Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Geregelde meetings

Gestart door Dutchamoeba, januari 16, 2015, 09:44:20 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchess

There is some good in this world and it's worth fighting for ~

Edewecht

Citaat van: AceVentura op januari 17, 2015, 10:57:08 AM
Mijn idee toen ik mijn opmerking in het andere topic plaatste was het volgende:
Als we een vaste (of meerdere vaste) locatie(s) hebben waar we terecht kunnen zouden we op regelmatige basis (ik denk dat maandelijks het best is) bij elkaar kunnen komen. De locatie zelf blijft natuurlijk lastig, maar je zou kunnen denken aan zoiets: http://www.makelpuntamersfoort.nl/ruimte-huren
Ik heb geen idee hoe dat verder werkt ofzo, maar vanaf 10 euro per uur is niet duur en lijkt me met een groepje makkelijk op te brengen. Dit was gewoon een van de eerste zoekresultaten om een idee te hebben, soortgelijke mogelijkheden zijn er vast ook op andere plaatsen dan Amersfoort.

Hmmm, aardig idee, AceVentura. Het zou per persoon niet duurder hoeven zijn dan ergens uit eten of de intreeprijs van een dierentuin of festival.
Alleen, als je iets organiseert in een dergelijke ruimte, wordt het karakter van zo'n bijeenkomst wel anders. Meer geschikt voor een 'praatmeeting'. Daar moet dan wel behoefte aan zijn. Hoe denken jullie daarover?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Citaat van: hobbitscones op januari 17, 2015, 10:11:41 AM
Citaat van: Edewecht op januari 16, 2015, 08:27:21 PMWat dat betreft... zit ik al weer te denken aan een meet in het noorden. Volgens mij zijn er genoeg noorderlingen op het forum. Plus we weten al een geschikt café, nietwaar Hobbitscones?
Yep! :) Tenminste, de vorige keer beviel me wel.

Ik heb sowieso wel meer mensen in het noorden de website zien joinen. Niet veel, maar sowieso een die ik wel actief zie posten.

Rapaljefest? Heb er zelfs nog nooit van gehoord, en dat als Groninger. Dat zegt wel wat over hoe ik me bezighoud met festivals enzo, maar op de website staat een man met een doedelzak dus dat lijkt me nu al wel wat.  ;D

Citaat van: Stravagante op januari 17, 2015, 01:07:10 PM
Nou als het Rapaljefest als venue wordt gebruikt ben ik er sowieso al.  ;D

Dat zijn al drie personen voor het Rapalje Zomerfolk Festival. 27 en 28 juni in het Stadspark in Groningen  :klap:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Wayfarer

Ik ga niet naar Rapalje, maar ben sowieso in Groningen dan. De vorige hier heb ik net gemist, maar als dit doorgaat ben ik daar wel bij! :)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Citaat van: Edewecht op januari 18, 2015, 01:01:17 PM
Hmmm, aardig idee, AceVentura. Het zou per persoon niet duurder hoeven zijn dan ergens uit eten of de intreeprijs van een dierentuin of festival.
Alleen, als je iets organiseert in een dergelijke ruimte, wordt het karakter van zo'n bijeenkomst wel anders. Meer geschikt voor een 'praatmeeting'. Daar moet dan wel behoefte aan zijn. Hoe denken jullie daarover?
Een praatmeeting is inderdaad de meest voor de hand liggende mogelijkheid, maar denk ook aan de spellendagen (bordspellen doen), of misschien zelf AVEN merchandise knutselen  :) Zolang we zelf alles meenemen en de boel weer netjes achter laten kan er een hoop denk ik.
We hebben volgens mij niet echt veel praatmeets gehad (2 in NL en 1 in BE geloof ik), maar er was altijd genoeg animo om in een veilige ruimte (zonder anderen erbij zoals in een openbare gelegenheid) openlijk te kunnen praten over aseksualiteit en alles daar omheen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

hobbitscones

Citaat van: Edewecht op januari 18, 2015, 01:05:55 PMDat zijn al drie personen voor het Rapalje Zomerfolk Festival. 27 en 28 juni in het Stadspark in Groningen  :klap:
'Confirm' het niet te snel, ik heb nog geen tickets gekocht. :P Zou eerst meer moeten kijken naar wat het precies inhoud.

Citaat van: AceVentura op januari 18, 2015, 03:05:20 PM
maar denk ook aan de spellendagen (bordspellen doen)
:cheerleader:

Edewecht

Citaat van: hobbitscones op januari 18, 2015, 07:06:23 PM
Citaat van: Edewecht op januari 18, 2015, 01:05:55 PMDat zijn al drie personen voor het Rapalje Zomerfolk Festival. 27 en 28 juni in het Stadspark in Groningen  :klap:
'Confirm' het niet te snel, ik heb nog geen tickets gekocht. :P Zou eerst meer moeten kijken naar wat het precies inhoud.

Nee hoor, ik pin je nergens op vast. Ben gewoon enthousiast dat er (positieve) reakties uit het Noorden komen :) Zelf zal ik ook niet gaan als het die dag pijpestelen regent, bijvoorbeeld.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Citaat van: AceVentura op januari 18, 2015, 03:05:20 PM
(...) er was altijd genoeg animo om in een veilige ruimte (zonder anderen erbij zoals in een openbare gelegenheid) openlijk te kunnen praten over aseksualiteit en alles daar omheen.

Aha. Ja. Ik ben benieuwd naar verdere reakties.  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

M87

Heuj, ik wist niet dat er een ComiCon in Utrecht is dit jaar, bedankt voor de tip!  :klap:
Ik heb wel interesse om daar heen te gaan, en het lijkt me ook wel leuk om daar dan met mensen van het forum te meeten.

Rapalje ken ik niet, maar dat ziet er misschien ook wel cool uit. Ga ik me nog een keer wat uitgebreider in verdiepen ;)

En inderdaad  :cheerleader: voor spellendagen of andere gezellige bijeenkomsten!

hobbitscones

Als jullie me zien lopen op Comic Con mag je best hoi zeggen, ik kan alleen niet uitgebreid praten, voelt zo onbeleefd als je met een ander heengaat. :P

Briggy

Als ik op mezelf woon of samenwoon dan nodig ik iedereen een keer uit in de zomer. Dan eten we banana nice cream (dan kan Schildpad ook komen) en spelen we spelletjes.  :cheerleader:
12-1-2015 <3 MarkA

hobbitscones

Citaat van: Briggy op januari 19, 2015, 05:40:27 PM
Als ik op mezelf woon of samenwoon dan nodig ik iedereen een keer uit in de zomer. Dan eten we banana nice cream (dan kan Schildpad ook komen) en spelen we spelletjes.  :cheerleader:
Bedoel je daarmee dat je deze zomer gaat verhuizen, of over het algemeen dat als je een keer gaat verhuizen dat je dan tot de zomer wacht om ons uit te nodigen? :P

Ik verhuis toevallig wel deze zomer.

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Cor1992

Briggy goed idee, whaha wel met extra veel  :cake: hee :D:D een leuke middag in het oosten als deventer - enschede zou ook niet verkeerd zijn maar volgensmij ben ik een van de weinige oosteling die aseksueel is whaha  :afro: