Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuwe Belgische meeting: december/januari/februari

Gestart door AniMeshorer, december 10, 2014, 09:53:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

USERNAME: Edewecht
VOORKEURSSTAD:
EVENTUELE ANDERE STEDEN MOGELIJK:
VOORKEURSDATUM OF PERIODE: zaterdag

Ik zie wel wanneer en waar jullie de meet gaan organiseren, en dan pas ik me wel aan. West-Vlaanderen zou wel erg ver voor me zijn, maar ja.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dwaze Sterveling

Mij lijkt het erg leuk om ook bij een Belgische meeting te zijn. En voor allen die uit Nederland komen, maar het te ver vinden... Ik heb natuurlijk mijn appartement in Bergen op Zoom. Jullie zijn welkom om te logeren, mits er niet stiekem 's nachts een bril, snor en baard op mijn gezicht wordt getekend. :P

USERNAME: Sterveling
VOORKEURSSTAD: Antwerpen
EVENTUELE ANDERE STEDEN MOGELIJK:
VOORKEURSDATUM OF PERIODE: Zaterdag


Edewecht

Citaat van: Sterveling op januari 19, 2015, 05:52:46 PM
..., mits er niet stiekem 's nachts een bril, snor en baard op mijn gezicht wordt getekend. :P

:schater:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AniMeshorer

Het zou erg leuk zijn om ook enkele Nederlandse forumleden te mogen ontvangen. Hopelijk kunnen jullie er een leuk dagje België van maken, net zoals het voor ons een leuk dagje Eindhoven werd vorig weekend  :)  Indien gewenst ben ik zeker bereid om de Nederlandse gasten in Antwerpen of Brussel rond te leiden voorafgaand aan de meeting, er zijn heel wat mooie gebouwen en leuke plekjes te zien  :)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Dwaze Sterveling

Het lijkt me erg leuk om gezellig België te gaan verkennen. Niet heel België natuurlijk... :P

Zijn er misschien al data bekend? Of wordt daar nog over gesproken?

FransD

Hallo hier FransD
Volgens de poll zijn er 10 mensen die een volgende Belgische meeting in Antwerpen  willen
Dus
Volgende Belgische Meeting op vrijdag 27 februari 2015  in het Kathedraalcafé ,Torfbrug te Antwerpen Start om 19 uur
Wie wil komen laat het weten via de site van Aven
Groeten
FransD


Edewecht

Ik schrijf het op m'n kalender. Hoe ik het doe met reizen en wel of niet overnachten zie ik nog wel...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Even kijken of ik niets anders gepland heb staan, ben ik vrij dan kom ik! :)
12-1-2015 <3 MarkA

suzanina

Als mijn werkrooster blijft zoals ze nu gepland is zal ik aanwezig kunnen zijn!  :wave:

Dwaze Sterveling

Oei, ik vermoed dat 27 februari voor mij niet gaat lukken helaas. Maar ik laat het nog wel even weten.

Hepsi

USERNAME: Hepsi
VOORKEURSSTAD: Leuven
EVENTUELE ANDERE STEDEN MOGELIJK: Antwerpen

Ik ben student, dus ik kan makkelijk in Leuven afspreken :)

Dwaze Sterveling

Niet gelukt voor mij helaas. 27 Februari zit voor mij vol. :(

AniMeshorer

Ik denk wel dat dit gaat lukken. :)  Mocht er iets tussenkomen laat ik het weten, maar zonder tegenbericht ben ik aanwezig. Indien er geen onverwachtse andere verplichting opduikt, kan ik de Nederlandse gasten die vroegtijdig arriveren altijd een stadswandeling met gids (ikzelf ;)) in Antwerpen aanbieden.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Ik ga die hele vrijdag vrij nemen.
Hoe en wat over reis en verblijf, dat zie ik nog wel, maar Kathedraalcafé om 19.00 uur moet in ieder geval lukken. Ik ga er van uit dat er geen sneeuw en ijzel  :geezer: komt...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)