Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuwe Belgische meeting: december/januari/februari

Gestart door AniMeshorer, december 10, 2014, 09:53:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AniMeshorer

Omdat de belgische meeting een beetje verloren dreigde te gaan in het andere topic over de vorige meeting, laten we even een poll voor meeting II opstarten. Interlude en FransD, kunnen jullie het formuliertje nog eens invullen? Sorry, maar een apart topic zou nieuwe leden attent moeten maken dat er ook een nieuwe meeting is.


USERNAME:
VOORKEURSSTAD:
EVENTUELE ANDERE STEDEN MOGELIJK:
VOORKEURSDATUM OF PERIODE:


Ik heb iedereen 2 stemmen in de poll gegeven, zo blijft het overzichtelijk qua locatievoorkeur en kan ieder toch een reserve-optie meegeven.

De vorige meeting was in Antwerpen, in het Kathedraalcafé in hartje Antwerpen. Mogelijks kunnen we het daar nog eens overdoen? Ook wil ik oproepen dat wie nog Belgische members op inactief kent, AUB pols of ze niet interesse hebben om terug te keren naar het forum + een avondje uit samen met andere AVEN leden.

Nederlanders die een dagje of avondje België zien zitten zijn ook welkom uiteraard :)


USERNAME: AniMeshorer
VOORKEURSSTAD: Brussel of Antwerpen
EVENTUELE ANDERE STEDEN MOGELIJK: Leuven
DATUM OF PERIODE: eender welke weekendavond/dag, weekavonden altijd een optie mits ik op voorhand weet
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

FransD

USERNAME:FransD
VOORKEURSSTAD:Antwerpen
EVENTUELE ANDERE STEDEN MOGELIJK:Brussel,Gent
VOORKEURSDATUM OF PERIODE:iedere avond

Fabian86

Leuk initiatief! Woon helaas in NL en niet bepaald dicht bij de grens, maar wie weet ooit...

AniMeshorer

Nederlanders zijn altijd welkom!  :) De bedoeling is Belgische forumleden de kans tot ontmoeten te geven dicht bij huis, dus "Belgische" meeting slaat in de eerste plaats op de locatie. Maar indien Nederlanders graag een dagje België koppelen aan een forummeeting, dan zijn die uiteraard meer dan welkom! De Belgische  :cake: staat klaar!
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

AniMeshorer

USERNAME: Interlude
VOORKEURSSTAD: Antwerpen
EVENTUELE ANDERE HAALBARE LOCATIES: Brussel, Gent, Hasselt
WELKE WEEKAVOND(EN) OF WEEKENDDAGEN BEN JE DOORGAANS VRIJ:
VOORKEURSDATUM: Examens komende weken dus met mij hoef je geen rekening te houden, spreek maar een datum af en ik zal wel zien dan of het past. :-) Vanaf 9 februari ben ik terug vrij.


Even gekopiëerd uit het oude topic nog voor we beslisten een nieuw topic voor de volgende Belgische meeting te houden. Ik heb de fiche van Interlude letterlijk gekopiëerd ter overzicht in het nieuwe topic (zonder een letter aan te veranderen, dat spreekt voor zich), mede omdat hij het nu allicht heel druk heeft gezien de examens en misschien het forum even niet kan opvolgen.

In principe zitten we dus met 3 stemmen voor Antwerpen, 2 voor Brussel, en Interlude kan z'n tweede stem voor voorkeurslocatie nog uitbrengen eens hij terug inlogt op het forum.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

M.

USERNAME: M.
VOORKEURSSTAD: Leuven/Brussel
EVENTUELE ANDERE STEDEN MOGELIJK: Antwerpen of Hasselt
VOORKEURSDATUM OF PERIODE: Elke avond behalve op dinsdag.

karlijn

USERNAME: karlijn
VOORKEURSSTAD: Antwerpen (zit op kot in Lier dus)
EVENTUELE ANDERE STEDEN MOGELIJK: Hasselt
VOORKEURSDATUM OF PERIODE: Ik zit nu in mijn blok en ben vanaf eind januari volledig vrij.

suzanina

USERNAME: suzanina
VOORKEURSSTAD: antwerpen
EVENTUELE ANDERE STEDEN MOGELIJK: overal in het land
VOORKEURSDATUM OF PERIODE: na de feestdagen en afhankelijk van mijn werk (sta in shiften)

realistje

Usersname realistje
voorkeursstad Gent
andere mogelijkheid: antwerpen
Voorkeurstijdstip liefst niet op woensdagavond of zaterdag

AniMeshorer

OK, we lijken een behoorlijk aantal kandidaat-deelnemers te hebben  :) Misschien nog even laten zo staan online tot na kerst, en dan eens de koppen bij elkaar steken om te kijken wanneer en waar we de meeting houden? Tenzij er nog mensen wachten tot na de feesten om hun voorkeur kenbaar te maken? Laten we na de kerstdagen eens kijken wie er interesse toonde en welk tijdstip en plaats we onder voorbehoud kunnen plannen.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Briggy

USERNAME: Briggy
VOORKEURSSTAD: Antwerpen
EVENTUELE ANDERE STEDEN MOGELIJK: Hasselt, maar volgens mij is daar geen rechtstreekse snelweg naar toe vanaf NL.
VOORKEURSDATUM OF PERIODE:  Ik werk in de zorg dus heb steeds afwisselend rooster...
12-1-2015 <3 MarkA

AniMeshorer

FransD had rond de kerstperiode een voorstel gemaakt voor een meeting in februari, maar nu we van iedereen min of meer de voorkeuren kennen lijkt het me nuttig dat hij zijn idee even voorstelt aan iedereen. Maar ik heb 'm al een tijdje niet meer kunnen bereiken... Laten we nog heel eventjes wachten, zoniet moeten we even zelf gaan onderhandelen :)  Ben blij dat er flink belangstelling voor de meet is!
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

lmeersch

Hallo,

ik ben compleet nieuw op het forum (pas vandaag de stap gezet om ook aan te sluiten), maar ik sluit graag aan op de meeting als die uiteindelijk doorgaat.
Waar en wanneer maakt mij niet uit. Ik pas mij wel aan.

Voor wie het wil weten: ik ben vrouw, 33, woon nu in West-Vlaanderen. Ik weet al lang dat ik "niet normaal" ben, en hoewel seks mij niks zegt, verlang ik hoe langer hoer meer naar intiem contact met iemand die begrijpt dat het niet verder gaat. Hoog tijd dat ik de stap zet om daar iets aan te doen. 2015 wordt mijn jaar :-)

Groetjes!
If it's important to you, you will find a way. If not, you will find an excuse.

suzanina

welkom Imeersch!  :cake:  En je bent zeker welkom op de bijeenkomst! het is een leuke manier om mensen te leren kennen!

En je mag ook altijd een voorstel doen om een bijeenkomst te organiseren bij u in de buurt, hé!  :grouphug:

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)