Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ontwerp je eigen bruiloft

Gestart door Briggy, oktober 15, 2014, 06:42:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Briggy

Hoi  :wave:

Zou je ooit in het huwelijksbootje stappen, hoe zou je dan willen dat je bruiloft eruit ziet? Welke muziek zou je dragen, wat voor soort jurk zou je uitkiezen, welke locatie etc.  :P
12-1-2015 <3 MarkA

Milie

Liefde is het zand dat in de palm van je handen ligt.
Wees mild, wees zacht, wees open,
andere glipt het weg tussen je vingers....

Briggy

Ik wil graag trouwen in Las Vegas of een andere plek in Amerika. Mijn vader durft niet te vliegen, die kijkt dan maar via internet  :schater:
12-1-2015 <3 MarkA

hobbitscones

Als ik echt mijn droombruiloft zou kunnen uitvoeren met het geld dat ik waarschijnlijk nooit zal hebben... dan gaan we naar Nieuw Zeeland, op naar 'The Shire' en natuurlijk alles in de sfeer van hobbits! ;D Voor de jurk kijk ik even wel af bij Rosie van Lord of the Rings.

Ik denk dat het wel duidelijk is.  ;D  Ik heb gewoon een mede-fan nodig.

Imogen

Ik ben afgelopen juni met mezelf getrouwd  ;D mede vanwege mijn asexualiteit en het feit dat ik geen samenwonen, gezin, samen zullen we alles delen relatie wil.
Mijn bruiloft (ceremonie) was heel mooi. Maar een paar mensen aanwezig, zonder familie. Die begrijpen mijn geaardheid niet, laat staan dat ik o.a. daarom met mezelf wide trouwen. Mijn middelste zus, die er wel 100% achter staat en er de aanleiding van is dat ik nu weet dat ik asexueel ben, was er wel bij als getuige.
*weet niet of het werkt*

Ik had een jurk aan die ik voor 25 euro op de vrijmarkt had gekocht en die ik zelf heb gepimpd. De ceremonie was in een botanische tuin bij mij in de stad. Ik heb een trouwring laten ontwerpen en had mezelf vorig jaar november ten huwelijk gevraagd in de botanische vlindertuin in Amsterdam. Een korte verloving en een lang huwelijk zullen we maar zeggen.  ;)
Een dag later heb ik een groot feest gegeven voor familie, vrienden en kennissen om mijn leven te vieren. Het was een geweldig weekend en wie weet binnen 10 jaar mag ik het nog een keer over doen, maar dan officieel haha

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Briggy

Erg mooi Imogen!  :)



Als ik al het geld van de wereld had, dan zou ik al mijn favoriete artiesten uitnodigen om op mijn bruiloft te zingen. Als je bedenkt dat die allemaal zo'n 2 miljoen vragen hahaha.

Maar we moeten wel oppassen want.. http://www.hpdetijd.nl/2014-10-14/onderzoek-hoe-duurder-uw-trouwring-hoe-groter-de-kans-op-een-snelle-scheiding/
12-1-2015 <3 MarkA

AniMeshorer

Ik zou een huwelijk wel zien zitten ja, maar hoe het verloopt zou ik eerder aan haar overlaten, ik zou vooral willen dat het voor haar echt een mooie dag is die ze nooit meer vergeet, en daar wil ik gerust mezelf voor aanpassen. Ikzelf zou liefst niet kerkelijk trouwen maar gewoon wettelijk, en geen "neemt gij tot Uw echtgenote in goede en kwade dagen..." gedoe, maar in plaats daarvan een zelf geschreven tekst waarin ik mijn partner echt kan verklaren hoeveel ze voor me betekent en waarom ik haar zo bijzonder vind (een simpele "Ja, dat wil ik" is zo onpersoonlijk).

Maar ik heb in feite maar 1 echte grote wens: "Wings" van Birdy als openingslied  :) Vind het zo een ongelooflijk romantisch nummer ... Of er een heus feest of ceremonie of zo bijkomt zou ik haar laten beslissen. Een volle zaal is voor mij als Asperger niet gemakkelijk, maar als ik daarmee "mijn meisje" gelukkig kan maken is een dagje doorbijten ook niet zo erg  :)

Een traditionele eerste huwelijksnacht met alles inclusief (euhm, daar moet ik geen tekeningetje bij maken denk ik) is vrees ik niet mogelijk, tenzij dat huwelijk wordt uitgesteld tot mijn fobie dermate is afgenomen dat ook dat deel van de huwelijkstraditie er bij kan... Maar dan moet m'n fobie toch eerst nog een beetje beteren.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

AniMeshorer

Da's mooi! Ik heb al vaker gedacht dat ik m'n toekomstige vriendin zeker eens naar een Birdy concert wil meenemen, al was het maar alleen om elkaar te kussen tijdens het refrein van "Wings"  :knuffel:

Een huwelijksreis vind ik trouwens niet echt nodig. Gewoon een weekje of twee vakantie en even doen alsof de rest van de wereld niet bestaat ; dat mag gerust gewoon thuis zijn, zolang we maar ongestoord zijn en van elkaars aanwezigheid kunnen genieten. Maar daar hoeft niet noodzakelijk een tropisch strand met palmbomen bij ; dat soort reizen kan je perfect maken ook op een ander moment. Na een huwelijk lijkt het me vooral belangrijk tijd voor elkaar te hebben en niet door anderen te worden gestoord, even vergeten dat internet bestaat en de telefoon uitschakelen is daarvoor genoeg.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.