Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Uit eten in Eindhoven - 17 januari. Meld je aan!

Gestart door Briggy, augustus 22, 2014, 04:14:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Briggy

We zijn met zijn zevenen nog iets gaan drinken in Queen Hotel.

Hartstikke bedankt voor het komen allemaal!  :knuffel: Leuk jullie te ontmoeten!
12-1-2015 <3 MarkA

Dwaze Sterveling

Ik vond het ook ontzettend gezellig, en hoop zeker nog eens zo'n leuke dag met jullie mee te maken. :)

AniMeshorer

Bedankt aan Briggy om dit te organiseren, het was heel gezellig  :) Hopelijk iets wat we nog een keer over kunnen doen!
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Edewecht

Oeps, Edewecht krijgt het een beetje warm...

Hoe dan ook, HIER staat de groepsfoto in het paarse restaurant.

En Briggy,  :cake: !
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

suzanina

Ik heb me ook super geamuseerd! Dank aan iedereen die aanwezig was!  :knuffel:
En dank je Briggy voor de organisatie!  :cake:

Leuke foto ook!

MarquiseCarabas

Ik kan de foto niet openen :( Er staat 'privé-forum alleen voor leden', is er een gebruikersgroep waar ik (nog) niet aan ben toegevoegd?

Edit: laat maar, nu ineens wel :P
Edit2: en ik zie nu waarom: dit was mijn 25e bericht ;D

Edewecht

Zoenen! O nee. Dat gesmak op feestjes, rond oud&nieuw en met verjaardagen  :geezer: .

En ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand gezoend heb of dat ik gezoend ben bij een AVEN-meet. Wel een hug, op z'n tijd. Maar eerst gevraagd.

(Ik heb weleens jongens gezoend hoor die ik heeeel leuk vond)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Ik wil wel een hug van Edewecht volgende keer!  ;D Na 3 keer iemand zien mag dat wel haha.
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AniMeshorer

Citaat van: Schildpad op januari 18, 2015, 07:20:17 PM
Hahaha, timing!

Ik vond het heel prettig bij de meeting dat we elkaar niet gingen zoenen, maar elkaar een hand gaven.

Hehe, klopt, ik vind dat ook altijd zo naar, dat gezoen bij een begroeting. Ik heb dat nooit gedaan, of toch bijna nooit, gewoon handje geven. Een zoen en een kus, die zijn voorbehouden voor de toekomstige Mevr. Meshorer  ;D
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

M87

Ik vond het ook erg gezellig, Briggy bedankt voor de organisatie!
Ook wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar dus (evt. ergens waar wat minder herrie en wat meer bediening is idd  ;))

Edewecht

Briggy, kwam je uit met het voorgeschoten bedrag? Heb je alles terug?  Anders gaan we nog even collecteren! :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA