Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Uit eten in Eindhoven - 17 januari. Meld je aan!

Gestart door Briggy, augustus 22, 2014, 04:14:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Briggy

Leuk! Tot morgen.

Btw het is te lopen vanaf het station, maar je kunt ook de bus nemen. Of kom met de auto, ze schenken toch geen alcohol ;)
12-1-2015 <3 MarkA

MarquiseCarabas

Ik zet mijn roze muts met ogen op (weten jullie waar je naar kan zwaaien, mocht ik met mijn neus kijken).

AniMeshorer

Is er iemand die carpoolt vanuit het Brusselse? Ik zou een meeting zeker zien zitten, maar ik heb geen idee hoe ik dat per trein moet voor elkaar krijgen... Er is geen rechtstreekse verbinding tussen België en Eindhoven, en 's avonds zou het een huzarenstukje worden om terug thuis te geraken... Tenzij er gecarpooled kan worden...

PS: sorry voor mijn verminderde activiteit op het forum ; privé een nogal woelige periode  :(
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

MarquiseCarabas

Is er iemand die met de trein komt en niet de weg kent in Eindhoven? Ik kom er net achter dat ik precies weet waar het restaurant zit, dus ik kan zo de weg wijzen :P

Briggy

Animeshorer, stuur suzanina even een PB. Zij komt vanuit Antwerpen..
12-1-2015 <3 MarkA

Dwaze Sterveling

Ik ben niet zo'n meester in variatie van kleding. Altijd draag ik een zwarte pantalon, overhemd (kleur is wel steeds anders :P) en een zwarte jas. Dus daar kunnen jullie mij aan herkennen. En aan mijn bril.

Tot straks! :)

MarquiseCarabas

Schildpad, dan ga ik proberen om ook om half 5 op het station te zijn! Ik ga wel bij de uitgang naar de bussen staan met mijn roze muts op.

M87

Ik was eigenlijk van plan om rond vijf voor vijf op het station te zijn, maar ik ga proberen om een half uurtje eerder te komen. Laat hier nog wel weten of dat ook lukt  ;)

@MarquiseCarabas: ga je binnen of buiten staan, en bij welke uitgang sta je (die bij de AH to Go of euh, die andere)?

Briggy

Leuk om je weer te zien Martin! En om de rest voor de eerste keer te ontmoeten! :)
12-1-2015 <3 MarkA

MarquiseCarabas

Schildpad: Die klok zit aan de andere kant van het station, denk ik? Ik zie geen bussen op die foto :P

M87: Ik denk de andere? Degene waar je recht op af loopt vanaf de treinen. Ik geloof dat daar ook het informatiebord van de bussen staat. Maar ik kom niet zo heel vaak in Eindhoven...

Hopelijk vinden we elkaar, tot straks!

M87

Yes, helemaal prima, zien we elkaar in principe bij de infoborden (en dus niet bij de klok, dat is idd de verkeerde kant)

M87

Helaas, het gaat mij niet lukken om er om 16:30 te zijn, ik ben een half uurtje later en zie jullie wel bij het restaurant!

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Briggy

Ik sta nu voor het restaurant. Geen idee of er al iemand binnen is.
12-1-2015 <3 MarkA

MarquiseCarabas

Dankjewel mensen, het was ontzettend gezellig! Jammer dat ik niet met iedereen heb kunnen praten, maar dat heb je met zo'n lange tafel. Volgende keer!

Zijn er nog mensen achteraf wat gaan drinken? Ik heb in de trein nog zitten denken of ik ook niet nog iets langer had willen blijven... maar 'iets langer' bestaat natuurlijk niet, en nu ben ik tenminste nog lekker op tijd thuis :)

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!