Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Uit eten in Eindhoven - 17 januari. Meld je aan!

Gestart door Briggy, augustus 22, 2014, 04:14:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Interlude

Dat is inderdaad wat gek :D (niet slecht bedoeld hoor ;-) )

Het is ook altijd vreemd om met iemand af te spreken die je nog nooit gezien hebt, dan loopt het gesprek niet zo los... dat zorgt voor van die lastige situaties...

Andere datum? goed voor mij! Mss dat de rest ook een keer van zich kan laten horen? :-) Wat past voor jullie?
Of zijn we de enige 2 die een bijeenkomst in Eindhoven zouden kunnen doen? Ik kan eventueel ook wel wat mensen vanuit Antwerpen meepakken met de wagen.

Groeten!

AniMeshorer

Citaat van: Interlude op september 08, 2014, 09:42:24 PM
Dat is inderdaad wat gek :D (niet slecht bedoeld hoor ;-) )

Het is ook altijd vreemd om met iemand af te spreken die je nog nooit gezien hebt, dan loopt het gesprek niet zo los... dat zorgt voor van die lastige situaties...

Andere datum? goed voor mij! Mss dat de rest ook een keer van zich kan laten horen? :-) Wat past voor jullie?
Of zijn we de enige 2 die een bijeenkomst in Eindhoven zouden kunnen doen? Ik kan eventueel ook wel wat mensen vanuit Antwerpen meepakken met de wagen.

Groeten!

Ik zou vanuit Brussel (waar ik woon) heel eenvoudig kunnen sporen tot Antwerpen Centraal of Antwerpen-Berchem en van daaruit meerijden richting Eindhoven.

IJsbrekers zijn niet zo'n problemen. Muziek, film, reizen, ... dat zijn thema's die bijna altijd werken om het gesprek op gang te trekken  :)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Interlude

Oké goed, das dan geregeld. Laat maar weten wanneer :-) Misschien best niet te kort op die meeting in België.

Groeten!

Briggy

Voorstel data:

Zaterdag 1 november?
12-1-2015 <3 MarkA

AniMeshorer

Onder voorbehoud kan ik die datum gerust vrijhouden mits ik kan carpoolen met een andere Belg (ik kan wel probleemloos tot in Antwerpen of Limburg gaan per trein, om dan van daaruit mee te carpoolen)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Interlude

1 november is met Allerheiligen, dat wordt lastig denk ik. :-)

Ik zal het nog laten weten, maar kans is klein dat het lukt.

Groeten!

Interlude

MarquiseCarabas

Het is natuurlijk alweer een beetje een oud topic, maar Eindhoven is voor mij goed bereikbaar en het lijkt me leuk om een keer met wat mensen te gaan eten :)

suzanina

Ik lees het onderwerp nu ook pas :-) Maar deze Belg heeft ook interesse en wil wel chauffeur spelen :-)

AniMeshorer

Mits ik met iemand meerijden kan, wil ik ook nog steeds komen. Een carpooling is wel noodzakelijk gezien er geen vlotte treinverbinding tussen Brussel en Eindhoven is. Met de auto is het echter doenbaar.

PS ik ben vegetariër, ik neem echter aan dat (zoals de meeste restaurants) men wel enkele veggie opties heeft  :P (sorry als ik dit al gepost zou hebben, ik heb niet alle voorgaande berichtjes herlezen)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Briggy

Ik denk dat het in een weekend het beste uit komt hè?

Het zou leuk zijn als er ook wat meer mannen erbij zijn.

Enkele plaatsen met vegetarische opties:
http://www.sri-ganesh.nl/
http://www.irisrestaurant.nl/ (zelf eens gegeten, was wel lekker)
12-1-2015 <3 MarkA

AniMeshorer

Indisch eten kan nooit slecht bevallen voor een vegetariër, een lekkere dal tarka of chana alu wimpel ik nooit af  :)

(voor wie niet vertrouwd is met de Indische keuken:
dal tarka = linzenschotel in Indische curry
chana alu = kikkererwten in Indische curry met kruiden en soms stukjes groenten)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

MarquiseCarabas

Ik kan over het algemeen de hele week door (uitzonderingen daargelaten) maar weekend dus ook, en voor de mensen die wél gewoon werken is dat waarschijnlijk wel het makkelijkst :)

Edewecht

Citaat van: Briggy op december 25, 2014, 02:33:52 PM

Het zou leuk zijn als er ook wat meer mannen erbij zijn.


Ik voel me aangesproken  ;D.
Eindhoven is wel 'wied weg' vanuit het noorden, maar ach... Misschien doe ik wel mee. In een weekend zonder sneeuw en ellende op de weg. :geezer:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Jij bent de favoriete man van het forum  :)

Ik zal eens wat data opgooien..

Zaterdag 17 januari?
12-1-2015 <3 MarkA

MarquiseCarabas