Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Uit eten in Eindhoven - 17 januari. Meld je aan!

Gestart door Briggy, augustus 22, 2014, 04:14:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Briggy

Hoi!

We gaan aankomende zaterdag vegetarisch uit eten in Eindhoven. Dit om 17:00 in restaurant Sri-Ganesh.

Je kunt je nog aanmelden, ga gezellig mee! :-)
12-1-2015 <3 MarkA

AniMeshorer

Lijkt me wel een leuk idee. Maar heeft Eindhoven een ietwat goed onderbouwd openbaar vervoer vanuit/richting België? Ik weet dat je zonder problemen in Maastricht of in Breda of Roosendaal raakt, je hoeft zelfs niet over te stappen want er is een rechtstreekse trein. Voor Eindhoven tast ik wat in het duister wat betreft transportopties ... Maar het idee is zeker leuk.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Koffie

Ik kom zelf niet, maar voor de belgen die de NS-reisplanner niet kennen: hier kun je je treinreis binnen Nederland plannen: http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml?language=nl Ik heb alleen geen idee meer hoe buitenlanders tegenwoordig aan kaartjes voor de trein komen.... sinds de invoering van onze OV-chipkaart.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

JustKidding

Citaat van: AniMeshorer op augustus 22, 2014, 11:46:15 PM
Lijkt me wel een leuk idee. Maar heeft Eindhoven een ietwat goed onderbouwd openbaar vervoer vanuit/richting België? Ik weet dat je zonder problemen in Maastricht of in Breda of Roosendaal raakt, je hoeft zelfs niet over te stappen want er is een rechtstreekse trein. Voor Eindhoven tast ik wat in het duister wat betreft transportopties ... Maar het idee is zeker leuk.

Vrienden van mij gaan altijd naar Tilburg en via Tilburg naar Eindhoven.
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

AniMeshorer

Citaat van: JustKidding op augustus 23, 2014, 12:15:26 AM
Citaat van: AniMeshorer op augustus 22, 2014, 11:46:15 PM
Lijkt me wel een leuk idee. Maar heeft Eindhoven een ietwat goed onderbouwd openbaar vervoer vanuit/richting België? Ik weet dat je zonder problemen in Maastricht of in Breda of Roosendaal raakt, je hoeft zelfs niet over te stappen want er is een rechtstreekse trein. Voor Eindhoven tast ik wat in het duister wat betreft transportopties ... Maar het idee is zeker leuk.

Vrienden van mij gaan altijd naar Tilburg en via Tilburg naar Eindhoven.

Is er een trein tussen Tilburg en België ? Ik weet af van een busdienst, maar dan moet ik eerst van Brussel naar Turnhout (dat is al 1x van trein wisselen in Antwerpen), dan een bus naar Tilburg, 3e x overstappen op een trein van Tilburg naar Eindhoven ... Moest ik ergens op de sofa kunnen logeren bij iemand of (zoals in de jonge dagen) een nachtje wakker kunnen blijven en de dag nadien terugkeren zou het nog wel doenbaar zijn. Een all-night internetcafe niet ver van het station en dan zou ik het allicht net volhouden om niet in slaap te vallen tot ik terug in Brussel ben :)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

AniMeshorer

Citaat van: Briggy op augustus 23, 2014, 12:34:20 AM
Brussel  :o

Dat ligt voor alle duidelijkheid in België ;) Ik woon in Brussel ja, maar voor een evenement waar ik echt leuke mensen kan ontmoeten (en voor goede concerten) ga ik met plezier heen en weer naar Nederland. Natuurlijk, het openbaar vervoer tussen België en Nederland doet vooral de centraal gelegen grotere steden aan : Antwerpen, Den Haag, Rotterdam, Amsterdam. Voor bv Eindhoven is dan een lokale aansluiting nodig.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Briggy

Nooit geweten  :big-mouth: ;)

Wauw, dan ben je echt lang onderweg, als ik op mijzelf zou wonen zou je kunnen blijven crashen, maar ik woon nog thuis.
12-1-2015 <3 MarkA

JustKidding

Citaat van: Briggy op augustus 23, 2014, 12:56:34 AM
Nooit geweten  :big-mouth: ;)

Wauw, dan ben je echt lang onderweg, als ik op mijzelf zou wonen zou je kunnen blijven crashen, maar ik woon nog thuis.

Zelfde :-\

Je bent tenslotte aseksueel dus niets te vrezen  ;D (ok flauwe grap :P)
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

AniMeshorer

Citaat van: JustKidding op augustus 23, 2014, 04:11:10 AM
Citaat van: Briggy op augustus 23, 2014, 12:56:34 AM
Nooit geweten  :big-mouth: ;)

Wauw, dan ben je echt lang onderweg, als ik op mijzelf zou wonen zou je kunnen blijven crashen, maar ik woon nog thuis.

Zelfde :-\

Je bent tenslotte aseksueel dus niets te vrezen  ;D (ok flauwe grap :P)

Ik heb die grap anders wel al enkele keren gebruikt in de hoop bij een meisje waarop ik verliefd was te kunnen blijven slapen  ;) ;D  Let wel, stel dat ze "ja" zeggen zit ik met een probleem want ik bedoel dan ook echt slapen, zonder eerst andere activiteiten in bed te doen ... "Met iemand naar bed gaan" is niet noodzakelijk seks hé...
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Briggy

Eigenlijk is de "grap" niet echt grappig.. je weet maar nooit wie je voor je hebt staan, en wat die persoon allemaal mee heeft gemaakt.

Maar tot nu toe is de enige die plannen heeft om te komen, iemand helemaal uit Brussel. Zijn er meer mensen die interesse hebben in een lekker etentje?  :wave:

Don't be shy :)
12-1-2015 <3 MarkA

JustKidding

Citaat van: Briggy op augustus 24, 2014, 01:59:52 PM
Eigenlijk is de "grap" niet echt grappig.. je weet maar nooit wie je voor je hebt staan, en wat die persoon allemaal mee heeft gemaakt.

Maar tot nu toe is de enige die plannen heeft om te komen, iemand helemaal uit Brussel. Zijn er meer mensen die interesse hebben in een lekker etentje?  :wave:

Don't be shy :)

Dat klopt, maar dat weet je haast bij geen enkele 'grap/opmerking' :-).

Ik heb wel interesse maar helaas heeft mijn portemonnee geen interesse, dus misschien dat ik de volgende keer als ik weer werk heb mee ga :)
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

Interlude

Den dezen heeft ook nog wel interesse! Ik moet voor thuis dan nog wel iets verzinnen want hier weten ze nog van niets...

Misschien ook nog even vermelden dat ik Belg ben.

Eindhoven is op zich geen probleem.
Al is Brussel of Antwerpen voor mij wel makkelijker, uitvlucht is dan niet zo moeilijk :D

9 september kan ik.

Groeten!

Briggy

Als leden die kunnen komen hun naam toevoegen, dan kunnen we een groepje vormen  :wave:

Dinsdag 9 september

Briggy
Interlude
12-1-2015 <3 MarkA

Briggy

Denk dat Interlude voor een etentje met alleen mij, niet helemaal van België naar Eindhoven zal reizen.  ;D

Iemand nog interesse? Of moeten we een nieuwe, latere datum prikken?
12-1-2015 <3 MarkA

AniMeshorer

Ik wil echt wel helemaal vanuit Brussel naar Eindhoven reizen, maar een weekenddag is dan wel eenvoudiger. Ik heb geen rijbewijs dus ben per trein, in het weekend kan ik misschien shoppingfanaten in de familie overtuigen om te carpoolen terwijl zij er dan ook wat aan hebben (shoppingdagje in Eindhoven) maar tijdens de week ligt dat moeilijker gezien hun werkuren. Maar an sich heb ik er geen probleem mee naar Eindhoven te reizen, zeker niet. Weekavonden zijn ook niet onmogelijk maar dan is het wel eenvoudiger iets meer dan 2 dagen tijd te hebben om uit te zoeken hoe ik het eenvoudigst heen en weer raak.

Maar als je een latere datum nog eens een bijeenkomst in Eindhoven doet en ik weet het bv een weekje op voorhand welke de exacte datum is, dan zou ik alleszins proberen er te geraken. "Helemaal vanuit Brussel" is niet zo'n probleem, als ik de tijd krijg om alles te plannen zit ik niet met enkele uurtjes treinreis in  :)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.