Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Belgische meeting?

Gestart door AniMeshorer, augustus 09, 2014, 04:35:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Citaat van: AniMeshorer op oktober 19, 2014, 12:22:43 AM
Citaat van: Briggy op oktober 15, 2014, 11:27:16 AM
Jammer, ik ben deze vrijdag in Movie Park. Bij een volgende meeting ben ik er graag bij  ;D

Dat zou fijn zijn, mochten we een Nederlandse gaste(n) mogen begroeten op de volgende Belgische meeting. We zullen ons best doen om Hollandermoppen achterwege te laten  ;) Uiteraard zijn Nederlanders die er de trip naar België voor over hebben, meer dan welkom. Brussel is ook niet gek ver, de grens is in feite nooit echt ver weg in ons kleine Belgenlandje.
Dan zal ik mijn best doen om Belgenmoppen achterwege te laten! ;D

AniMeshorer

Aan de mede-forummers die er vrijdag waren: ik stuurde een PM met de vraag of ik de foto van onze bijeenkomst in het "members only" deel van het forum mocht plaatsen. Ik heb, behalve van FransD, nog geen antwoord. Kunnen jullie me AUB laten weten of dat OK is? Indien iemand bezwaar zou hebben kan ik ook de foto via email verzenden.

Het is een erg geslaagde foto, for what it's worth  :)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Interlude

Sorry voor de late reactie, weinig tijd gehad laatste weken...

Voor mij is het oké dat de foto in het "members only" gedeelte komt.

Groeten!

Interlude

Skydriver

Echt jammer dat ik het nu pas lees hier. :( Anders had ik wel heel graag naar de meeting in Antwerpen geweest. Hopelijk snel een nieuwe meet, niet te ver voor me.

reader

ja wil er wel de volgende keer ook bij zijn :) :) :)

FransD

Aan AniMeshorer, Evelyn en Interlude   e. a.

Graag zou ik een datum plannen voor een volgende Belgische Meeting
Zoals afgesproken zou deze dan in Brussel doorgaan
Welke datum stellen jullie voor ?

FransD

Interlude

Ik kan enkel nog in december. Examens... Het makkelijkst voor mij is een maandag of dinsdag aangezien ik dan altijd in Brussel moet zijn. Moest december niet meer lukken, dan is het voor mij pas februari... Als het februari of later wordt, maakt de dag niet veel meer uit.

Anderzijds is het natuurlijk niet slecht om een evenement ver op voorrand vast te leggen, dan kan iedereen het mooi inplannen. En heeft ook iedereen het gezien ;-)

Groeten!

Interlude 

AniMeshorer

Sorry voor de inactieve periode, ben heel druk bezig geweest in november...


Anyways, voorafgaand aan de Antwerpse meeting was gesuggereerd een volgende meeting in Brussel te houden. Ik woon zelf in de hoofdstad, en ken er wel de nodige gezellige plekjes. Enkele suggesties:

- Au Bon Vieux Temps : vlakbij Brussel Centraal station, vlakbij het marktplein. En een heel gezellig, rustig café met ruime tafels voor meerdere personen, en een heel mooi antiek interieur. Een stuk minder druk dan de doorsnee cafés zo centraal.
- schuin tegenover het Manneken Pis (zucht  :() "standbeeld" zijn er 2 cafés die enorm gezellig zijn. Eentje heeft een paar erg ruime tafels voor een 6-tal mensen, en een open  haard voor de frisse winterdagen.
- er is altijd de optie van het café pal naast de bibliotheek: niet duur, en zeer rustig voor praten. Hebben ook heel lekkere salades, soepen en snacks. Wel qua interieur minder sfeervol dan de vorige 2 cafés die ik noemde.
- er is vlakbij de Beurs nog een cafétje dat ook reservaties aanneemt, mochten we met meer dan 5 mensen zijn is dat misschien een optie. Ook allesbehalve duur en zeer centraal gelegen. Op wandelafstand van het station Brussel Centraal en ook niet ver van Brussel Zuidstation.


Mocht iemand verkiezen om in Leuven (enkele cafés met ruime tafels vlakbij de universiteitsbibliotheek, en enkele rustige cafés pal aan het stationsplein) of opnieuw Antwerpen (maar ken niet meteen andere rustige cafés dan Kathedraalcafé in het stadscentrum) kunnen we de locatie altijd aanpassen?

Zou het wijselijk zijn een topic "Belgische Meeting II" te openen of is dit topic duidelijk genoeg?



PS: Belgen-tolerante Nederlanders uiteraard ook welkom  :) ;)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

FransD

Hallo

Laten we gewoon  de vraag stellen zoals de vorige keer voor deze 2de Belgische Meeting
en daaruit de conclusies trekken

USERNAME:
VOORKEURSSTAD:
EVENTUELE ANDERE HAALBARE LOCATIES:
WELKE WEEKAVOND(EN) OF WEEKENDDAGEN BEN JE DOORGAANS VRIJ:
VOORKEURSDATUM :


FransD





AniMeshorer

USERNAME: AniMeshorer
VOORKEURSSTAD: Brussel
EVENTUELE ANDERE HAALBARE LOCATIES: Leuven, Antwerpen, Gent
WELKE WEEKAVOND(EN) OF WEEKENDDAGEN BEN JE DOORGAANS VRIJ: vrijdagavond, weekend ; eventueel kan andere weekavond ook mits op voorhand vastgelegd
VOORKEURSDATUM : na 20 december, of eender welke datum in januari
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

reader

mijn voorkeurstad is Gent, en kan liefst tijdens het weekend (vanaf 10-01-15)


mvg reader



FransD

USERNAME:FransD
VOORKEURSSTAD:Antwerpen
EVENTUELE ANDERE HAALBARE LOCATIES:Brussel ,Gent
WELKE WEEKAVOND(EN) OF WEEKENDDAGEN BEN JE DOORGAANS VRIJ:vrijdagavond of weekend
VOORKEURSDATUM :na 20 december of eerder welke datum erna

FransD

Hallo
 
Wie  wil er nog naar een Belgische Meeting komen ?

Graag reactie met plaats en datum

FransD

Interlude

Hallo,

USERNAME: Interlude
VOORKEURSSTAD: Antwerpen
EVENTUELE ANDERE HAALBARE LOCATIES: Brussel, Gent, Hasselt
WELKE WEEKAVOND(EN) OF WEEKENDDAGEN BEN JE DOORGAANS VRIJ:
VOORKEURSDATUM: Examens komende weken dus met mij hoef je geen rekening te houden, spreek maar een datum af en ik zal wel zien dan of het past. :-) Vanaf 9 februari ben ik terug vrij.

Groeten!

Interlude

AniMeshorer

Houdt het steek de Belgische actieve leden (of recent actieve leden, ookal zijn ze nog op een laag aantal posts op het forum) een PM te sturen om hen op dit topic te wijzen? Misschien dat niet elke Belg hier dit topic al heeft gezien, en er sommige Belgen wel interesse zouden hebben mochten ze plots van de meetingplannen weten?

Maakt de keuze qua stad en datum misschien ook eenvoudiger, want het lijkt er op dat de huidige mensen in dit topic nogal flexibel zijn op dat vlak ...
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.