Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Belgische meeting?

Gestart door AniMeshorer, augustus 09, 2014, 04:35:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Idril Telrúnya

Jammer dat het net deze vrijdag is, anders was ik er maar al te graag bij geweest! Misschien binnenkort eentje regio Vlaams-Brabant?  :ange:
Angels are supposed to be asexual. Therefore, I'm an angel.

xx

#61
-

Briggy

Jammer, ik ben deze vrijdag in Movie Park. Bij een volgende meeting ben ik er graag bij  ;D
12-1-2015 <3 MarkA

Idril Telrúnya

Citaat van: Briggy op oktober 15, 2014, 11:27:16 AM
Jammer, ik ben deze vrijdag in Movie Park. Bij een volgende meeting ben ik er graag bij  ;D

Hehe, daar ga ik volgende week naartoe! Lekker griezelen! Have fun  :cheerleader:
Angels are supposed to be asexual. Therefore, I'm an angel.

Briggy

Brrrr... ik ben "doods"bang  ;D
12-1-2015 <3 MarkA

suzanina

Ik vrees dat ik uiteindelijk forfait moet laten gaan  :78: Ik moet naar een spoedvergadering in Eindhoven en ik vrees dat ik er niet meer op tijd ga geraken. snif, snif

Ik keek er echt naar uit om jullie te leren kennen, want ik ben zo blij dat er mensen zijn die hetzelfde zijn als ik (dus maw: dat ik niet raar ben). Volgende keer probeer ik er terug bij te zijn!

Interlude

Citaat van: FransD op oktober 14, 2014, 06:56:56 AM
Voor Interlude

Zou het niet best zijn dat we een bepaald uur afspreken

Het gaat toch niet op dat de ene s middags komt en de andere s avonds

We willen toch met elkaar babbelen

Groeten

FransD

Zeker, ben ik het ook mee eens maar ik kan gewoon niet vroeger... Ik probeer er om 20u te zijn :-)

herby

 Voor mij blijft het hetzelfde, weekend of in de week. Ik woon net tussen Gent en Brugge. Ter info, ken Brussel daar ook wel een beetje  ;) aangezien ik daar 6 jaar heb gewerkt.  :flic:

herby

net te laat gezien dat het vandaag al is  :78:. Ik moet werken tot 22.00 uur dus voor mij zal het niet mogelijk zijn. Was er anders ook graag bij geweest. Veel plezier daar  :wave:

AniMeshorer

Voor alle duidelijkheid (net terug van de meeting trouwens) : er is al gesproken over een nieuwe meet in Brussel, voor de mensen voor wie Antwerpen als locatie iets te moeilijk lag of de datum niet paste. Wanneer die Brusselse meet er komt, moeten we wel nog bekijken, het is niet eenvoudig een datum te vinden waar iedereen zich in kan vinden. Maar we doen ons best  :)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

FransD

Hallo

Ik denk wel dat we de Belgische Meeting  in Antwerpen een succes kunnen noemen
Opkomst 4 leden  Evelyn Interlude AniMeshorer  en FransD
Alle deelnemers zijn het er over eens  dat er een vervolg moet komen
We denken aan Brussel
Groeten
FransD
 

AniMeshorer

Citaat van: FransD op oktober 18, 2014, 09:00:04 AM

Alle deelnemers zijn het er over eens  dat er een vervolg moet komen
 

Zeker en vast!  :)

En inderdaad, gezien je nooit een dag of tijdstip kan vinden voor iedereen passend, is 4 deelnemers een succesverhaal lijkt me. Volgende keer Brussel?
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Idril Telrúnya

Angels are supposed to be asexual. Therefore, I'm an angel.

AniMeshorer

Citaat van: Briggy op oktober 15, 2014, 11:27:16 AM
Jammer, ik ben deze vrijdag in Movie Park. Bij een volgende meeting ben ik er graag bij  ;D

Dat zou fijn zijn, mochten we een Nederlandse gaste(n) mogen begroeten op de volgende Belgische meeting. We zullen ons best doen om Hollandermoppen achterwege te laten  ;) Uiteraard zijn Nederlanders die er de trip naar België voor over hebben, meer dan welkom. Brussel is ook niet gek ver, de grens is in feite nooit echt ver weg in ons kleine Belgenlandje.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

AceVentura

Ik had er graag bij geweest, maar momenteel heb ik daar geen tijd voor  :(

Fijn om te lezen dat jullie een geslaagde meeting hebben gehad  :cheerleader: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler