Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Belgische meeting?

Gestart door AniMeshorer, augustus 09, 2014, 04:35:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anitabrita

Veel plezier allemaal in oktober.
Helaas kan ik er niet bij zijn (zou wel heel graag willen).
Maar 2000 km is echt te ver. En nee, dat is echt geen typefoutje (geen nul teveel).

:wave:

AniMeshorer

Citaat van: FransD op september 23, 2014, 09:17:22 PM
Citaat van: suzanina op september 23, 2014, 07:49:36 PM
De 17de is voor mij ok. En met kathedraalcafé, bedoel je daar het elfde gebod mee?


Het is het vroegere elfde  gebod 
Torfbrug 10 Antwerpen

FransD

Zullen we het dan vastleggen zoals in deze quote? 17/10 in het Kathedraalcafe/Elfde Gebod, Torfbrug 10, Antwerpen (zijstraat van de OLV Kathedraal, voor wie de locatie niet goed kent)

19u ? 20u ? ... ? Ik heb m'n laatste trein kort na 23:00 dus kan blijven tot ongeveer 22:30 om rustig naar het station te wandelen. Ik kan er zo vroeg als nodig is geraken, maar ik vermoed dat niet iedereen diezelfde flexibiliteit heeft gezien de werkuren.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

FransD

Citaat van: AniMeshorer op september 27, 2014, 09:18:49 PM
Citaat van: FransD op september 23, 2014, 09:17:22 PM
Citaat van: suzanina op september 23, 2014, 07:49:36 PM
De 17de is voor mij ok. En met kathedraalcafé, bedoel je daar het elfde gebod mee?


Het is het vroegere elfde  gebod 
Torfbrug 10 Antwerpen

FransD

Zullen we het dan vastleggen zoals in deze quote? 17/10 in het Kathedraalcafe/Elfde Gebod, Torfbrug 10, Antwerpen (zijstraat van de OLV Kathedraal, voor wie de locatie niet goed kent)

19u ? 20u ? ... ? Ik heb m'n laatste trein kort na 23:00 dus kan blijven tot ongeveer 22:30 om rustig naar het station te wandelen. Ik kan er zo vroeg als nodig is geraken, maar ik vermoed dat niet iedereen diezelfde flexibiliteit heeft gezien de werkuren.

Voor wie Antwerpen niet goed kent,als men voor OLVkerk staat (Handschoenmarkt)  is  het  de straat  aan de linkerzijde van de kerk (Blauwmoezelstraat) en dan links op de hoek Blauwmoezelstraat - Torfbrug  is  het café
Als men naar Antwerpen Centraal moet kan men op de Groenplaats de metro nemen

FransD


AniMeshorer

Bij goed weer is het ook doenbaar te wandelen: Centraal Station verlaten via de uitgang aan de De Keyserlei. Die volgen (iets later verandert de straatnaam in Meir) tot bij de KBC toren. Daar rechtsaf, je komt op de Groenplaats. Daar uiterst rechts verder wandelen en je komt aan de kathedraal. En dan volg je de beschrijving van FransD vanaf de kathedraal :)  Ongeveer 25 minuten wandelen van het station, bij regenweer kan je inderdaad beter de metro nemen.

Denk je dat we best op voorhand bellen om een rustige tafel te reserveren? Of is er op de doorsnee vrijdagavond niet heel veel volk daar?



PS: indien iemand op het laatste moment toch moet afhaken  :( ; laat ons iets weten.
PS2: indien iemand die dacht er niet te raken, op het laatste moment toch kan komen  :) , geef ook een seintje.

Ik denk, ALS het nodig zou zijn op voorhand te bellen, een tafel voor 5 of 6 personen reserveren zou ruim voldoende moeten zijn.

En voor wie nog twijfelt: www.kathedraalcafe.be (corrigeer me indien dit niet klopt, ik meen het adres uit het hoofd te herinneren)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

FransD

Citaat van: AniMeshorer op september 28, 2014, 12:21:13 AM
Bij goed weer is het ook doenbaar te wandelen: Centraal Station verlaten via de uitgang aan de De Keyserlei. Die volgen (iets later verandert de straatnaam in Meir) tot bij de KBC toren. Daar rechtsaf, je komt op de Groenplaats. Daar uiterst rechts verder wandelen en je komt aan de kathedraal. En dan volg je de beschrijving van FransD vanaf de kathedraal :)  Ongeveer 25 minuten wandelen van het station, bij regenweer kan je inderdaad beter de metro nemen.

Denk je dat we best op voorhand bellen om een rustige tafel te reserveren? Of is er op de doorsnee vrijdagavond niet heel veel volk daar?



PS: indien iemand op het laatste moment toch moet afhaken  :( ; laat ons iets weten.
PS2: indien iemand die dacht er niet te raken, op het laatste moment toch kan komen  :) , geef ook een seintje.

Ik denk, ALS het nodig zou zijn op voorhand te bellen, een tafel voor 5 of 6 personen reserveren zou ruim voldoende moeten zijn.

En voor wie nog twijfelt: www.kathedraalcafe.be (corrigeer me indien dit niet klopt, ik meen het adres uit het hoofd te herinneren)






Of er vrijdagavond veel volk is , weet ik niet ,maar ik zal daar eens met de uitbater  over gaan spreken en laat daarna dan wel iets weten
www.kathedraalcafé.be  bestaat niet meer maar ik vind wel enkele foto s op volgende link
http://www.yelp.com/biz_photos/het-kathedraalcafé-antwerpen#UFOUt5K2o3aqpsssCeP6xQ

En wie komt er nu allemaal ? Kan daar al een lijstje van opgemaakt worden ?
FransD   

suzanina

Ik zal aanwezig zijn. Het uur maakt voor mij niet uit.

AniMeshorer

Momenteel bevestigd als aanwezig (last minute verandering buiten beschouwing gelaten)

Ani Meshorer
FransD
EVELYN
Suzanina
Interlude


Indien nog meer mensen willen komen, laat ons AUB iets weten (of moest iemand op laatste moment moeten afzeggen, idem dito) zodat we weten hoeveel mensen we minstens voor moeten reserveren.

www.kathedraalcafe.be lijkt inderdaad down te zijn, ik krijg wel enkele artikels te zien waar men naar die website verwijst, maar als je de site dan aanklikt gebeurt er niets. Misschien hebben ze een probleem met de server of zo?  ??? Want het lijkt alleszins wel hun correcte webadres te zijn.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Milie

Wel graag kort fotoverslag achteraf, voor de afwezigen  :klap:
Liefde is het zand dat in de palm van je handen ligt.
Wees mild, wees zacht, wees open,
andere glipt het weg tussen je vingers....

FransD

Hallo

Ik ben vanavond ( vrijdag 10 oktober ) naar het Kathedraalcafé geweest

Reserveren is niet mogelijk De bovenverdieping gaat enkel open wanneer  het beneden vol zit

Men speelde er rustige muziek en babbelen schijnt wel mogelijk

Beneden is er een grote ronde tafel

Ik heb met de uitbaatster gesproken en het zal volgende vrijdag 17 oktober op zijn (verleden dinsdag was het om 3 uur gesloten)

De rustigste plekken zijn de hoeken bij de vensters

Het is al een tijdje stil geweest  rond onze Belgische Meeting

Ik hoop dat jullie het niet vergeten zijn en toch nog komen

FransD

Interlude

Citaat van: FransD op oktober 10, 2014, 09:58:53 PM
Hallo

Ik ben vanavond ( vrijdag 10 oktober ) naar het Kathedraalcafé geweest

Reserveren is niet mogelijk De bovenverdieping gaat enkel open wanneer  het beneden vol zit

Men speelde er rustige muziek en babbelen schijnt wel mogelijk

Beneden is er een grote ronde tafel

Ik heb met de uitbaatster gesproken en het zal volgende vrijdag 17 oktober op zijn (verleden dinsdag was het om 3 uur gesloten)

De rustigste plekken zijn de hoeken bij de vensters

Het is al een tijdje stil geweest  rond onze Belgische Meeting

Ik hoop dat jullie het niet vergeten zijn en toch nog komen

FransD


Nee hoor, ik kom! Ik zal er zijn tussen 20 en 21u :-)

FransD

Voor Interlude

Zou het niet best zijn dat we een bepaald uur afspreken

Het gaat toch niet op dat de ene s middags komt en de andere s avonds

We willen toch met elkaar babbelen

Groeten

FransD

AniMeshorer

Citaat van: FransD op oktober 14, 2014, 06:56:56 AM
Voor Interlude

Zou het niet best zijn dat we een bepaald uur afspreken

Het gaat toch niet op dat de ene s middags komt en de andere s avonds

We willen toch met elkaar babbelen

Groeten

FransD

Eens. Best toch een uur afspreken, als iemand wat later of eerder is, is dat geen probleem maar er is een verschil tussen een half uurtje vroeger of later aankomen, of 5 uur zitten wachten tot de rest aankomt :)

Ik ben heel flexibel qua "start" dus ik pas me graag aan aan de uren die jullie voorstellen. Het zal een beetje van reisafstanden en werkuren afhangen allicht, maar ik kan zowel 's middags als in de namiddag als in de vroege avond opduiken. Ik moet wel m'n laatste trein terug naar Brussel halen en dat is als ik me niet vergis om 23:17 vanaf Antwerpen Centraal? Dus dan moet ik het café toch verlaten ten laatste 22:30 om rustig naar het station te gaan. Dus wat mij betreft mag het gerust beginnen al omstreeks 19u of 20u, zodat ik enkele uurtjes present kan zijn voor ik de trein moet halen.

Anyway, ik pas me wel aan qua tijd van bijeenkomst, gezien ik eender welk tijdstip vertrekken kan. Ik moet enkel die laatste trein terug halen, beslissen jullie maar om hoe laat we samenkomen.  :)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

FransD


Hallo geelnemers Belgische Meeting
Laten we dan afspreken vrijdag  17 oktober om 19 uur  aan de grote ronde tafel  in het Kathedraalcafé
Kwestie van elkaar te herkennen
We kunnen dan later nog  op een ander plaats gaan zitten
Groeten

FransD

 



AniMeshorer

Citaat van: FransD op oktober 14, 2014, 06:29:14 PM

Hallo geelnemers Belgische Meeting
Laten we dan afspreken vrijdag  17 oktober om 19 uur  aan de grote ronde tafel  in het Kathedraalcafé
Kwestie van elkaar te herkennen
We kunnen dan later nog  op een ander plaats gaan zitten
Groeten

FransD

 




Lijkt me een goed plan!  :)  Indien nog iemand vanuit Brussel de reis maakt: ik zal allicht omstreeks 17u in het station zijn en de eerste trein richting Antwerpen nemen, moest er nog iemand hetzelfde traject doen ... Laatste trein terug is ca 23:15 dus 19u is prima, dan heb ik ruim 3 uur voor ik de laatste trein rustig kan halen.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

FransD

Hallo

Interlude zou tussen 20 en 21 uur komen
Maar wat met Evelyn en Suzanina ,komen zij nog  en wanneer ?

Groeten

FransD