Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Belgische meeting?

Gestart door AniMeshorer, augustus 09, 2014, 04:35:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milie

Een vrijdagavond is ok voor mij maar heb ??? bij de locatie. Voor mij persoonlijk dan: Ik werk in Brussel, kan daar pas stoppen tegen 16u30, dan een trein nemen tot Antwerpen en 'savonds laat dan nog eens 2 uur sporen naar huis. Tenzij iemand mij een hotel boekt (haha just kidding).

Ik besef ook wel dat het nooit altijd voor iedereen past. Anders deze keer Antwerpen, een eventuele volgende keer andere stad? Binnen paar maanden: kerstsfeer snuiven in Brussel  :wave5:
Liefde is het zand dat in de palm van je handen ligt.
Wees mild, wees zacht, wees open,
andere glipt het weg tussen je vingers....

FransD

Hallo
Niet vrij op vrijdagen  26 september  en 3 oktober
Vrijdag  26 september kan  eventueel vrij gemaakt worden, door het annuleren van
een afspraak
Alle andere vrijdagen wel vrij en voor mij kunnen dan alle bestemmingen

FranD

Interlude

Oké als het in Antwerpen is lukt een vrijdag wel. Misschien ineens een datum prikken?

Vrijdag 10 oktober? :-) Iedereen lijkt tot nu toe op die dag te kunnen.

FransD

Hallo

Voor mij is Antwerpen , vrijdag 10 oktober ok


FransD

AniMeshorer

Voor mij zou dat ook gaan, een last minute urgency niet meegerekend heb ik rond die periode nog niets gepland ...
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

FransD

 
Hallo
Nu we het er praktisch allemaal  over eens zijn dat het Antwerpen zal worden  ,begin ik aan een lokatie te denken
Ik verkies iets rustigs  ,niet zo een  café waar de muziek heel luid staat  zodat men elkaar moeilijk verstaat
Ik denk bijv aan Berchem(randgemeente Antwerpen) waar men als men het station verlaat enkele rustige  cafeetjes vind
Wie heeft er nog andere voorstellen ?

Groeten
FransD


AniMeshorer

Citaat van: FransD op september 21, 2014, 09:26:57 AM
 
Hallo
Nu we het er praktisch allemaal  over eens zijn dat het Antwerpen zal worden  ,begin ik aan een lokatie te denken
Ik verkies iets rustigs  ,niet zo een  café waar de muziek heel luid staat  zodat men elkaar moeilijk verstaat
Ik denk bijv aan Berchem(randgemeente Antwerpen) waar men als men het station verlaat enkele rustige  cafeetjes vind
Wie heeft er nog andere voorstellen ?

Groeten
FransD



Ik dacht aan het Kathedraalcafe, heel sfeervol en vlakbij de Grote Markt, en we zouden de bovenverdieping kunnen reserveren.

In elk geval, ik ben het helemaal met je eens: een rustige plek zonder teveel luide muziek is nodig, zodat we zonder enig probleem goed kunnen praten. Ik ken enkel Antwerpen Centrum, maar als er dichtbij station Berchem betere opties zijn, dan geloof ik je op je woord (jij kent de stad beter dan ik hé :))
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

suzanina

Hallo iedereen,

ben nieuw hier en zie direct deze topic. En moest het op een andere dag zijn dan 10 oktober, zou ik er zeker bij zijn; Maar een volgende keer lukt het me misschien wel. Véél plezier!

Interlude

Locatie, voor mij allemaal goed hoor :-)

Anders gewoon een week opschuiven? 17de? Ik nam maar de 10de omdat dat de eerste dag was dat iedereen kon :-) Tot nu toe heb ik dan ook nog niets gepland.

Groeten!

FransD

Ik dacht aan het Kathedraalcafe, heel sfeervol en vlakbij de Grote Markt, en we zouden de bovenverdieping kunnen reserveren.

In elk geval, ik ben het helemaal met je eens: een rustige plek zonder teveel luide muziek is nodig, zodat we zonder enig probleem goed kunnen praten. Ik ken enkel Antwerpen Centrum, maar als er dichtbij station Berchem betere opties zijn, dan geloof ik je op je woord (jij kent de stad beter dan ik hé Smiley)




Voor mij een café in het stadscentrum van Antwerpen ook goed
   
Frans D

FransD

Anders gewoon een week opschuiven? 17de? Ik nam maar de 10de omdat dat de eerste dag was dat iedereen kon :-) Tot nu toe heb ik dan ook nog niets gepland.

Opschuiven naar de 17de oktober  voor mij ook goed , maar ik vrees dat we dan niet verder komen

Frans D


AniMeshorer

10 of 17 oktober is mij eender. Enkel plannen met Halloween (denk nu niet aan zwarte missen op een kerkhof, of dieren offeren in een satanisch ritueel he  ;D)

Ik vind het Kathedraalcafe heel aangenaam en je kan de 1ste verdieping reserveren. Maar als iemand die Antwerpen heel goed kent, een betere suggestie heeft... Zolang het enigszins doenbaar is vanuit Antwerpen-Centraal of Antwerpen-Berchem, is het OK voor mij. En ik denk dat de forumleden die in of bij Antwerpen wonen misschien het beste weten welke locatie zich best leent voor een goed gesprek in rustige (niet luidruchtige) omgeving. Dus ik nomineer het Kathedraalcafé maar als iemand een beter idee heeft passen we de locatie gewoon aan  :)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

FransD

Citaat van: AniMeshorer op september 23, 2014, 12:48:16 PM
10 of 17 oktober is mij eender. Enkel plannen met Halloween (denk nu niet aan zwarte missen op een kerkhof, of dieren offeren in een satanisch ritueel he  ;D)

Ik vind het Kathedraalcafe heel aangenaam en je kan de 1ste verdieping reserveren. Maar als iemand die Antwerpen heel goed kent, een betere suggestie heeft... Zolang het enigszins doenbaar is vanuit Antwerpen-Centraal of Antwerpen-Berchem, is het OK voor mij. En ik denk dat de forumleden die in of bij Antwerpen wonen misschien het beste weten welke locatie zich best leent voor een goed gesprek in rustige (niet luidruchtige) omgeving. Dus ik nomineer het Kathedraalcafé maar als iemand een beter idee heeft passen we de locatie gewoon aan  :)

Voor mij  Kathedraalcafé    ook goed
10 of 17  oktober  is mij ook eerder

FransD

suzanina

De 17de is voor mij ok. En met kathedraalcafé, bedoel je daar het elfde gebod mee?

FransD

Citaat van: suzanina op september 23, 2014, 07:49:36 PM
De 17de is voor mij ok. En met kathedraalcafé, bedoel je daar het elfde gebod mee?


Het is het vroegere elfde  gebod 
Torfbrug 10 Antwerpen

FransD