Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Belgische meeting?

Gestart door AniMeshorer, augustus 09, 2014, 04:35:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AniMeshorer

Dat klopt, en met een RailPass is geen enkele treinreis in België nog echt duur te noemen  :) En in het weekend inderdaad verminderd tarief  :cheerleader:
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

FransD

 



Zijn er andere steden die je ook zou kunnen bereiken voor een meeting? En zou je voorkeur uitgaan naar een weekenddag of een weekavond?

Misschien kan deze vraag  aan de andere  belangstellenden voor een Belgische Meeting ook gesteld worden zodat  we misschien meerdere mensen
op eenzelfde plaats krijgen

FransD

Milie

Zien wie er interesse heeft, en dan meest centrale locatie nemen?
Liefde is het zand dat in de palm van je handen ligt.
Wees mild, wees zacht, wees open,
andere glipt het weg tussen je vingers....

AniMeshorer

Ik heb de admins gevraagd een mail of PM aan alle Belgische leden te sturen, want nu weet ik niet welk lid op welke locatie gestemd heeft en welk lid liever weekavond/weekend heeft. Daarom zou een PM of emailtje aan alle Belgen hier handig zijn, dan hebben we concreet een overzicht met voorkeur per persoon, en kunnen we de meeting plannen op de plaats en tijdstip die voor het grootst aantal forumleden past. En uiteraard zijn Nederlanders welkom, mochten er Nederlandse forumleden zin hebben hun zuiderburen wat beter te leren kennen, maar die geven zich best speciaal aan want ik heb er geen idee van wie er de trip naar België voor over zou hebben.

Een moment vinden dat voor elk Belgisch lid gepast is, lukt sowieso niet, maar we moeten proberen datum en plaats af te stemmen volgens de vraag "waar en wanneer krijgen we de hoogste opkomst?".
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

AceVentura

Wij kunnen (helaaas, die vraag komt vaker) geen massale PM's sturen naar een subgroep op het forum. Het enige wat in de buurt komt is de nieuwsbrief functie en die werkt al tijden niet goed meer door redenen waar we zelf niets aan kunnen doen.

Het probleem wat je omschrijft herken ik wel van andere meetings, maar daar hebben we niet echt een oplossing voor. Wat je nu bijvoorbeeld zou kunnen doen is de op 2 van de locaties in combinatie met een aantal data in een poll zetten en kijken wat het populairst is. Als eenmaal een datum en locatie hebt kan je een definitieve keuze maken en een lijstje opzetten van wie er daadwerkelijk willen komen.

Het is nu wat omslachtig, maar daar kan ik op korte termijn ook niets aan veranderen.
* AceVentura moet misschien maar eens een meetingplanner in elkaar gaan knutselen ofzo  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AniMeshorer

Laat me eerst dit even proberen: alle personen die graag willen komen, AUB antwoord of PM me met voorkeurslocatie(s) en welke dagen/avonden je doorgaans vrij bent. Dan heb ik niet enkel een statistiek over steden maar een concreet beeld van welke persoon graag waarheen wil, én op welke dagen het past.

Eens ik een overzicht per persoon heb, kan ik kijken naar plaats en locaties die concreet het meeste aantal mensen kunnen halen.

Dus graag: laat me weten

USERNAME:
VOORKEURSSTAD:
EVENTUELE ANDERE HAALBARE LOCATIES:
WELKE WEEKAVOND(EN) OF WEEKENDDAGEN BEN JE DOORGAANS VRIJ:

Nederlanders, nogmaals: iedereen welkom, een dagje België is misschien voor sommige Nederlandse leden ook leuk. In eerste instantie hoop ik zoveel mogelijk Belgische forummers bijeen te krijgen, maar een paar gasten uit Nederland zijn uiteraard welkom. Het Belgisch dialect moet je er wel bijnemen ;)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

FransD

Hier mijn antwoord

USERNAME:FransD
VOORKEURSSTAD:Antwerpen
EVENTUELE ANDERE HAALBARE LOCATIES:Brussel Gent Hasselt Leuven  Mechelen
WELKE WEEKAVOND(EN) OF WEEKENDDAGEN BEN JE DOORGAANS VRIJ:  weekavonden niet vrij   
Vrij   20, 27,28 september  11, 12 , 18,19 , 25,26 oktober



AniMeshorer

Citaat van: FransD op september 09, 2014, 09:38:09 AM
Hier mijn antwoord

USERNAME:FransD
VOORKEURSSTAD:Antwerpen
EVENTUELE ANDERE HAALBARE LOCATIES:Brussel Gent Hasselt Leuven  Mechelen
WELKE WEEKAVOND(EN) OF WEEKENDDAGEN BEN JE DOORGAANS VRIJ:  weekavonden niet vrij   
Vrij   20, 27,28 september  11, 12 , 18,19 , 25,26 oktober





Perfect; bedankt! :)

Als alle andere Belgen dit even willen invullen, gewoon op dezelfde manier als Frans gedaan heeft! Eens alle Belgen die eventueel willen komen hebben ingevuld, kunnen we een zo goed mogelijke datum plannen  :)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

xx

#23
-

FransD

Citaat van: AniMeshorer op september 09, 2014, 12:18:59 PM
Citaat van: FransD op september 09, 2014, 09:38:09 AM
Hier mijn antwoord

USERNAME:FransD
VOORKEURSSTAD:Antwerpen
EVENTUELE ANDERE HAALBARE LOCATIES:Brussel Gent Hasselt Leuven  Mechelen
WELKE WEEKAVOND(EN) OF WEEKENDDAGEN BEN JE DOORGAANS VRIJ:  weekavonden niet vrij   
Vrij   20, 27,28 september  11, 12 , 18,19 , 25,26 oktober

Ik zou beleefd willen vragen of  iemand nog  zin heeft in een Belgische meeting ?

FransD



Perfect; bedankt! :)

Als alle andere Belgen dit even willen invullen, gewoon op dezelfde manier als Frans gedaan heeft! Eens alle Belgen die eventueel willen komen hebben ingevuld, kunnen we een zo goed mogelijke datum plannen  :)

AniMeshorer

Er van uitgaand dat de 4 mensen die geantwoord hebben (= ikzelf, FransD, E:V/E-LYN, en 1 iemand per PM) zouden we momenteel met 4 zijn. Ik ben geneigd er mee door te gaan, al is het jammer dat we niet meer van de Belgen bijeen zouden krijgen. Maar toch, 4 mensen kan een leuke avond opleveren, dus ik ben geneigd om het toch te doen. Mits ik tenminste weet dat de mensen die hebben geantwoord ook echt zullen komen en niet het lijstje invulden zonder er dieper bij na te denken, wil ik gerust iets proberen op poten zetten dat voor de 4 betrokken goed uitkomt. Indien nadien toch nog anderen willen aansluiten, prima maar het is logisch dat we nu kijken naar die mensen die er wél volop voor willen gaan.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

FransD

Citaat van: AniMeshorer op september 15, 2014, 11:00:48 PM
Er van uitgaand dat de 4 mensen die geantwoord hebben (= ikzelf, FransD, E:V/E-LYN, en 1 iemand per PM) zouden we momenteel met 4 zijn. Ik ben geneigd er mee door te gaan, al is het jammer dat we niet meer van de Belgen bijeen zouden krijgen. Maar toch, 4 mensen kan een leuke avond opleveren, dus ik ben geneigd om het toch te doen. Mits ik tenminste weet dat de mensen die hebben geantwoord ook echt zullen komen en niet het lijstje invulden zonder er dieper bij na te denken, wil ik gerust iets proberen op poten zetten dat voor de 4 betrokken goed uitkomt. Indien nadien toch nog anderen willen aansluiten, prima maar het is logisch dat we nu kijken naar die mensen die er wél volop voor willen gaan.


Waar en wanneer organiseren we deze Belgische Meeting dan ?
Als er een  plaats en datum is vastgelegd komen er  misschien nog meer   mensen op af

FransD

Interlude

Sorry voor late reactie...

USERNAME: Interlude
VOORKEURSSTAD: Antwerpen
EVENTUELE ANDERE HAALBARE LOCATIES: Brussel
WELKE WEEKAVOND(EN) OF WEEKENDDAGEN BEN JE DOORGAANS VRIJ: Enkel avonden in de week, liefst maandag en dinsdag.

Groeten!

AniMeshorer

OK, er is stilaan een patroon te zien dat Antwerpen toch de voorkeur geniet van zij die echt initiatief tonen om te komen, met Brussel als reserve optie. Voordeel van Antwerpen: Nederlandse forumleden die hun Belgische mede-forummers eens willen ontmoeten kunnen het ook vrij vlot bereiken.

Er is een beetje frictie wat betreft weekavond of weekendavond. Wat dachten jullie van een vrijdagavond? Dan is er geen werkdag nadien, en hoef je je weekend (zaterdag/zondag) plannen evenmin nog te wijzigen. Wat denken jullie van het idee het een vrijdagavond te doen in Antwerpen?
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

xx

#29
-