Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Speeddaten voor aseksuelen

Gestart door About Love, april 04, 2014, 10:59:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AniMeshorer

Spreken we nu over dezelfde "service" die die aseksuele speeddate zou organiseren deze zomer, of een andere speeddating aanbieder die een event voor aseksuelen wilde organiseren?  ???

Gezien m'n privé situatie houd ik me voorlopig af van speeddating, maar voor zij die willen gaan zou het wel duidelijker zijn te weten of er nu wel/niet een speeddate voor aseksuelen doorgaat.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Sir F


AniMeshorer

Dus komt er nu wel of geen aseksuele speeddate?  ???

Ik zit niet in de situatie waarin ik zelf zou kunnen meedoen, maar voor alle andere forumleden lijkt het me wel belangrijk duidelijkheid te zien of er nu wel/niet zo'n event komt.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Sir F

Voorlopig niet, omdat ze de vorige keer, ondanks veel interesse, maar een daadwerkelijke aanmelding hadden.

About Love

Beste mensen, onze excuses voor de vertraagde reactie! Er was een probleempje met ons account.

Wat Sir F schrijft, klopt. We hebben twee speeddates voor aseksuelen georganiseerd en hiervoor bleek helaas onvoldoende animo te zijn. Om deze reden hebben we verder geen speeddates meer voor deze doelgroep georganiseerd en voorlopig staan deze ook niet op de planning. Wat we erg jammer vinden, aangezien we de aseksuele gemeenschap een warm hart toedragen en we graag zouden zien dat zoveel mogelijk mensen kunnen speeddaten.

Mochten we in de toekomst het idee hebben dat er meer animo voor is, dan proberen we het nog eens en brengen we jullie daarvan graag in dit topic op de hoogte.

We wensen jullie alle geluk toe in de liefde!

Anemone

Ik zou nog steeds geinteresseerd zijn mocht het ooit nog plaats vinden
I would if I could, but I can't so I shan't.