Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Speeddaten voor aseksuelen

Gestart door About Love, april 04, 2014, 10:59:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

About Love

Wanneer er nog meer Belgen meedoen, is je woonplaats juist wel gunstig. We hebben de speeddate met opzet in Rotterdam georganiseerd, zodat deze goed bereikbaar is voor zowel Nederlanders als Belgen. In hoeverre de afstand naar België voor de Nederlandse vrouwen een probleem is, kunnen wij helaas niet inschatten. We hopen uiteraard voor jou dat het niet als belemmering wordt gezien. Ik zou zeggen: overtuig die vrouwen met je Belgische charmes :D

AniMeshorer

Belgen zijn geboren romantici, dat weet iedereen hopelijk  ;) 8)

Voor mij zou het alleszins geen probleem zijn met een meisje uit te gaan die in Nederland woont. Dan ga je gewoon elkaar regelmatig opzoeken voor een verlengd weekendje, en zo leer je elkaar heel goed kennen. Doen er nog andere Belgen mee, dan wordt het nog eenvoudiger :)

Ik ben alleszins erg geïnteresseerd in die speeddate van jullie  :)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

About Love

Dat dacht ik ook :D

Leuk, hopelijk zien we je 4 oktober!

Roos1984

Dit is al een btje oud topic, en ik kom na jaren ook weer eens kijken hier, maar dit vind ik zeker interessant! Wordt het in 2015 ook georganiseerd?
Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

suzanina

Ik zie dat de website nog steeds actief is en nog speeddates organiseert, maar voorlopig zie ik er geen voor aseksuelen. Misschien kunnen we het hen vragen?

Imogen

Ik ben met enkele leden van dit forum een inloopcafe aan het opzetten in Nijmegen, voor mensen uit het asexuele spectrum. Het is geen speeddate(avond/middag) maar wel een gelegenheid om andere asexuelen te ontmoeten in een bar-setting
Zodra er meer duidelijkheid is over een datum en tijd laat ik het wel weten.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Roos1984

Nice! Interessant en om de hoek ;-)
Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

Tempesta

Ik heb Aboutlove een mail gestuurd over de vraag of er nog nieuwe speeddates voor aseksuelen komen dit jaar. Ik houd jullie op de hoogte :).

Imogen

Tot nu toe zijn de Speeddate avonden alleen voor homo´s/lesbische vrouwen en hetero´s gepland. Maar ze houden ook al avonden in Utrecht. Als een Speeddate avond voor asexuelen wordt georganiseerd in Utrecht is het wel interessant. Anders zit half Nederland toch met de reistijd. Vooral als het op een doordeweekse dag is...Maar wel een goed idee!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Tempesta

Heb een mailtje teruggekregen: "De verwachting is dat we in de lente wederom een speeddate voor aseksuelen zullen plannen." Nog geen informatie over waar, maar er komt dus een nieuwe editie :D.

Roos1984

Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

Dutchamoeba


lalalalicia

:o supergaaf! Helaas zit ik dan in Zambia dus kan niet.

Madelief_86

Wat leuk, een speeddate voor aseksuelen!!! Wist niet dat daar al 'aan gewerkt' werd!   :klap:
"Het gevaar van terugblikken is dat je zomaar achterover in de toekomst kunt lazeren" (Loesje)

Sir F

Naar aanleiding van deze post ben ik naar een "gewone" speed date gegaan voor homo's en ik had het nog even met de organisator over een aseksuelen speeddate, maar daar bleek uiteindelijk maar een inschrijving op te zijn gekomen dus dat werkte niet echt, vandaar dat ze voorlopig geen nieuwe meer aanbieden.

Ik vond het erg leuk trouwens.