Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Speeddaten voor aseksuelen

Gestart door About Love, april 04, 2014, 10:59:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

About Love

Hallo!

Ik weet niet of dit als spam gezien wordt, maar wil het jullie toch heel graag meedelen. Wij organiseren speeddates in Nederland, niet alleen voor mensen die op zoek zijn naar een seksuele relatie, óók voor mensen die graag een seksloze relatie willen. De eerste speeddate voor aseksuelen vindt plaats op 19 juli 2014 in Rotterdam. Zowel Nederlanders als Belgen kunnen zich hiervoor inschrijven op www.aboutlove.nl. Wie weet tot ziens!

Groetjes, About Love.

Fenna

Ah shit!
Daar zou ik heel graag heen willen, maar ik ben die week net op kamp en kan dan echt niet.. BALEN!

Hoop dat dit nog eens georganiseerd wordt?

Groetjes :)

SoulDragon

Oh, dat is inderdaad wel een goeie om hier te posten, dankjewel voor het delen.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

About Love

Dankje, SoulDragon!

En Fenna, jammer! We willen het zeker vaker organiseren als er genoeg animo voor is.

AceVentura

Leuk initiatief !
Veel succes, en vergeet de  :cake: niet klaar te zetten  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Lian

Dit lijkt me ook wel leuk.  :) Is er mischien iemand die met mij mee wilt, ik denk niet dat ik alleen durf namelijk, heb wel een auto dus ophalen geen probleem  :ange:

Dutchamoeba

Citaat van: AceVentura op april 05, 2014, 08:58:00 PM
Leuk initiatief !
Veel succes, en vergeet de  :cake: niet klaar te zetten  ;D
;D

Dutchamoeba

Citaat van: Lian op april 06, 2014, 12:09:37 AM
Dit lijkt me ook wel leuk.  :) Is er mischien iemand die met mij mee wilt, ik denk niet dat ik alleen durf namelijk, heb wel een auto dus ophalen geen probleem  :ange:
Ik wil op zich wel met jou mee, maar ik woon in Groningen en heb al een partner. Ik heb op de site gelezen dat je alleen met iemand mee kunt komen als je zelf ook gaat speeddaten, en dat is bij mij dus niet de bedoeling. Bovendien, ik heb op de site van aboutlove gelezen dat de meeste mensen alleen komen. Ik denk dat het voor de andere deelnemers dus net zo spannend zal zijn als voor jou... :)

About Love

Haha inderdaad, de :cake: mag eigenlijk niet ontbreken hè? :D

Lian, leuk dat je misschien komt! Laat me weten als we iets kunnen doen om het makkelijker te maken.

Monkey

Leuk leuk leuk!

Ga zeker proberen erbij te zijn :D

Enne Lian, als je langs mijn hometown komt, kunnen we evt samen? Weet zo gauw niet of dat op de route ligt?

About Love

Leuk, Monkey! :D Super dat er enthousiaste reacties zijn.

Mar

Ja hoor... vanaf 25 ???
Ben ik 24 jaar... haha. Zuur. Toch maar even mailen of ze een uitzondering willen maken.

Overigens nog mensen die vanuit het oosten die kant op gaan? Wellicht dat we dan met een clubje kunnen?
Want als ik alleen die kant op moet vind ik het allemaal wat te duur. De reis zelf is al knettertje duur. En de speeddate zelf is ook aardig prijzig.

Iedereen uit Drente, Overijssel (kom ik zelf vandaan) en Gelderland zijn welkom. (Overigens kan ik dan ook eventueel mensen op de route ophalen (utrecht)
:handschudden:

Monkey

Kom uit Gelderland, maar weet nog niet zeker of ik ga.  Enerzijds de prijs en anderzijds denk ik liever niet in hokjes als hetero/homo etc.

K ben wel 25, maar zie er een stuk jonger uit, waardoor ik me ook afvraag of het voor mij wel ehhh rendabel is om te gaan hahaha. Niet dat ik er per se met 25 telefoonnummers vandaan moet komen, maar k wil ook niet het idee hebben dat ik er helemaal voor Piet Snot zit.

K ben, in short, gewoon onzeker of ik er wel iets aan ga hebben.

Mar

Monkey, ik ben het met je eens... maar nee heb je. Ja kan je krijgen.
Gezegde is er niet voor niks.

en heb je geen telefoonnummer geregeld, dan wel een leuke dag meegemaakt en veel nieuwe mensen leren kennen.
Is weer eens wat anders toch. :cake: Ben zelf een jonge meid maar ach, wie niet waagt die niet wint.
(nog zo'n passend gezegde. Je zou bijna denken dat ze 't speciaal hebben bedacht voor dit moment he! ;D )

Monkey

Da's waar, da's waar (:

K ga er nog es heel goed over denken :)