Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetingidee bij Elfia in april

Gestart door Edewecht, februari 24, 2014, 08:08:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lalalalicia

Ik ben er op zaterdag! Zoek naar een Misa Amane cosplay! (death note)

SoulDragon

Citaat van: Uffie op maart 25, 2015, 11:29:26 PM
Citaat van: Edewecht op maart 22, 2015, 05:46:16 PM
Citaat van: Edewecht op maart 07, 2015, 06:43:15 PM
Aiii!! Misschien heb ik wel andere verplichtingen op de zaterdag :banghead: .    In dat geval ga ik zondag. Het kaartje koop ik toch op 't laatste moment online, als ik weet of het goed weer wordt.
Nader bericht volgt.  :-\

Goed nieuws: ik heb die "andere verplichtingen"  gewoon afgezegd. Het leven moet wel leuk blijven  :P  >:D

Citaat van: SoulDragon op maart 13, 2015, 08:25:15 AM
@ Edewecht, ik hoop dat je alsnog toch zaterdag kunt komen...anders mis ik mijn dans partner  ;)

Yoo!!  ;D   :knuffel:
Hoera! Mijn beide danspartners zijn er op zaterdag!

YAY  :cheerleader:
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Sir F

Ik ga ook zaterdag. Sowieso ook om andere mensen te ontmoeten, maar lijkt me wel leuk om jullie ook te zien :)

Edewecht

Sjongejonge, dat wordt nog een hele klup!  :)   :grouphug:  Leuk!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

hobbitscones

Ik ga heeeeeeeel misschien zondag. Dat ligt er dus aan of ik met iemand mee kan rijden. Ik heb geen zin om na dat dure Comic Con weekend weer zoveel te moeten betalen voor vervoer, terwijl in dit geval de ticket nog moet komen. Ik hoor het eerst nog wel.

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

NaomiMisora

Citaat van: lalalalicia op maart 26, 2015, 11:11:47 AM
Ik ben er op zaterdag! Zoek naar een Misa Amane cosplay! (death note)
Omg awesome!! Death note is leuk:) Ik ga zaterdag, misschien zie ik je nog wel:)

SoulDragon

Hoe laat en waar spreken we eigenlijk af?
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Ace89

De hoofdmeet van elfia is om 2 uur, dus liefst niet om die tijd.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

hobbitscones

Wat is de hoofdmeet precies?

En waar wordt er gemeet wanneer er gemeet wordt?

Ik ben er op de zaterdag, weet niet of ik op een meet kan komen (ik reis met iemand), maar zodra de kapper mijn haar heeft geverfd maandag zal ik een foto plaatsen in het gesloten forum gedeelte (de topic voor foto's) zodat ik herkend wordt, want hoi zeggen mag altijd. :P

Edewecht

Citaat van: SoulDragon op april 10, 2015, 07:57:14 AM

Hoe laat en waar spreken we eigenlijk af?


Voorstel (waar u gerust op kunt schieten, dames en heren): om 12 uur bij de trappen van het kasteel.

Ik zal er weer zo uitzien.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

hobbitscones

De Doctor Who meet is om 12.30 ergens bij het kasteel (ben er nog nooit geweest, maar degene met wie ik ga zal me erheen brengen), dus als het 12.00 wordt moet ik eerst zien of ik kan komen, misschien dus gewoon wat korter :)

Imogen

Vanwege mijn zus weet ik nog niet of ik alleen kom of met z´n 4en. Ze krijgt dinsdag 2de chemo, ligt er aan hoe ze er op reageert. Alleen kom ik met de trein en de pendelbus, met z´n 4en met de auto.
Spreken we op dezelfde plek af als vorig jaar?

Ik zie er zaterdag zo uit, maar dan met blouse met lange mouwen (schijnt nog niet zo warm te zijn), zonder boeket en met elfenvleugels  ;D :


Vorig jaar was ik alleen met mijn zus gekomen en hield ik meer rekening met wat zij wilde. Als we met z´n 4en gaan kan ze met haar vriend en zijn beste vriend over het terrein en kan ik langer bij de groep blijven...
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Briggy

12 uur komt voor ons ook goed uit.  :)
12-1-2015 <3 MarkA

Ace89

#104
Ik denk niet dat ik 12 uur ga redden, sorry.  :-\ ik ga mijn best doen. En hierbij een deel van mijn kostuum, zodat ik te herkennen ben.

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D