Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetingidee bij Elfia in april

Gestart door Edewecht, februari 24, 2014, 08:08:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Teal's Tracks

Ik zal hoogstwaarschijnlijk ook met mijn aseksuele vriendin op Elfia Haarzuilens aanwezig zijn. Zeker leuk om anderen van AVEN te ontmoeten! Ik had vorig jaar bij Elfia Arcen al de eer om Edewecht te ontmoeten.  :D
Nederlandstalige Aseksuelen op Facebook ontmoeten? (150+ leden)
https://www.facebook.com/groups/DutchAces/

Edewecht

Citaat van: Dutchess op januari 22, 2015, 10:06:12 PM
Haha nou Edewacht volgens mij gaan wij elkaar meeten als ik het zo bekijk... Niemand anders die gaat?

Hohoo, 't is nog maar januari  :D  . Als de temperatuurtjes weer gaan stijgen krijgen de mensen wel weer zin. Teal's Tracks heeft ook weer gereageerd, bijvoorbeeld.  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Ace89

Ik zal er ook zijn! Als ik het tenminste niet vergeet en op tijd op locatie kan zijn door de drukte.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Dutchess

Citaat van: Edewecht op januari 23, 2015, 07:14:09 PM
Citaat van: Dutchess op januari 22, 2015, 10:06:12 PM
Haha nou Edewacht volgens mij gaan wij elkaar meeten als ik het zo bekijk... Niemand anders die gaat?

Hohoo, 't is nog maar januari  :D  . Als de temperatuurtjes weer gaan stijgen krijgen de mensen wel weer zin. Teal's Tracks heeft ook weer gereageerd, bijvoorbeeld.  :)

Haha ja dat klopt! Zou leuk zijn als er veel mensen komen. De outfit van mijn hond is al klaar. 😂 nu mijne nog
There is some good in this world and it's worth fighting for ~

Imogen

Ik ga ook naar Elfia, heb de kaartjes al vorig jaar december gekocht, toen waren ze goedkoper. Had ook een ticket gekocht voor mijn zus maar die kan wegens gezondheidsomstandigheden niet gaan. Dus als er hier nog iemand een goedkoper ticket zoekt (Euro 19,00 incl servicekosten enz.) dan hoor ik het wel.
Ik weet nog steeds niet wat ik ga doen qua vleugels bij mijn outfit...

*Ik laat m´n hondje dit keer bij de oppas, was vorig jaar geen succes en veel te druk voor hem...*
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Ace89

Imogen als je hulp nodig hebt of gewoon eens lekker wil brainstormen samen... Ik zit nu mijn eigen vleugels te ontwerpen. Ik wil het dit keer anders doen, omdat mensen steeds tegen mijn vleugels aanliepen. Grote vleugels zijn niet handig in drukte  :schater:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Imogen

Ik zou graag vleugels in de vorm van een blad willen hebben: http://www.coloraddict.com/images/wings.jpg. Die wel bij mijn jurk passen. Weet alleen niet hoe deze gemaakt zijn...
Via pm kunnen we evt. e-mailadressen uitwisselen. Dan kan ik je een foto van mijn jurk sturen.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Tjonge, wat een belangstelling ineens!  :cheerleader:

Komt dus nu de volgende vraag: gaan we zaterdag of zondag?
D.w.z. er zullen misschien mensen zijn die beide dagen gaan, maar het lijkt me handiger dat we één van beide dagen kiezen voor een meet.

Zelf kan ik beide dagen, maar heb een voorkeur voor zaterdag.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchess

Miin voorkeur heeft ook zaterdag. Maar nogmaals, wacht de weersverwachting even af. :D
There is some good in this world and it's worth fighting for ~

Teal's Tracks

Als wij er weer met dezelfde stand/organisatie als vorig jaar mee kunnen, zullen we er beide dagen zijn. :)
Nederlandstalige Aseksuelen op Facebook ontmoeten? (150+ leden)
https://www.facebook.com/groups/DutchAces/

Imogen

Ik heb al tickets voor zaterdag. Dus dat heeft sowieso mijn voorkeur. Goedkopere ticket heb ik nog steeds in de ´aanbieding´.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

SoulDragon

 :wave: hallootjes, lang niet op het forum geweest, maar ik kwam even kijken of er inderdaad al plannen waren voor een meeting op Elfia, was vorig jaar zo super gezellig :D
Dus ik ben als het goed is ook van de partij, kan ook beide dagen, maar zaterdag heeft ook mijn voorkeur.
Imogen, zit je nog met dat ticket?
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Imogen

Ik kom ook zaterdag, kaartje is inmiddels verkocht  ;D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Aiii!! Misschien heb ik wel andere verplichtingen op de zaterdag :banghead: .    In dat geval ga ik zondag. Het kaartje koop ik toch op 't laatste moment online, als ik weet of het goed weer wordt.
Nader bericht volgt.  :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Leuk, weer een meeting op de Elfia!  :cheerleader:
Was vorig jaar zeker heel gezellig.  :D
Zaterdag is ook mijn favoriete dag.
Jammer dat je misschien andere verplichtingen op zaterdag hebt, Edewecht. Hopelijk kun je er toch bij zijn. Zondag is helaas geen optie, i.v.m. verwachte drukte op het werk....  :banghead:
Deze outfit lijkt me wel wat.
Is there any escape - A guy called Gerald