Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetingidee bij Elfia in april

Gestart door Edewecht, februari 24, 2014, 08:08:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Maar Edewecht, ik ga incognito. Dus mij herken je niet. Enige optie om straks als het een wat 'christelijkere tijd' is een foto van mijn outfit te maken en die bij de foto's van leden te posten. Anders vind je me niet lol
Om 2 uur zaterdag is er trouwens een groot foto moment op de trappen van het kasteel. Record poging aantal verkleden mensen. Lijkt me leuk om bij te zijn. Het aftellen naar zaterdag is iig voor mij al begonnen ;-)
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Ereinion

Oh, ik ben blij! Ik mag lekker al vrijdag, om te helpen met de opbouw van de stand. Vier dagen Elfia, joehoe!!!

Ok, meeting. Soms vind ik het een beetje gek om iemand van AVEN te ontmoeten, omdat ik nooit weet hoe open zij er over zijn. Dus vandaar dit: ik ben er erg open over, dus je mag het er van mij best over hebben in de stand. Maar dan moet je dat zelf natuurlijk ook willen. Ik zal er niets over zeggen, tenzij je er zelf over begint. Dus wees niet bang dat ik iets zeg dat jij niet wilt.

Ik ben benieuwd naar je kostuum, Imogen! Ik ga zelf niet in kostuum, dit jaar, maar vond het altijd iets extra's geven om wel in stijl te gaan.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Uffie

Citaat van: Imogen op april 16, 2014, 04:00:11 AM
Maar Edewecht, ik ga incognito. Dus mij herken je niet. Enige optie om straks als het een wat 'christelijkere tijd' is een foto van mijn outfit te maken en die bij de foto's van leden te posten. Anders vind je me niet lol
Nu word ik wel heel erg nieuwsgierig naar je outfit, Imogen!  ;D Kun je een heel kleine hint geven?
SoulDragon, ik heb je foto's bekeken, wat je ook aan hebt zaterdag, het ziet er allebei gaaf uit!  :klap:
Ik begin ook al in de stemming te komen, heb al een kaartje!  :cheerleader: Weet nog niet of ik in kostuum kom, het enige in mijn kledingkast wat daarbij in de buurt komt is een Chinese jurk. En een heel gaaf masker, maar om dat nou de hele dag op te houden....  :)
Maar je hebt wel gelijk Ereinion, het heeft wel iets extra's als je je verkleedt.
Is there any escape - A guy called Gerald

SoulDragon

Een chinese jurk kan ook heel goed!
Ik heb eigenlijk altijd hetzelfde aan, maar die ene foto was met sneeuw, dus dan heb ik er een dikke jas overheen aan :)
Ik heb nog gekeken of ik een foto kon vinden met mijn cape, maar die heb ik zo niet bij de hand, maar die is wel heel herkenbaar.

Ereinion, dat is inderdaad wel een goeie van je.
Ik wist inderdaad niet of we het erover konden hebben bij je stand, wat mij betreft ook wel, maar het is inderdaad wel handig om te weten hoe iedereen erover denkt.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Edewecht

Uffie, een chinese jurk! Maar natuurlijk kan dat. Ik ben één keer eerder op Elfia geweest, en het viel me op hoe ongedwongen iedereen met elkaar omging, verkleed of niet verkleed. Ik zou zeggen: Doen!  :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Uffie wilde graag dat ik een tipje van de sluier zou lichten, hoe ik er morgen uit ga zien......bij deze:

Tot morgen! Wij (zus en ik) zijn er al om 10:00

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

SoulDragon

Ziet er mooi uit. :)
Ik sta ook rond 10:00 uur in de rij...

tot straks.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Lian

Ik zag net een fragmentje in het nieuws voorbij komen van Elfia, hoe hebben jullie het gehad vandaag? Wel mooi weer getroffen!

Edewecht

In één woord: geweldig!

In twee woorden: erg genoten!

8)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SoulDragon

Zo, ben ook weer onder de levenden  ::)

Het was inderdaad heel erg leuk!
Super gezellig, heel erg bedankt allemaal.
In lange tijd niet meer zo enthousiast gedanst...heb wel wat speirpijn :D
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Edewecht

#40
Een foto van dit knusse samenzijn staat HIER

( @ admins: kan ik ook naar een bepaalde post verwijzen of alleen naar een pagina, zoals nu? )
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Lian

Super dat jullie het zo leuk hebben gehad. Heb er best spijt van dat ik niet geweest ben maar mischien en volgende keer :)

Edewecht

Citaat van: SoulDragon op april 20, 2014, 09:45:21 AM
(...) In lange tijd niet meer zo enthousiast gedanst...heb wel wat speirpijn :D

Nu, 24 uur later, beginnen ook mijn kuiten te protesteren als ik in beweging kom...  :schater:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Het was een te gekke dag! Goed weer, goede sfeer, leuke mensen. Geweldig!
En ja, ook mijn spieren komen enigszins in opstand tegen het onverwachte dansen....   ;D Maar dat was het helemaal waard!
In het privéforum staan nog een paar foto's.
Is there any escape - A guy called Gerald

SoulDragon

LOL, ja die kuit spieren...  :schater:
@Lian, er komt zeker nog wel weer een volgende keer denk ik.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.