Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetingidee bij Elfia in april

Gestart door Edewecht, februari 24, 2014, 08:08:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Edewecht op april 20, 2014, 11:36:49 AM
Een foto van dit knusse samenzijn staat HIER

( @ admins: kan ik ook naar een bepaalde post verwijzen of alleen naar een pagina, zoals nu? )

Ik dacht heel even dat het zou helpen als je de laatste vier cijfers in de url verandert in het nummer van het bericht, maar helaas werkt dat niet en krijg je ook dan alleen de juiste pagina te zien, en niet direct het juiste bericht.  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Citeer
( @ admins: kan ik ook naar een bepaalde post verwijzen of alleen naar een pagina, zoals nu? )
Dat gaat prima: http://asexuality.org/du/index.php?topic=2093.msg139746#msg139746
De truuk is om de URL te halen uit de link die onder de titel van het bericht staat. Dat klinkt misschien wat cryptisch :) Maar ga naar het juiste bericht, in dit geval staat er bijna direct boven de foto "Re:fotos van leden?", die tekst is een link, bij mij kan ik dan kiezen "copy link location" en dan heb je de goede te apkken. Het verschil is het #msg139746 die er achter staat.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Dank je AceVentura! Het werkt. Eigenlijk wel logisch, maar je moet 't nèt even weten..!  ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Mijn zus en ik hebben het ook erg leuk gehad. Alleen jammer dat ik geen oppas voor de hond kon vinden op korte termijn, zodat hij mee moest. Was uiteindelijk niet erg handig. Vooral omdat hij wat gedragsproblemen heeft.
Had daardoor wel het gevoel wat gemist te hebben. Maar het weerzien met Edewecht, Uffie en het kennismaken met SoulDragon en Ereinion was heel leuk. M'n zus was erg blij met de hoepelrok die ze van SoulDragon kon overnemen en is al aan het kijken wat ze volgend jaar aan trekt haha

Ik zal voor de meeting van Mike kijken of ik die datum vrij kan houden. Ligt er een beetje aan waar het is. Maar een kleinschalige meeting in huiskamer sfeer lijkt me wel wat. Kun je ook beter met elkaar praten dan tijdens een groot event

En bedankt voor de foto's Uffie! @ Edewecht : had jij niet ook een camera bij je?  Of alleen Uffie?
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Citaat van: Imogen op april 23, 2014, 07:26:29 PM
En bedankt voor de foto's Uffie! @ Edewecht : had jij niet ook een camera bij je?  Of alleen Uffie?

Zeker, ik had een camera, daarmee is door een vriendelijke mede-festivalganger de foto van ons vijven (+hond) gemaakt.  ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Ace89

Leuk dat er ook zoveel aces op Elfia zijn. Ik hoop jullie een volgende keer te ontmoeten.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

Citeer
Leuk dat er ook zoveel aces op Elfia zijn. Ik hoop jullie een volgende keer te ontmoeten.

Hoera!  :wave:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Ik ga voor eind december al de tickets kopen, dan zijn ze €16,50 per stuk geloof ik. Dat scheelt bijna €8,- als je ze pas volgend jaar koopt. Weet alleen niet of of dat allen voor online verkoop geldt of dat je ze ook al bij de Primera kan kopen. Een anoniem ticket kun je evt.  Nog verkopen, mocht je uiteindelijk toch niet kunnen gaan.
M'n jurk heb ik al. Wil alleen nog grote vleugels erbij. Geen idee hoe ik die moet maken. .......
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Ace89

Ik bouw graag vleugels. Wat voor soort wil je hebben? Misschien kan ik je tips geven.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Teal's Tracks

Ik ben er mogelijk ook bij, samen met mijn aseksuele vriendin. :)
Nederlandstalige Aseksuelen op Facebook ontmoeten? (150+ leden)
https://www.facebook.com/groups/DutchAces/

SoulDragon

oohh, nu al bezig over Elfia volgend jaar?! :)
Eerst nog de Midwinter fair in December....
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Edewecht

Daar ga ik niet naar toe, maar wat let de anderen ?   :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchess

Hey wat leuk om daar te meeten! Gaat de "meeting" dit jaar ook door? Ik ben pas net nieuw op t forum maar hoop tegen die tijd toch wat meer mensen te kennen die gaan. Ga zelf al jaren :D hopelijk kom ik iemand tegen. Welke dag weet ik trouwens nog niet. Ik wacht altijd de weersverwachtingen af i.v.m. mn outfit. :cheerleader:
There is some good in this world and it's worth fighting for ~

Edewecht

Nou, Dutchess, dan ben jij bij deze de eerste die zich opgeeft voor de meet bij Elfia in april in Haarzuilens. Voor mij een reden om ook weer te gaan. Natuurlijk is het altijd afwachten met het weer   :-\  .
Maar we houden de moed erin!  8)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchess

Haha nou Edewacht volgens mij gaan wij elkaar meeten als ik het zo bekijk... Niemand anders die gaat?
There is some good in this world and it's worth fighting for ~