Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetingidee bij Elfia in april

Gestart door Edewecht, februari 24, 2014, 08:08:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Uffie

#15
Moet nog een kaart kopen, maar heb er wel al zin in!  :cheerleader:
Goed idee, Imogen, om nog een tweede tijd af te spreken. Ook omdat er in het paasweekend tussen Rotterdam/Den Haag en Utrecht werkzaamheden aan het spoor zijn, en je via Leiden moet.
http://www.ns.nl/werktrajecten/#werkzaamheden-2014_gvc_gd_19_21apr en http://www.ns.nl/werktrajecten/#werkzaamheden-2014_rtd_gd_19_21apr
Hopelijk kan ik het allemaal vinden, met mijn richtinggevoel verdwaal ik nog in mijn eigen broekzak!
Hier de plattegrond van Elfia, volgens mij bevindt de stand van Ereinion zich op 4, de Lecture Hall http://elfia.com/events-2/elfia-haarzuilens-2014-nl-nl/info-nl-nl/programma-schemas/
Update, het is inderdaad in de Lecture Hall http://elfia.com/events/elfia-haarzuilens-2014/program/lecture-hall-4/

Mike, welkom!  :cake: Ik heb je oproep voor een kleinschalige meet gezien, misschien tot dan.  :wave:
Is there any escape - A guy called Gerald

SoulDragon

Ik moet ook nog een kaart kopen, maar weet nog niet zeker of het gaat lukken. Heb er wel zin in eigenlijk :)
Moet nog even afwachten of ik oppas kan vinden voor mijn puppy...Elfia is iets te druk om hem mee te nemen denk ik...misschien...

Die tweede tijd is wel een goed idee inderdaad.
En zijn er nog mensen die met de trein over Utrecht centraal komen, en daar alvast willen afspreken?
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Edewecht

Goed idee om twee tijden af te spreken, Imogen.
Ik stel voor om 12 uur (ipv 11 uur, dat lijkt me bij nader inzien te vroeg) af te spreken in Lecture Hall 4, bij de stand van Ereinion, ofwel haar uitgever: Zilverbron/Zilverspoor.
Voor mensen die dat niet halen: om 2 uur bij de trappen van het kasteel.

Ik neem mijn magisch, lichtgevend, draagbaar spreek-en-luisterkastje mee, dat op te roepen is via een geheime cijfercode  ;D . Ik raad jullie aan hetzelfde te doen. Via PM stuur ik jullie deze cijfercode door. Dan moeten we elkaar kunnen vinden, niet?  :ange:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Bedankt voor de zeer geheime cijfercode van je magische etc. spreek- en luisterkastje, Edewecht. Ik zal hem, zoals verwacht, met mijn leven bewaken!  ;D
Mijn cijfercode is ondertussen ook bij jullie beland.
Via dit openbare kanaal geef ik een enigszins vereenvoudigde weergave van mezelf weer, zodat ik vrij makkelijk te herkennen ben.  ;)
Tot zaterdag!
Is there any escape - A guy called Gerald

SoulDragon

#19
LMAO...ik zal zo ook mijn cijfercode doorgeven, maar graag alleen berichtjes sturen...ik hou helemaal niet van bellen :)
Ja, dat moet zo gaan lukken Uffie :D

Oh, ik heb trouwens oppas voor mijn hond, dus ik ben van de partij...moet nog wel kaartje bestellen, maar dat ga ik zo doen.
In het privé forum is er een foto van mij in mijn outfit wat ik dan aan heb...plus beetje afhankelijk van het weer;
een groene cape met een draak erop of een bruine jas met borduurwerk erop.

---------------
ik heb mijn kaartje!  :cheerleader:
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Imogen

@ SoulDragon: is het een oud foto?  Want in het privegedeelte is al een tijdje niks meer gepost.
Via mijn mobiel kan ik geen foto op dit forum plaatsen, dat doe ik dan morgen wel via de pc van de bieb. Moet mijn outfit nog van te voren aanpassen hoe alles zit. Kan de jurk niet zelf aan doen  omdat de achterkant met lint dichtgesnoerd moet worden.
En ik ben ook aan het duimen voor mooi weer.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Ereinion

Sorry dat ik nu pas reageer terwijl mijn naam al een paar keer is genoemd.

Zoals Jovi zegt, de rij kan erg lang zijn, dus houd daar wel rekening mee.
Ik sta op de site inderdaad bij de Lecture Hall, maar vraag me af of dat wel klopt. Meestal staan we vrij vooraan, bij de Boulevard of Books. Zodra ik meer weet, post ik dat wel even. (Of misschien is het wel bij elkaar.)

Ik vind het gezellig dat jullie bij mij afspreken, maar dan liever niet allemaal in de stand om te kletsen. Voor lange tijd, bedoel ik. Ik wil niet dat de stand wordt geblokkeerd. (klinkt dat fout?  :-\ Het is niet gemeen bedoeld.) Maar ik vind het wel erg leuk om jullie allemaal eventjes te zien en kennis te maken. Ik kan alleen niet met zekerheid zeggen of ik er echt tijd voor heb.

We zien wel.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Lian

Ook mijn excuses dat ik nu pas reageer, maar ik durf helaas toch niet te komen omdat het me te druk lijkt en ik ben nogal paniekerig in een onbekende situatie en als ik alleen ergens heen moet wat niet echt naast de deur is.  :bloos:

Uffie

Citaat van: Lian op april 14, 2014, 10:35:53 PM
Ook mijn excuses dat ik nu pas reageer, maar ik durf helaas toch niet te komen omdat het me te druk lijkt en ik ben nogal paniekerig in een onbekende situatie en als ik alleen ergens heen moet wat niet echt naast de deur is.  :bloos:
Jammer dat je niet durft te komen Lian, misschien is een meeting die wat dichterbij is, en minder druk een meer haalbare stap voor je. Hopelijk tot snel!  :wave:

Citaat van: Ereinion op april 14, 2014, 09:49:40 PM
Ik vind het gezellig dat jullie bij mij afspreken, maar dan liever niet allemaal in de stand om te kletsen. Voor lange tijd, bedoel ik. Ik wil niet dat de stand wordt geblokkeerd. (klinkt dat fout?  :-\ Het is niet gemeen bedoeld.) Maar ik vind het wel erg leuk om jullie allemaal eventjes te zien en kennis te maken. Ik kan alleen niet met zekerheid zeggen of ik er echt tijd voor heb.

We zien wel.
Nee, dat klinkt absoluut niet gemeen, jij staat daar als professional. We zien gewoon hoe het loopt, ook gezien de drukte. Tot zaterdag!  :wave:

Imogen, ik ben benieuwd naar je outfit.  :)
Is there any escape - A guy called Gerald

Edewecht

Het idee om elkaar te ontmoeten bij (de stand van) Ereinion was ook maar een gooi. Als dit niet zo handig is, kunnen we ook afspreken bij de trappen van het kasteel, zoals Imogen al voorstelde. Vandaaruit kunnen we gezamenlijk een bezoekje brengen aan Ereinion.

Wat vinden jullie?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SoulDragon

Ereinion, dat is zeker wel bergrijpelijk hoor :)
Dan misschien toch inderdaad maar om 12:00 uur bij de trappen van het kasteel inderdaad afspreken,
ook aagezien het niet zeker is waar de stand van Ereinion gaat zijn sowieso wel handigger.
Dan komen we gewoon later even langs om "hallo" te zeggen bij je stand.

Ja, het is al een wat oudere foto, staat op pagina 66 in het topic "foto's van leden" :)
Ik heb nu wel een bril. Aangezien het weer (wordt waarschijnlijk nat), wordt het inderdaad de groene cape met draak erop.
Is wel lekker duidelijk herkenbaar :)

Lian, jammer, maar ik snap het wel, er was ook een bijeenkomst toen ik net 2 weken ofzo op het forum zat...heb ik toch nog maar niet gedaan.
Dit wordt de eerste keer voor mij, maar er is geen betere plek dan op een fantasy beurs voor me...als ik me ergens op mijn gemak voel, is het daar wel.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Imogen

Neemt er ook iemand een camera mee voor een groepsfoto? Als we (bijna) allemaal verkleed zijn worden we toch niet herkend wat voor groepen we zijn. En al helemaal niet op Elfia. Leuk voor straks op het forum, als inspiratiebron voor nieuwe leden die twijfelen om naar een meeting te gaan.
En neemt iemand een Aven herkenningsteken mee? En vlagje of iets dergelijks? Mijn roze T-shirt met Aven vlagje er op is denk ik iets te opvallend lol

Afspreken op de trappen is beter denk ik. Bij de bookstand kan het zoals Ereinion zegt erg druk zijn en zij zit daar als schrijfster. Tenzij we allemaal haar boek(en) gaan kopen  ;D

Misschien moet Edewecht zijn Aven paraplu (die heb jij toch?) maar meenemen om de weergoden af te weren haha
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

SoulDragon

LOL, ja ik probeer er aan te denken om een camera mee te nemen, anders is er altijd de telefoon met fototoestel...
Ik heb geen AVEN herkenings punt..

hmm, ze zeggen nu weer dat het droog en 17 graden wordt....ze weten niet wat ze willen...afwachten maar.
Misschien wel een goed idee om de paraplu mee te nemen, blijft het zeker droog. :D
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Ereinion

Oh, voel je absoluut niet verplicht om mijn boeken te kopen. Het is leuk als je dat wilt, maar ik vind het rot als mensen zich verplicht voelen. (Je kunt trouwens wel stukjes lezen op mijn website) Als jullie langskomen, ren ik wel even de stand uit.

Ik geef zaterdag trouwens geen lezing, kwam ik gisteren achter.

Ik zie jullie dan!  :cheerleader:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Edewecht

CiteerNeemt er ook iemand een camera mee voor een groepsfoto?
Ja hoor, ik heb nog 'n ander magisch kastje...  ;)


CiteerEn neemt iemand een Aven herkenningsteken mee? En vlagje of iets dergelijks?
Niet te opvallend. Uitingen (vlaggen, emblemen enz...) van politieke, maatschappelijke e.d. groeperingen worden op Elfia niet op prijs gesteld, om het zachtjes uit te drukken.
Trouwens: Uffie, Imogen en Edewecht hebben elkaar al vaker getroffen, van SoulDragon hebben we ook een foto, zoals ze zelf al zegt.

CiteerMisschien moet Edewecht zijn Aven paraplu (die heb jij toch?) maar meenemen om de weergoden af te weren haha
Heb geen paraplu, hoor.  Wel een mutsje in de AVEN-kleuren, die kan ik opzetten. (De feesthoed laat ik ook maar thuis, die is weer voor andere gelegenheden..!) En anders zie de foto op pag 69 van 'Foto's van leden' op het besloten gedeelte.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)