Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetingidee bij Elfia in april

Gestart door Edewecht, februari 24, 2014, 08:08:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchess

Citaat van: Sky op april 22, 2015, 07:33:42 PM
Jammer dat ik de Elf Fantasy Fair vergeten ben en mijn weekend al helemaal heb volgepland :)

Veel plezier :D
Mss ben ik er volgend jaar wel bij.


Ja of dit jaar bij Arcen ;p
There is some good in this world and it's worth fighting for ~

Sir F

Ik draag een grijs mouwloos shirt, een zwarte broek en ik heb een strookje haar op mijn hoofd (hanekam, maar hij staat niet overeind) en een ginger sik. Mocht iemand me tegenkomen ;) Ik hoop dat ik er om 12 ben, moet nog steeds uitzoeken hoe ik er het beste kan komen :P

Imogen

De weergodeden zijn ons helaas niet goed gezind. De voorstelling is regen op zaterdag en zondag. Had ik net weer een ticket gekocht omdat mijn zus heel graag mee wilde, maar met haar lage weerstand is het niet verstandig om met de regen buiten te lopen.
Dat wordt dus een last minute beslissing. Ik ga sowieso. Dan maar met paraplu.
Mocht mijn zus toch niet mee gaan, heb ik alsnog een ticket over...
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Dutchess

De berichten over het weer veranderen elke dag, vooral van zondag.
Gisteren werd het nog 11 graden met veel regen, nu weer 16 met motregen.

Ik hoop sowieso niet op regen... Zou mn outfit echt verpesten... :p
There is some good in this world and it's worth fighting for ~

hobbitscones

Inderdaad, mijn haar krult zo snel op dat het mijn outfit ook zou verpesten, en ik moet het al zonder jas zien te doen.  :-\  Nouja. We zien wel.

Briggy

Miss een idee om telefoonnummers naar elkaar te sturen? Ik heb een nieuwe telefoon dus ken geen  nrs van Forum leden meer.
12-1-2015 <3 MarkA

Ace89

Misschien domme vraag, maar waar gaan we meeten?
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

Citaat van: Nikkinda op april 23, 2015, 11:27:32 PM
Misschien domme vraag, maar waar gaan we meeten?
12.00 uur bij de trappen van het kasteel. Of op een later tijdstip nog eens, als sommige mensen het niet kunnen redden.


Of zullen we sowieso het tijdstip verplaatsen, om die reden?? 13.00 uur?? (voorstel)

Citaat van: Briggy op april 23, 2015, 10:59:13 PM
Miss een idee om telefoonnummers naar elkaar te sturen? Ik heb een nieuwe telefoon dus ken geen  nrs van Forum leden meer.
Ik stuur je (en anderen) een PB.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SoulDragon

Imogen, als je hulp nodig hebt met je jurk geef maar een gil/bel.
Hoe laat ben je ongeveer daar?

Ik kijk morgenochtend wel nog even hier voor de laatste stand van zaken over hoe laat de meet is :)
Vindt 13:00 uur ook goed. Ben zelf hopelijk om 11:00 uur binnen.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Imogen

@ SoulDragon: ik heb je net een pb gestuurd. En één naar Briggy, met mijn nummer.
Gaan we nu meeten om 13:00 ipv 12:00? Misschien een meer haalbare tijd voor degene die later komen. En vaak is er een fotoshoot op de trappen. Vorig jaar hadden we naast de trappen afgesproken.

Ik heb er iig super veel zin in! Outfit is bijna af. Neem voor de zekerheid enkel laarsjes mee en een paraplu ; -)

@SirF: vanaf station Vleuten rijden er pendelbussen naar Elfia.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Sir F

Mijn lift laat het afweten... is er iemand met wie ik vanaf Utrecht, Amsterdam of Breukelen/Woerden kan meerijden toevallig?

hobbitscones

Ik weet niet wie wat heeft aan mijn telefoonnummer, maar zodra ik ze krijg stuur ik mijn nummer wel terug. :P

Ik denk niet dat ik bij een meet van 13:00 zal zijn, geen idee hoe lang de Doctor Who meet is en die heeft meer mijn prioriteit.

@Sir F
Ik kan vragen of er nog plaats is in de auto, maar die rijd wel vanaf Vleuten, niet Utrecht. Dan ontwijk je hoe dan ook de drukke pendelbus.

Edewecht

Citaat van: Sir F op april 24, 2015, 08:52:36 AM
Mijn lift laat het afweten... is er iemand met wie ik vanaf Utrecht, Amsterdam of Breukelen/Woerden kan meerijden toevallig?

Sir F, bel me even; je hebt m'n nummer als het goed is.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Als ik zo alle reakties lees, lijkt me 13.00 uur een betere tijd. Any objections?  ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Citaat van: Uffie op maart 25, 2015, 11:29:26 PM
Hoera! Mijn beide danspartners zijn er op zaterdag!

En, Uffie, kom je nog, zaterdag?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)