Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetingidee bij Elfia in april

Gestart door Edewecht, februari 24, 2014, 08:08:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Beste mede AVENers,
Er lijkt best wat belangstelling te zijn voor een meeting tijdens Elfia in Haarzuilens bij Utrecht, deze keer tijdens de paasdagen. We kunnen dus kiezen uit drie dagen.
Als 't goed is, kun je meer dan een antwoord aankruisen. (*  :bloos: Dit is voor Edewecht de eerste keer datti een poll maakt - hopelijk gaat 't goed.)
Deze poll sluit per 31 maart [of per 1 april  ;) ]. En dan kijken we op welke dag de meeste mensen kunnen.
Is goed?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

FlamesofFire


Ereinion

Leuk! Ik ga niet stemmen, want ik ben er alle dagen. Ik weet alleen niet of ik tijd ga hebben om de stand van mijn uitgever te verlaten om jullie te ontmoeten. Mijzelf kennende zal dat namelijk lastig zijn. Toch hoop ik velen van jullie te ontmoeten. Dus ik zal dit topic zeker in de gaten houden en kijken of het me lukt om te ontsnappen.

:cheerleader:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Imogen

Ik ben er samen met mijn zus (ja die gaat alweer mee haha) vanuit Utrecht. Dus voor wie wil en op zondag komt, kunnen we van te voren een bepaalde tijd en plek afspreken op het station van Utrecht.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

SoulDragon

Super, ik heb gestemd op zaterdag of zondag.
Ik kom ook via Utrecht, dus dat is wel een leuk idee om met degene alvast daar af te spreken.

@Ereinion, als jij niet weg kunt bij je stand, komen wij toch gewoon even naar jouw toe :)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Ereinion

Dat is sowieso gezellig. En ik geef ook nog een lezing als het goed is. Maar we zien wel hoe het loopt. Het is al een gezellig idee dat jullie er zijn.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fenna

Ik had nog nooit van Elfia gehoord, terwijl ik in Utrecht woon.. Haha.
Dat is niet mijn ding, maar mocht iemand van te voren een kop koffie op CS Utrecht willen drinken, dan hoor ik het graag  :afro:

Edewecht

Het is nu bijna 24 uur na het sluiten van de poll, en de meeste 'stemmen' gaan voor zaterdag. Dus...

Blijft de vraag over: waar in Elfia en hoe laat ontmoeten wij elkaar?
Ik doe een gooi: om 11 uur bij de boekenstand van Ereinion?? Of is dat te vroeg? Wat vindt Ereinion hiervan?

Ikzelf kom niet met de trein maar met de auto; er rijdt een collega van me mee, maar ik heb 'm al gezegd dat hij zich die dag maar alleen moet vermaken   ;D - dan zijn we als Aces gewoon onder elkaar.

Iedereen bedankt voor het stemmen, en graag tot daar en dan!
:) :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SoulDragon

Vanaf amersfoort met de trein is dat ook makkelijk te halen, moeten we alleen vantevoren weten waar haar stand is. :)
Maar misschien is het handigste om te kijken wie er het verste moet rijden, en dan kan die zeggen hoe laat hij/zij het haalt om daar te zijn.

Wie zijn er inderdaad van plan om de zaterdag te komen, en hoe lang ben je onderweg?
Voor mij is het inclusief pendelbus ongeveer één uurtje. (ervan uitgaande dat de pendelbus ongeveer 20 minuten erover doet)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Lian

Ik zou ook graag willen komen, heb me zojuist aangemeld hier op het forum (en netjes voorgesteld :)) En ik zou eventueel met de auto naar Utrecht kunnen komen en van prov. zeeland naar Utrecht tot max. 3 personen kunnen oppikken. Lijkt me fijn om samen te gaan. Vin het namelijk nogal eng om in mijn eentje te gaan.

AceVentura

* AceVentura twijfelt nog een beetje of hij hier naartoe gaat ...

Aan de ene kant heb ik eigenlijk helemaal niets met het fantasy gebeuren, aan de andere kant is het zoooo lang geleden dat we een meeting hebben gehad dat dat wel weer leuk is ...
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Citaat van: SoulDragon op april 05, 2014, 05:15:19 PM
Wie zijn er inderdaad van plan om de zaterdag te komen, en hoe lang ben je onderweg?
Voor mij is het inclusief pendelbus ongeveer één uurtje. (ervan uitgaande dat de pendelbus ongeveer 20 minuten erover doet)
Vergeet de wachttijd in de rij bij de ingang niet, die kan behoorlijk zijn als je pas in de loop van de ochtend aankomt.

Het gaat mij helaas niet lukken om te komen. Elk jaar is het weer het probleem dat het in april is en dat dat voor mij een drukke maand is  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

mike

hallo
Ik lees net over een meeting in april. Voor mij is het allemaal nieuw en de eeste keer dat ik deze site bezoek.
De serie Divorce heeft dit onderwerp mooi aangesneden en voor mij de zoektocht op internet omtrent dit gebeuren geactiveerd.
Ik herken me sterk in deze vorm van seksualiteit en wil me graag meer verdiepen en anderen ontmoeten om dit bespreekbaar te maken.
Ik ben een dertiger en heb nog nooit seks gehad en van mij hoeft het ook niet maar de omgeving vind dit erg raar. Men denkt dat ik homo ben maar niet uit de kast durf te komen maar dat speelt absoluut niet. Het zou voor mij een verademing zijn om "lotgenoten" te spreken en ervaringen uit te wisselen. Ik zou dus graag langskomen op vrijdag aangezien ik in het weekend MOET werken. Is er nog een mogelijkheid of zijn er alternatieven???
hopelijk tot snel
Mike

Imogen

#13
Ik heb inmiddels ook de kaarten voor Elfia op zaterdag gekocht. Zoals gewoonlijk kom ik met mijn zus. We hopen dat het lukt om om 11 uur bij de plek te zijn waar we afspreken. Weet alleen niet waar de stand van Ereinion is.....Misschien kunnen we 2 tijd aanhouden voor degene die later komen. Ook om 2 uur bijv. bij de trappen van het kasteel.

@ Mike. De Roze Zaterdag, dit keer in Eindhoven komt er weer aan. Die wordt gehouden op 5 juli.  Misschien dat er dan ook een meeting wordt gehouden. Ook qua reisafstand goed te doen voor de Belgische leden onder ons.
De meeste die naar Elfia gaan, gaan op zaterdag 19 april.

En welkom op dit forum! Toch maar goed dat er meer via tv en media bekend wordt van deze 4de geaardheid.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Dutchamoeba

@ Mike: Het is ook mogelijk om zelf met een voorstel te komen voor een (regionale) meeting met datum, tijd en locatie. Normaalgesproken zijn er 2 meetings per jaar; 1 in het najaar met een leuke activiteit (pretpark of iets dergelijks), en 1 in het voorjaar, een praatmeeting, waar gesproken wordt over alles wat maar met aseksualiteit te maken heeft.