Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Is het een vogel? is het een vliegtuig? nee! het is de superrr nerd meeting!

Gestart door Freakshow, oktober 30, 2013, 09:37:33 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freakshow

Zoals ergens al besproken: voor de geek girls & boys & androgyntjes: een meeting om samen te genieten van al het moois dat "veel te suf en kinderachtig" geacht wordt door the cool kids.

Deze meeting gaat wel in Nederland worden, sorry, want anders kan ik er niet bij zijn.
Wel heb ik al een aantal ideetjes, maar andere ideeën zijn altijd welkom.
Het voorgestelde menu van Mejuffrouw Freak:

A. Een comicbook verfilming (Thor 2 komt bijv. morgen uit) zien in de bioscoop.
B. Een spelletjesmiddag, helaas heb ik zelf nooit D&D of Pathfinder kunnen spelen, maar ik ben wel bekend met andere spellen, Magic en ik heb zelf tabletop RPG's gebouwd en ge-DM't die mainstream vriendinnen ook snapten en leuk vonden. Yes, i'm that nerdy.

Dus: roept u maar, inclusief locatie en data! ;D Een weekenddag zou denk ik het handigst zijn.
Wanneer het persoonlijke het politieke is, zal het seksuele het militante zijn.

logan

bij een volgende meeting zou ik absoluut komen.
kan momenteel helaas heel moeilijk lopen dus voor mij is het momenteel te vroeg .

(zit al 8 maand in huis opgesloten en moet steeds naar het ziekenhuis, men weet niet wat het is ... tot nu toe kunnen ze alleen zien dat mijn lymfeklieren erg opgezet in mn liesstreek,oksels,hals. vreselijke buikpijn/darmen, opgezwollen been en lies.  5 November weer zh onderzoek en 15 November hopelijk vinden ze dan wat het is.  maar ben dus in elk geval minstens nog een maand of 4-5 zoet met dit gedoe...tenminste dat verwacht ik).

maar echt een super idee!!!! 

misschien leuk om het ook een keertje tijdens castlefest of iets dergelijks te doen?
.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

Freakshow

Citaat van: logan op oktober 30, 2013, 10:39:43 AM
bij een volgende meeting zou ik absoluut komen.
kan momenteel helaas heel moeilijk lopen dus voor mij is het momenteel te vroeg .

(zit al 8 maand in huis opgesloten en moet steeds naar het ziekenhuis, men weet niet wat het is ... tot nu toe kunnen ze alleen zien dat mijn lymfeklieren erg opgezet in mn liesstreek,oksels,hals. vreselijke buikpijn/darmen, opgezwollen been en lies.  5 November weer zh onderzoek en 15 November hopelijk vinden ze dan wat het is.  maar ben dus in elk geval minstens nog een maand of 4-5 zoet met dit gedoe...tenminste dat verwacht ik).

maar echt een super idee!!!!  

misschien leuk om het ook een keertje tijdens castlefest of iets dergelijks te doen?

Is Castlefest niet een heel ander soort meeting? Misschien beter om daar dan een andere meeting van te maken.

Hmm, geen idee hoe groot jouw huis is Logan, maar een meeting kan natuurlijk ook gewoon jouw kant opkomen, eventueel. :D

Wel vervelend van je gezondheid zeg, beterschap!
Wanneer het persoonlijke het politieke is, zal het seksuele het militante zijn.

logan

ja ok castlefest is iets anders maar voor larpers etc wel prachtig .
bij mij .....hahahahahahaha dat is geen goed idee hahahaha
mijn huisje is ontzettend klein (gebouwd in 1936) er zat zelfs geen badkamer in het huisje(later bijgemaakt omdat de woning voor een deel opnieuw gebouwd moest worden door brand.... maar mn ouders wonen 2 huisjes verderop en in dat huis zit nog steeds geen badkamer daar heeft de woningverhuurder een apart douchehok geplaatst)

nee dat lukt niet. ik kom de volgende keer wel als ik beter ben
.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

SoulDragon

hahaha, geweldig!!!  :schater:

Ik ben opzich meer voor de bioscoop. Spelletjes zijn ook wel leuk, maar ik heb er niet zoó heel veel mee.
Inderdaad in het weekend, al wordt het de komende tijd wel moeilijk, veel geplant enzo.
En qua bereikbaarheid stem ik voor of Utrecht (middelpunt voor treinen) of Amersfoort (precies midden van Nederland).

Castlefest ben ik ook wel voor, maar eerst hebben we in Decemeber de Midwinterfair! :D
Vervelend dat je zo moeilijk kan lopen Logan, ik hoop dat ze er snel achter komen wat het is en kunnen oplossen!
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Freakshow

Citaat van: SoulDragon op oktober 31, 2013, 09:57:39 AM
hahaha, geweldig!!!  :schater:

Ik ben opzich meer voor de bioscoop. Spelletjes zijn ook wel leuk, maar ik heb er niet zoó heel veel mee.
Inderdaad in het weekend, al wordt het de komende tijd wel moeilijk, veel geplant enzo.
En qua bereikbaarheid stem ik voor of Utrecht (middelpunt voor treinen) of Amersfoort (precies midden van Nederland).

Utrecht en bioscoop klinkt inderdaad als een goed plan. :) nu nog een datum en een film. :P Thor 2 is vandaag uitgekomen, maar the Hunger Games: Catching Fire komt bijvoorbeeld ook binnekort uit.
Zijn er nog meer mensen die mee willen?
Wanneer het persoonlijke het politieke is, zal het seksuele het militante zijn.

JustMe01

Ik zou écht graag willen komen maar ik woon in Antwerpen en ben helaas auto-loos (gelukkig misschien want ik ben een gevaar op de baan)...  Ik vind het wel een héél leuk initiatief!!   :klap:
~ Every villain is a hero in his own mind ~

Fricai

Heyhey everyone. :)

Ik vind bios altijd leuk! Ben wel min of meer 3D aan het boycotten (incl. Thor 2 dus...), maar voor dit maak ik wel uitzondering I guess. Hunger games 1 vond ik niet zo briljant? Plus ga ik al zien geloof ik. (make sense xD) Maar again ik maak wel een uitzondering, whatever voor excuus om met mede aces af te spreken is prima. :)
Boardgames fantastisch, RPG's.. eh niet echt ervaring mee. Ik ken Magic maar zelf geen decks. Zelfgemaakt lijkt me leuk. :) Wat is DM'en? =]

Probeer iets van een datum te prikken (poll eventueel), dan komt het meestal ook wel van de grond.

Freakshow

Citaat van: Fricai op november 17, 2013, 01:21:47 AM
Heyhey everyone. :)

Ik vind bios altijd leuk! Ben wel min of meer 3D aan het boycotten (incl. Thor 2 dus...), maar voor dit maak ik wel uitzondering I guess. Hunger games 1 vond ik niet zo briljant? Plus ga ik al zien geloof ik. (make sense xD) Maar again ik maak wel een uitzondering, whatever voor excuus om met mede aces af te spreken is prima. :)
Boardgames fantastisch, RPG's.. eh niet echt ervaring mee. Ik ken Magic maar zelf geen decks. Zelfgemaakt lijkt me leuk. :) Wat is DM'en? =]

Probeer iets van een datum te prikken (poll eventueel), dan komt het meestal ook wel van de grond.

DM staat voor Dungeon Master/Mistress, eigenlijk een beetje een incorrecte term, het klopt alleen bij fantasy RPG's. Ik moet leren GM te zeggen: Game Mistress. :)

Heb je eigenlijk een speciale reden om 3D te boycotten? Het schijnt dat sommige mensen er hoofdpijn van krijgen.

Een poll is een goed idee! Enige probleem is wel: de feestdagen, dan hebben veel mensen het druk en er is al vrij bescheiden animo voor deze meeting. Lastig dus, komende tijd lig ik overigens ook begraven onder een grote stapel werk. :P
Wanneer het persoonlijke het politieke is, zal het seksuele het militante zijn.

Fricai

Ja, lijkt inderdaad niet veel respons hier? Sowieso rustig op het forum laatste tijd? Ik was er eventjes niet.. Enja feestdagen is wel lastig. Misschien kunnen we beter op Januari mikken?

Niks speciaals trouwens! :) Gewoon, de kaartjes kosten meer, ik vind het slechter (niet zozeer niet beter, nee, ook daadwerkelijk slechter :P), en je moet met zo'n irritante bril op je hoofd zitten.
En ik haat het extra hard als er geen 2D versie van in de bios is (hangt soms ook af van de bioscoop uiteraard, maar...). Als het me wordt opgedrongen ga ik het des te harder boycotten. :) Ghehe, wow ik zie ineens een patroon bij mezelf. Hetzelfde is Facebook en Skype al overkomen. xD

Freakshow

Citaat van: Fricai op november 17, 2013, 02:08:24 AM
Ja, lijkt inderdaad niet veel respons hier? Sowieso rustig op het forum laatste tijd? Ik was er eventjes niet.. Enja feestdagen is wel lastig. Misschien kunnen we beter op Januari mikken?

Niks speciaals trouwens! :) Gewoon, de kaartjes kosten meer, ik vind het slechter (niet zozeer niet beter, nee, ook daadwerkelijk slechter :P), en je moet met zo'n irritante bril op je hoofd zitten.
En ik haat het extra hard als er geen 2D versie van in de bios is (hangt soms ook af van de bioscoop uiteraard, maar...). Als het me wordt opgedrongen ga ik het des te harder boycotten. :) Ghehe, wow ik zie ineens een patroon bij mezelf. Hetzelfde is Facebook en Skype al overkomen. xD

Ik heb social media ook lang geboycot,  maar ik kan er nu al een poosje niet meer omheen, dus dan gebruik ik het maar.
Het is een beetje zoals internetbankieren: er komt een punt dat je weinig keuze meer hebt. Het ligt ook erg aan de sector waarin je werkt denk ik.

Waarom Skype boycotten eigenlijk? Gratis bellen is zo handig en fijn!

:offtopic:
Wanneer het persoonlijke het politieke is, zal het seksuele het militante zijn.

AceVentura

Citaat van: Freakshow op november 17, 2013, 01:08:15 PM
Waarom Skype boycotten eigenlijk? Gratis bellen is zo handig en fijn!
Misschien  :offtopic: maar toch:
Omdat gratis niet bestaat, je "betaalt" in de vorm van privégegevens die ze over je verzamelen. "If the service is free, you are the product'.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

On-topic: Btw best wel veel mensen gehoord over boardgames hier afgelopen jaren... Als in aseksuelen lijken daar wel bovengemiddeld geïnteresseerd in... Ik zou echt denken dat er meer te halen moet zijn dan de paar reacties die hier tot nu toe staan. :\

Off-topic:

CiteerSkype... Tsja. Het was wel aardig ooit. Tot de service voor MSN werd stopgezet en iedereen werd gedwongen naar enkel-nog-Skype te verhuizen. Skype heeft een draak van een website, en biedt gewoon geen full installer aan, en de fijne online installers (of hoe die krengen ook heten) werken niet altijd (pas bij de derde PC die ik probeer werkte hij wel -- toen ook gelijk voor mijn Pa gedownload want bij hem werkte het ook niet). Vervolgens raakte ik door whatever voor vreemde crash in skype mijn oude MSN contacten allemaal kwijt en kreeg ze niet meer terug. En Skype biedt geen klantenservice om mij daarbij te helpen, althans geen onbetaalde klantenservice. Dus, dáááág.
Nu messaging via enige programma dat ik kon vinden dat overweg kan met Skype contacten (als in, ik kan wel met mensen die Skype hebben 'bellen' etc) zonder Skype zelf te hoeven installeren. Trillian. <3 !

Geen facebook is soms lastig om iedereen blijkbaar alles via daar wil communiceren (Joost mag weten waarom...). Maar echte vrienden houden wel contact op andere manieren. :)

PS; Ik zou zweren dat we hier ook 'spoiler' tags hadden? Misschien haal ik weer fora door elkaar...

SoulDragon

on-topic:
Thor 2 was geweldig, (off-topic: ondanks dat het 3D was...Fricai, ik snap je...liever ook geen 3D, al is het alleen maar om die stomme brilletjes, en ik vindt het ook geen toegevoegde waarde hebben.)
Maar goed, dus geen probleem om nog een keer te kijken.
Al denk ik niet dat het erin zit inderdaad de komende 2 maanden.

off-topic:
Ik weet niet of bord spelletjes iets met aseksualiteit te maken hebben, maar misschien komt dat door de mensen om mij heen.
Iedere woensdag avond heb ik spelletjes avond bij mijn moeder en met mijn broer en zijn vriendin.
En dan heeft mijn huisgenoot in mijn huisje ook spelletjes avond met een aantal jongens, bord spellen en Magic etc. :)

on-topic:
Goed, maar gaan we dan voor iets in januari? :D
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Freakshow

Citaat van: SoulDragon op november 18, 2013, 09:12:39 AM
on-topic:
Thor 2 was geweldig, (off-topic: ondanks dat het 3D was...Fricai, ik snap je...liever ook geen 3D, al is het alleen maar om die stomme brilletjes, en ik vindt het ook geen toegevoegde waarde hebben.)
Maar goed, dus geen probleem om nog een keer te kijken.
Al denk ik niet dat het erin zit inderdaad de komende 2 maanden.

off-topic:
Ik weet niet of bord spelletjes iets met aseksualiteit te maken hebben, maar misschien komt dat door de mensen om mij heen.
Iedere woensdag avond heb ik spelletjes avond bij mijn moeder en met mijn broer en zijn vriendin.
En dan heeft mijn huisgenoot in mijn huisje ook spelletjes avond met een aantal jongens, bord spellen en Magic etc.


on-topic:
Goed, maar gaan we dan voor iets in januari? :D

Off:
Ik heb Thor 2 ook al gezien, de moeite om nog eens te kijken. :) Wel vond ik hem minder geweldig dan anderen in het genre, maar ik ben ook niet zo'n fan van Thor. Vreemd, want je zou denken dat een ridderlijke stoere man met een geweldig lijf en een baard mij wel aan zou spreken.  ;D
Ha! Nu klink ik net als een hetero!

Nog meer off:
Zou bordspellen iets met "alternatieve seksualiteit" te maken hebben denk ik dan? Want wij zijn niet de enigen. De BDSM scene is ook een wereld vol boardgame geeks, weet ik toevallig. En veel van hen zijn vrij hyperseksueel.
Grappig, aangezien ze een BDSM sessie vaak ook "een spel" of "spelen" noemen. ;)

On:
Januari lijkt me erg geschikt. :)
Nog steeds is bioscoop het plan? Of toch een spelletjesmiddag? Anders wordt het stemmen hoor. :p

Off: lichtknopje...  :schater:
Wanneer het persoonlijke het politieke is, zal het seksuele het militante zijn.