Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gay Pride 2013

Gestart door Edewecht, juni 30, 2013, 10:30:59 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Oef... flyeren!  Doet me denken aan de tijd dat ik een héél christelijk jongetje was. Argh!
Maar goed. Gewoon zichtbaar zijn is meer mijn stijl. En op vragen ingaan.

En misschien is dit nog een zinvolle link: http://www.t-shirtsonline.nl

Ik denk dat ik er een t-shirt laat drukken voor 4 augustus.

CiteerTijd + lokatie?? Iemand een goed idee?
Wie kent Amsterdam een beetje? En de lokaties van de Gay Pride?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Paul2

#16
Ja flyeren hoeft natuurlijk niet zo opzichtig, maar mss wel goed om wat flyers voorhanden te hebben, voor als iemand toevalig geinteresseerd blijkt.

Het slotfeest is op het Rembrandtplein, waar de infomarkt is, weet ik nog niet, maar mss is het handig af te spreken bij grand cafe De Jaren (Nieuwe Doelenstraat 20-22), dat is een ruime zaak en centraal gelegen.

Uffie

Citaat van: Imogen op juli 09, 2013, 09:32:53 PM
Wat mij betreft wel ;-) Tijd + lokatie?? Iemand een goed idee? En gaan we flyeren/ace-zichtbaar? Dan wel een Uffie shirt aan......of mag ik mijn roze shirt ook aan :-P
Imogen, jouw shirt is zo ace and awesome, gewoon aandoen!
Voor mezelf weet ik wel een winkel waar ik mijn blijde boodschap kan laten printen, en anders strijk ik het gewoon op een van mijn shirts. De Hema heeft strijkpapier, print het in spiegelbeeld uit, gebruik strijkplank en -bout, et voilá!
Paul2, goed idee, hoe laat spreken we af?
Is there any escape - A guy called Gerald

Paul2

Wat we ook kunnen doen is afspreken bij het grand cafe op perron 2 van het Centraal Station, dat voorkomt misschien dat mensen die niet bekend zijn in Amsterdam lang moeten lopen zoeken...

Qua tijd zal ik eerst nog even kijken hoe laat de programma-onderdelen beginnen, ik kom er z.s.m. op terug!

Paul2

Zowel het Gay Pride-slotfeest op het Rembrandtplein als de informatiemarkt (op het aangrenzende Thorbeckeplein) zijn van 14.00 - 22.00 uur. Doorgaans duurt het wel even voordat zulke dingen een beetje op gang komen, dus we hoeven osn wat dat betreft niet te haasten  ;)

Ik heb gisteren nog even gekeken en het grand cafe (1e Klas) op het centraal station is wel wat deftig, maar pal ernaast is een ruime Starbucks-vestiging, dat zou wat mij betreft ook een geschikte locatie zijn om elkaar te ontmoeten.

Uffie

Starbucks lijkt me wel een goed herkenningspunt. Bedankt voor het uitzoeken Paul2!  :klap:
Is there any escape - A guy called Gerald

Imogen

Starbuck's.....jaajajajajaja!! Kan ik er mijn favoriete Chi Tea Latte nemen met sojamelk, lekker! haha

Ik ben er ook die dag, of ik m`n zus weer meeneem weet ik niet. Tot dan iig!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Uffie

CiteerStarbuck's.....jaajajajajaja!! Kan ik er mijn favoriete Chi Tea Latte nemen met sojamelk, lekker! haha
Klinkt goed! Deze lijken mij ook erg lekker! http://www.starbucks.nl/menu-list/beverage-list/refresha.
Hier nog wat t-shirt ideeën, eentje heb ik wat bijgewerkt, omdat het naar mijn idee te weinig contrast had. Het origineel staat er ook bij.
Is there any escape - A guy called Gerald

Paul2

Ik zie dat er nog geen tijd is afgesproken... zullen we rond 15.00 uur afspreken bij de Starbucks op perron 2b van het Centraal Station?

Susan

Ik vind het goed.

Is er iemand die met mij telefoonnummer wilt uitwisselen voor het geval ik vertraging heb of iets dergelijks? (via privé bericht natuurlijk)

Fricai

Ik kan die dag! =]

Misschien kunnen we wat reply-to-all pm's rondsturen, zoals vorige keer? Ik zie geen nummers meer in mijn contacten, ik dacht dat ik er een paar had.  ???

Susan

Lijkt mij handig. Hoe stuur je zo'n bericht?

Uffie

#27
Citaat van: Susan op juli 26, 2013, 07:49:04 AM
Lijkt mij handig. Hoe stuur je zo'n bericht?
Ik stuur even een pm aan jou, Fricai en Imogen. De rest heeft (als het goed is) mijn mobiele nummer nog. Zo niet, geef even een gil!
Is there any escape - A guy called Gerald

Edewecht

Citaat van: Paul2 op juli 25, 2013, 06:20:23 PM
Ik zie dat er nog geen tijd is afgesproken... zullen we rond 15.00 uur afspreken bij de Starbucks op perron 2b van het Centraal Station?

Oef... 15.00 uur. Dan moet ik alweer zo'n beetje richting Drenthe, om voor het donker thuis te zijn  ;)  .  Zal het dus niet laat maken.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Susan

Aahh, kan toch wel een keertje Edewecht?  :ange: