Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gay Pride 2013

Gestart door Edewecht, juni 30, 2013, 10:30:59 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Hallo allemaal,

Met de Roze Zaterdag en de AVEN-meet vers in het geheugen, verheug ik me al weer op de Gay Pride in Amsterdam, zaterdag 3 augustus. Mooie gelegenheid om nog eens een meet af te spreken, voor wie wil.
(Je hoeft geen holebi te zijn om mee te [kunnen] doen aan de gay pride, net zo min als aan roze zaterdag).
Het lijkt me leuk om dan (weer) zichtbaar aanwezig te zijn, tussen al die andere kleuren en seksuele diversiteiten. Dus met "vlag, hoedjes en toeters", t-shirts --...en misschien ook flyers, hoewel ikzelf niet zo van dat soort "zending-bedrijven" ben.

Wie o wie lijkt dit ook wat?
Misschien zijn er ook mensen die wel willen meeten, maar niet zo openlijk zichtbaar.
Hoe dan ook, dit topic heb ik geopend om daarover eens wat stemmen te horen.

Ben benieuwd naar jullie reakties.
Edewecht
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Paul2

Goed plan  :) Ik heb nog even naar het programma voor de Gay Pride gekeken en er zijn denk ik grofweg twee mogelijkheden:

Zaterdag 3 augustus:
op deze dag is de bekende botenparade door de grachten, altijd heel gezellig en feestelijk, maar ook enorm druk. Dus wel erg leuk om te kijken, maar waarschijnlijk minder handig om een meeting te organiseren, ergens rustig zitten is namelijk zo goed als uitgesloten.

Zondag 4 augustus: dit is de afsluitende dag, dan is het een stuk minder druk, en dus makkelijker om ergens een ontmoeting te organiseren. Bovendien is er op deze dag een informatiemarkt met standjes en een afsluitend slotfeest, vergelijkbaar met wat in Utrecht was, dus dat zijn ook nog wel leuke dingen om langs te gaan en desgewenst "reclame" te maken  ;)

Susan

Leuk, ik had het er toevallig gisteren nog over met een vriendin om naar de Gay Pride te gaan dit jaar.
Dus lijkt mij leuk te meeten en rond te lopen in het zwart, grijs, wit, paars. (ja ik heb de smaak te pakken met meetings :p)


Zelf wil ik wel 3 augustus er bij zijn en de boten zien. Wat mij betreft kunnen we altijd nog afzonderen ergens.

Uffie

Ja, de meetings smaken zeker naar meer!
Voor mij hoeft de superdrukte van 3 augustus niet zo, heb één keer vastgezeten in de meute tijdens Koniginnenach, en dat was niet echt voor herhaling vatbaar. Je kunt dan echt letterlijk geen kant op. Dus zelf neig ik meer naar 4 augustus, ook om eventueel "reclame" te maken. Zo uitbundig als hier hoeft het denk ik ook niet:
https://www.facebook.com/davidgljay/posts/779190164543
Maar om op bescheiden schaal in beeld te komen, in zwart, grijs, wit en paars lijkt mij ook wel wat!
Misschien met een t-shirt, met deze tekst, die je zelf kunt op het shirt kunt laten zetten?
Is there any escape - A guy called Gerald

Edewecht

Ja, die tekst droeg Fricai zaterdag toch? Goeie!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Citaat van: Uffie op juni 30, 2013, 10:25:04 PM
Zo uitbundig als hier hoeft het denk ik ook niet:
https://www.facebook.com/davidgljay/posts/779190164543
Maar om op bescheiden schaal in beeld te komen, in zwart, grijs, wit en paars lijkt mij ook wel wat!

Nâh... ik ben een rustige jongen. Maar ik weet zelf niet hoe gek ik kan worden...  ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Citaat van: Edewecht op juni 30, 2013, 10:33:46 PM
Ja, die tekst droeg Fricai zaterdag toch? Goeie!
Ja zo ongeveer, maar dan met een  :cake: en Keep calm and visit asexuality.org, als het nog goed in mijn geheugen zit.

CiteerNâh... ik ben een rustige jongen. Maar ik weet zelf niet hoe gek ik kan worden...  ;D
Welnee, niet gek, gewoon prettig gestoord!  ;D En daar is niks mis mee, toch?
Is there any escape - A guy called Gerald

Fricai

Klopt Uffie! =]

Staat al tijden in de agenda hier. Ik ben vooral voor 4 augustus en dan met wat random mensen ouwehoeren en ze wat uitleggen/doorverwijzen-naar-website (maar als mensen geen zin hebben in aandacht/herkenning wil ik me ook best stil houden hoor :P). De 3e lijkt me typisch iets dat ik prima ook op youtube/tv kan bekijken. :P

OMI

De meeting van afgelopen zaterdag was ook wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar. Gaypride lijkt me daar een prima gelegenheid voor! 4 augustus lijkt me wat geschikter als profileermoment dan de überdrukke 3 augustus. Zin In!




Uffie

Gisteren kwam ik nog wat ideeën voor t-shirts tegen, ter inspiratie voor 4 augustus.
En, last but not least, deze fles multivitamine drank staat in het schap bij het Kruidvat. Zelfs de kat is ervan gecharmeerd!  ;D
Is there any escape - A guy called Gerald

Uffie

Even nog een extra berichtje, omdat het plaatje dat ik nog wilde bijvoegen te groot was samen met de andere.  :)
Is there any escape - A guy called Gerald

Edewecht

Citaat van: Uffie op juli 06, 2013, 07:28:50 PM(...), deze fles multivitamine drank staat in het schap bij het Kruidvat. Zelfs de kat is ervan gecharmeerd!  ;D

HAHAHA!!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Susan

4 augustus dus weer een meeting? :)

Edewecht

Zondag 4 augustus... de neuzen lijken inderdaad die kant op te staan hè?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Wat mij betreft wel ;-) Tijd + lokatie?? Iemand een goed idee? En gaan we flyeren/ace-zichtbaar? Dan wel een Uffie shirt aan......of mag ik mijn roze shirt ook aan :-P
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"