Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Datum 'Koffie-Drinken'

Gestart door essierulez, april 28, 2013, 04:51:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Of het nou 8,5 of 9 was, het blijft een mooie opkomst  :klap:
Ik hoop er de volgende keer wel weer bij te kunnen zijn.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Susan

Niet gepland en heel gezellig  ;D

Paul2

In het prive-deel van het forum staan nu een paar foto's van de bijeenkomst: http://asexuality.org/du/index.php?topic=3758.0

Imogen

Ik kan niet op het privédeel van het forum.....kan iemand me vertellen hoe dit moet?  :bloos:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Susan


Linde

Leuk dat het fijn was. Ik vond het wat te ver om te komen, woon in België. Ben wel al eens naar een bijeenkomst in Antwerpen geweest in december, toen waren we maar met drie. Maar altijd leuk om van gedachten te kunnen wisselen en gelijkgestemden te leren kennen. Together we are stronger!

Imogen

De link van Paul2 deed het niet bij mij.....had geen rechten om erop te komen stond er......zag het pas later onderaan het forum staan  :bloos:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Citaat van: Susan op juni 30, 2013, 10:07:15 PM
Nu kan je dat wel.

Inderdaad, nu je meer dan 25 berichtjes hebt gepost, heb je toegang tot het 'privégedeelte'. Wel inloggen natuurlijk   ;)   .
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Ennio

Hallo allemaal,

Ik vond het ook heel gezellig afgelopen zaterdag  :)

groetjes, Ennio

SoulDragon

Leuk om te horen dat het zo'n succes was, en leuke foto's :)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

xx

#85
-