Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Datum 'Koffie-Drinken'

Gestart door essierulez, april 28, 2013, 04:51:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Citaat van: SoulDragon op mei 10, 2013, 09:58:14 AM
Oj, dit ziet er niet goed uit voor mij :(
Dat laatste weekend heeft de meeste stemmen, maar dan zit ik in Dessel België....

Ik dacht hetzelfde, al zit ik dat weekend dan niet in België  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Uffie

Gestemd!
Bewust wat later in de kalender, omdat ik hoop dat mijn persoonlijke leven dan iets meer op orde is dan nu het geval is.
En zo niet, dan laat ik me er niet meer door tegenhouden, dat heb ik al te lang gedaan!
Sorry als ik nu als een drama queen klink, maar ik moet juist een drama queen (vriendlief) even in de goede banen zien te leiden....   :-\
Is there any escape - A guy called Gerald

essierulez

De Poll is inmiddels gesloten. De gekozen datum is zaterdag 29 juni, dus hou deze middag vrij in je agenda!

Ennio

Hallo allemaal,

Ik post hier niet veel, maar ben wel eens bij een bijeenkomst geweest en dat was leuk.
29 juni kan ik ook (ik had ook gestemd hier..) en het lijkt me leuk om ook te komen!

Groetjes, Ennio


SoulDragon

SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

essierulez

Citaat van: SoulDragon op mei 14, 2013, 08:21:52 AM
:'(

Helaas, de 'meerderheid' kon wel in dat weekend. Maar ik weet een 'oplossing': snel iets anders plannen ;-).

vrovanzi

Ik vind het ook wel spijtig hoor Souldragon dat je niet kan want ik had je graag ontmoet  :) :D veel plezier in België dan!  Blijf je lang? Greetz xxx

Madelief_86

Jammer SoulDragon!!

Ik heb een dienst kunnen ruilen en ben er dus bij!   :cheerleader:
Waar en hoe laat gaan we precies afspreken? Iemand al ideeën? Wordt het Cafe Belgie in Utrecht?
"Het gevaar van terugblikken is dat je zomaar achterover in de toekomst kunt lazeren" (Loesje)

AceVentura

Meestal openen we na de poll een nieuw topic waarin we bijhouden wie er allemaal van plan zijn te komen. Daarin kan je dan ook afspreken waar, hoe laat, en misschien ook niet onbelangrijk: Hoe je elkaar gaat herkennen  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Ja, jammer dat je niet kan, SoulDragon. Maar je gaat wel naar de Elf & Fantasy Fair in Arcen in september?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Laten we het anders gewoon in dit topic doen?
Ik kan die datum, en ik zie eruit als een ontplofte meikever.

Btw: Is Cafe België niet een beetje klein/druk voor zo'n groep als wij? Ik kan me zo voorstellen dat sommige mensen wat meer privacy willen (mij maakt het niet uit hoor...).

SoulDragon

Dankjulliewel, yup, gewoon snel weer wat anders afspreken.
@Asha, nee, ik ben daar voor een festival, dus alleen een lang weekend.
@Edewecht, ik ga niet naar de Elf in Arcen, maar misschien kunnen we een kleine meeting doen op Castlefest? :D Maar dat hoort in een ander topic.
Ik wens jullie alvast heel veel plezier!  :cheerleader:
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Madelief_86

@ Fricai: Hoe ziet een ontplofte meikever eruit...? Hihi!
Ik ken cafe Belgie niet, vond vooral de naam grappig. Maar als dat erg klein is, is het misschien niet handig. Hoewel ik geen idee heb met hoeveel we nu uiteindelijk gaan. We kunnen natuurlijk ook gewoon op het station van een bepaalde plaats (Utrecht dan waarschijnlijk??) afspreken en dan kijken waar we heen gaan?? Of weet iemand een andere geschikte plek?
"Het gevaar van terugblikken is dat je zomaar achterover in de toekomst kunt lazeren" (Loesje)

Uffie

@SoulDragon, jammer dat je er niet bij kunt zijn  :(, hopelijk volgende keer beter!
Citeerik zie eruit als een ontplofte meikever.
Eh.... Fricai, bedoel je hiermee dat je eruit ziet als Jeff Goldblum die langzaam muteert in the fly? Dan ben je in ieder geval heel herkenbaar!  ;D
Het station van Utrecht lijkt me wel geschikt om elkaar te ontmoeten, ergens boven in de hal? Dit klinkt erg vaag, maar ik ken het station niet zo goed.
Waar we koffie/thee/iets anders gaan drinken laat ik graag aan de kenners van de horeca van Utrecht over.
Is there any escape - A guy called Gerald

essierulez

Ik ben zelf ook niet echt thuis in het centrum van Utrecht.
Maar ik ken het centraal station wel: Over het algemeen 'chaos'. Veel mensen, dus ik denk niet dat het handig is om elkaar daar te treffen. Daarbij
waren er ook wat mensen die met de auto(?) wilde komen, en dan is het station geen handige trefplek ;-).

Anders kan ik wel even gaan googlen?, tenzij er mensen wel bekend zijn in Utrecht.