Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Koffie-drinken in Randstad

Gestart door essierulez, maart 04, 2013, 07:49:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Uffie op maart 26, 2013, 10:26:56 PM
:) Jovi_Hobbes, bedoel je dit Transylvaans accent? http://www.youtube.com/watch?v=iiXEGG8rkyw  :)

Jaaa!  :klap:  Al is er dus ook een variant met koffie, maar die is natuurlijk hierop gebaseerd  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Madelief_86

Leuk, een bijeenkomst binnenkort! Ik zie dat er al even niet meer op gereageerd is... Hoe staat het met de plannen? Gaat het plan nog door? Is er al een definitieve plaats (ik vind dat CafĂ© Belgie wel grappig voor de mensen die uit Belgie komen, haha  ;D) en datum? Ik ben de eerste twee weken van juni op vakantie, maar als het daarbuiten valt en als ik vrij ben, zou ik er graag bij willen zijn... Ben benieuwd naar de echte mensen achter de berichten op deze site!  :klap:
"Het gevaar van terugblikken is dat je zomaar achterover in de toekomst kunt lazeren" (Loesje)

SoulDragon

hehe, ik kan haast ook niet wachten.
Als er hulp nodig is bij het plannen en organiseren hou ik me aanbevolen!
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Thijs

Is er ook thee ;-) verschillende smaakjes en  :cake:

Madelief_86

Hahahaha! Ja, zonder taart  :cake:  zou het in dit geval echt niet compleet zijn natuurlijk.... hihi!!   :schater:
"Het gevaar van terugblikken is dat je zomaar achterover in de toekomst kunt lazeren" (Loesje)

xx

#35
-

Thijs

Citaat van: Madelief_86 op april 09, 2013, 02:23:03 AM
Hahahaha! Ja, zonder taart  :cake:  zou het in dit geval echt niet compleet zijn natuurlijk.... hihi!!   :schater:

Madelief, ga jij een lekkere taart bakken ...  :cake: :rollol: :schater:

Amnesia

Hoe oud zijn de meesten hier? Als mensen een beetje van mijn leeftijd (19) zijn wil ik ook gerust mee gaan  :bloos:

Edewecht

 ;D De meesten zijn jonger dan 50, maar ouder dan 19. Laat dat je niet tegenhouden, Amnesia!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

essierulez

Ik ben 20, dus je bent niet de enige uit die leeftijdscategorie.

SoulDragon

Volgens mij zijn er hier best een aantal van rond de 20.
Kijk maar eens in het forum onderdeel "statistieken" kun je allerlei leuke weetjes lezen zoals leeftijd, locaties en voorkeuren van gebruikers van het forum.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Amnesia


Fricai

Zullen we maar eens een lijstje datums in een poll zetten? Straks is het alweer zomervakantie en dan kunnen er vast minder mensen.

Thijs

Fricai, doe eens gek  :cheerleader:  ;D wel met  :cake: he :afro:

essierulez

Citaat van: Fricai op april 28, 2013, 12:03:19 PM
Zullen we maar eens een lijstje datums in een poll zetten? Straks is het alweer zomervakantie en dan kunnen er vast minder mensen.

Is goed, ik maak wel een Poll!