Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Koffie-drinken in Randstad

Gestart door essierulez, maart 04, 2013, 07:49:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Exact. xD 'Koffie drinken' hoeft niks met koffie te maken te hebben. Oh, taal...  :schater:

AceVentura

Dus koffie drinken heeft net zo veel met koffie te maken als de gemiddelde coffeeshop ?  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

 :schater: Wat moet ik dan denken van een sex-shop??  ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SoulDragon

hehehe, en BIER kan ook best s'middags...geen probleem hoor ;)
Lijkt erop dat de meeste stemmen voor Utrecht zijn? :D
Ook makkelijk vanuit belgië volgens mij, en genoeg drink gelegenheden.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Fricai

Citaat van: SoulDragon op maart 25, 2013, 10:02:11 AM
Ook makkelijk vanuit belgië volgens mij, en genoeg drink gelegenheden.

Rotterdam is makkelijker, maar Utrecht is 'te doen' denk ik.

essierulez

Citaat van: SoulDragon op maart 25, 2013, 10:02:11 AM
hehehe, en BIER kan ook best s'middags...geen probleem hoor ;)
Lijkt erop dat de meeste stemmen voor Utrecht zijn? :D
Ook makkelijk vanuit belgië volgens mij, en genoeg drink gelegenheden.

Zelf heb ook geen probleem met bier s'middags(als drink ik dat ook niet XD), maar goed: ik ben student ;-).
Volgens mij is idd de meerderheid voor Utrecht of omgeving. Dus ik zal eens kijken of ik iets kan vinden, bij voorkeur
ook wat met de auto te bereiken is(ben zelf niet heel bekend in die omgeving).
Dan zal ik daarna wel wat data hierop gooien, waarschijnlijk een weekend in mei/juni.

SoulDragon

Citaat van: Fricai op maart 25, 2013, 12:37:37 PM
Rotterdam is makkelijker, maar Utrecht is 'te doen' denk ik.

Oh ja, dat is waar, die trien vanuit Antwerpen rijdt tot Rotterdam.

Citaat van: essierulez op maart 25, 2013, 04:38:19 PM
bij voorkeur ook wat met de auto te bereiken is(ben zelf niet heel bekend in die omgeving).
Dan zal ik daarna wel wat data hierop gooien, waarschijnlijk een weekend in mei/juni.

hmm, Utrecht met de auto...dat is misschien een beetje lastig, alhoewel ik helemaal geen auto ervaring heb.
Als ik een voorstel mag doen: Café België, is in de binnen stad, maar een heel leuk cafeetje voor iedereen.
Er zitten mensen in pak tot backpackers en van 80 jarige tot 15 jarige...echt voor iedereen toegankelijk.
(en ze hebben guiness op tap ;) )
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Gudrun

Als we Utrecht doen, en voor mensen die met de auto komen: misschien een idee om de auto bij het transferium Westraven te parkeren en dan met de tram de stad in te gaan? dat is namelijk minder drama dan in de binnenstad parkeren & je stapt zo in de binnenstad uit.

De Randstad - met het openbaar vervoer - is voor mij ook goed te doen. Dus mag ik ook komen?

Edewecht

Rotterdam... Rotterdam... waar heb ik die naam eerder gehoord?
Oh ja, restaurantje Spirit. Geschikt voor mensen van allerlei pluimage. En meer dan koffie. En informeler dan 'restaurant'.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Gudrun op maart 26, 2013, 06:10:13 PM
De Randstad - met het openbaar vervoer - is voor mij ook goed te doen. Dus mag ik ook komen?

Natuurlijk, hoe meer zielen, hoe meer vreugd   :klap:

Citaat van: Fricai op maart 24, 2013, 12:43:41 AM
Exact. xD 'Koffie drinken' hoeft niks met koffie te maken te hebben. Oh, taal...  :schater:
Nog een goede reden om niet aan koffie te doen  :schater:
Erg genoeg is mijn associatie bij koffie altijd Dracula die zegt: I never drink... coffee ( lees dit met zwaar Transylvaans accent)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Uffie

#25
CiteerErg genoeg is mijn associatie bij koffie altijd Dracula die zegt: I never drink... coffee ( lees dit met zwaar Transylvaans accent)
:) Jovi_Hobbes, bedoel je dit Transylvaans accent? http://www.youtube.com/watch?v=iiXEGG8rkyw  :)
Nu serieus, het lijkt mij een ontzettend leuk idee, en zowel Rotterdam als Utrecht zijn voor mij met het openbaar vervoer goed te doen. Dus bij deze ben ik (even onder voorbehoud, een wat onrustig thuisfront, maar in principe wil ik me daar niet meer door laten beperken) van de partij!
Is there any escape - A guy called Gerald

essierulez

Iedereen is welkom!


Citaat van: Edewecht op maart 26, 2013, 06:27:26 PM
Rotterdam... Rotterdam... waar heb ik die naam eerder gehoord?

Ik wil juist een bijeenkomst in de 'noordelijke' randstad ;-). Rotterdam is voor mij net te ver weg.

vrovanzi

Dat café België staat me wel aan  :D
heet dat nu echt zo? hehe grappig wel
nu ja als het "te doen " is maakt het me allemaal nie uit waar het is hoor
juni pas? niet te laat op de die maand dan hé of ik ga nog moeten trakteren  ;)

vrovanzi

ik denk juist aan iets: zijn er veel mensen trouwens die vanuit belgië komen? dan zouden we mss kunnen afspreken om samen met de trein te gaan? want alleen is ook maar alleen hé...
laat maar iets weten of jullie da zien zitte of niet...
greetz

SoulDragon

Citaat van: Asha op maart 27, 2013, 11:08:28 AM
Dat café België staat me wel aan  :D
heet dat nu echt zo? hehe grappig wel

hehe yup, en het is een ontzettend leuk café, en ze hebben nog heerlijk eten ook ;)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.