Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Een ander soort van meeting!

Gestart door Bananana, december 10, 2012, 08:38:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bananana

Dag allemaal,

Ik heb een idee dat ik eens aan jullie wil voorstellen, dat enkele onder jullie zeker zal bevallen en als het zeker meer dan 2 personen zijn die ja zeggen dan gaat het zeker door, de datum zal wel iets moeilijker zijn dan.

Als jullie naar mijn profiel gaan, klikken op eerdere berichten en naar mijn ervaring gaan die ik onlangs heb meegemaakt zullen jullie lezen dat ik graag kook voor grote groepen mensen, dat heb ik al verschillende keren gedaan met een maximum van 25 personen, hoe ik het doe en waarom ze altijd volzet zijn is zeer simpel, alles is zelfgemaakt, vers, een all you can eat, je brengt je eigen drank mee en de kosten die ik gedaan heb om alle ingrediënten te verzamelen delen we door het aantal mensen aanwezig wat altijd ergens rond de 6 à 7 euro is.

Wat zouden jullie ervan zeggen als ik ook zoiets zou willen doen met de mensen op dit forum? Niet alle mensen natuurlijk maar max. 10-15 personen.

Ik weet dat er waarschijnlijk velen onder jullie zijn die dit misschien niet zouden zien zitten omdat het allemaal mensen zouden zijn die jullie misschien nog nooit hebben gezien maar weet dat we allemaal al een ding gemeen hebben en dus al zeker iets hebben om over te praten.

Het zal zeker en vast een gezellige avond worden, ook heb ik hier veel logeerbedden voor diegenen die van ver moeten komen want het zal in Gent te doen zijn. Onlangs heb ik voor de eerste keer een ander lid van dit forum ontmoet en vond het zo leuk dat ik dacht eens dit voorstel te doen dus wat denken jullie, zou dit lukken of niet?

heb je zin om te komen? ben je een alleseter, veggie of iets anders? geen probleem ik wil gerust een vlees en veggie gerecht maken dus stuur maar iets.

Als ik me goed voel bij mensen waarmee ik een babbel heb dan heb ik geen probleem om te zeggen dat ik aseksueel ben en dat zou ook niet mogen. Ik ben er zeker van dat ik me bij jullie even goed zou voelen, ik ben niet zo gekend op het forum dus als er mensen zijn die vragen hebben of me gewoon beter willen leren kennen laat dan maar iets weten.

Grts,
Ben



Edewecht

Ha Bananana, Gent is voor mij wel een heel eind reizen, maar je idee vind ik geweldig.
Niet zozeer om het eten, maar om de gelegenheid die je aan een grote groep mensen biedt, om elkaar te ontmoeten.

Dat ik die mensen nooit eerder gezien heb, maakt niet uit. Het is zoals je zegt: we hebben allemaal een ding gemeen. Vanuit Drenthe NL komend, zal ik zeker een logeerbed nodig hebben :-)

Ik besef, dat terwijl ik dit tiep, ik dus eigenlijk al het besluit genomen heb om te komen...
Wacht rustig af...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

myra

Lijkt me leuk idee... En goed meegenomen dat je ook al in Vlaanderen woont ;)

Fricai

Zelfde als Edewecht, lijkt me leuk. Maar zo ver weg dat ik dan wel daar (of bij iemand anders in de regio) moet blijven slapen. Maar ben benieuwd, zal het topic in de gaten houden. :)

Silver

bummer :s wat is vlaanderen toch groot. T idee sprak me ook al aan, tot het woordje gent.
Ach ja misschien in de toekomst ergens eentje dichterbij.
Ik hou zelf ook wel van koken, alleen niet voor een hele groep mensen, wij wonen hier met 5 en dan is het meestal al niet goed genoeg, en niet iedereen vind alles lekker.
Maar ik zeg hier altijd: eten wat de pot schaft, ik kan niet met iedereen rekening gaan houden.

Maar ik woon hier eigenlijk ook wel goed, dicht bij Postel, lekkere friet, en hamburgers, en de ijsjes echt meer dan je op kan. Misschien ook eens iets leuks voor in de toekomst.
*I am the one and only me! :p*

AceVentura

 :klap: voor het geweldige initiatief Ben !  :cheerleader:

Ook voor mij is de afstand wat groot, maar laat al die reacties je niet tegenhouden om het toch te proberen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Stoverij en vol au vent zijn allebei op Wikipedia te vinden.
(Deze mededeling is speciaal voor Hollanders - dóór een Hollander (uut Drenthe))
;)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Brummetje

Hartstikke leuk idee.

Ware het niet dat ik never nooit vanuit Drenthe naar Gent ga reizen voor zoiets. Als het nou in NL was, dan wel.
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

bman


SoulDragon

Leuk idee, maar voor mij ook onbereikbaar vanuit midden nederland.
Ik hoop dat je genoeg mensen bij elkaar kunt krijgen.  :cheerleader:
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Edewecht

Brummetje en SoulDragon, ALS ik ga, zouden jullie met mij mee kunnen rijden. Ik woon in Drenthe, dus kom ik ook door midden-Nederland.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Appelsien

Als dit initiatief er alsnog komt, zou ik graag willen meedoen!  :)

Respi

Weet je, het is echt een heel leuk idee. Mijn eerste gedachte was: doen, doen, doen!
Ofwel wilde al typen dat het me leuk leek en wel zou komen.

Toen drong de realiteit door en besefte ik dat ik in Rotterdam, Zuid-Holland woon. Nu is dat niet het ergste en reizen vind ik erg leuk.. Echter besef ik wel dat het toch Gent is en ik dan zou moeten blijven overnachten. Ook dit zou niet een enorm probleem zijn, waren het niet dat ik niet zo'n held ben met dit soort meetings (of eigenlijk alle meetings) en dat dat voor mij dus echt een enorme stap zou zijn om dit in m'n uppie te doen.

Kortom, een geweldig idee maar ik zal moeten overslaan. Hoop voor de geïnteresseerde dat het er toch van komt.

Jenn

vrovanzi

Wow een superidee! ik hou van koken en eten én kom regelmatig in Gent ook! Gaat het nog doorgaan? ik hoop van wél! Laat je iets weten? Thanx!  :wave:

MW

Superleuk idee.. ik zou zker meewillen.. maar woon te ver weg.

Kan Ben een keer bij iemand in de randstad komen koken? Dat iemand zijn huis beschikbaar stelt en Ben de kok is..  ;D