AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 23, 2013, 09:03:07                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom om dit forum. De administrators Jovi_Hobbes, AceVentura en Fricai helpen u graag!

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 Omlaag Print
Auteur Topic: Mooie bezinning  (gelezen 12006 keer)
Thiotric
Mega Mitosis
**

« Antwoord #90 Gepost op: November 26, 2006, 12:22:06 »

U is er wel een heel stuk knapper door geworden Sammy ! Cheesy

A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil

« Antwoord #91 Gepost op: November 26, 2006, 12:55:20 »

Hij is erg mooi inderdaad! Maar het is wel compleet iets anders.

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
Zonnekind
AVENistor

De enige echte A-phrodite

« Antwoord #92 Gepost op: November 26, 2006, 02:24:57 »

Help Sammy, ik kan me jouw vorige avatar niet meer herinneren. Kan je hem hier nog eens gewoon posten? Kunnen we lekker vergelijken.

Ik blijf ook conservatief en koppig bij mijn oude avatar. Ik herken, door het roos, van heel ver wanneer ik iets gepost heb Cheesy

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.
Sammy
Mega Mitosis
**

« Antwoord #93 Gepost op: November 26, 2006, 03:33:30 »

Hehe, dank u dank u allemaal.  Cheesy

Hij komt uit een anime reeks die ik nog maar pas ontdekt heb. 't Is eigenlijk bedoeld voor Japanse tienermeisjes en huisvrouwen, maar euh.. niet verder vertellen, ik krijg er stiekem ook vleugels van.  Grin En het helpt dat hij in de reeks tijdens schooltijd boeken van Nietzsche zit te lezen.  Cool

Uhm, m'n vorige avatar... 'k had 'm geupload op AVEN en verder geen kopie van, dus 'k denk dat ie voor goed verloren is. De tekening waarop ie gebaseerd was, dwaalt wel nog ergens in cyberspace, hier bijvoorbeeld. (WAARSCHUWING: hij is nog een stuk lelijker dan hoe ik 'm uiteindelijk had geupload, dus klikken op eigen risico!  Evil)
Sismo
AVEN Addict

« Antwoord #94 Gepost op: November 26, 2006, 03:34:51 »

Iek!  Shocked

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-
Sammy
Mega Mitosis
**

« Antwoord #95 Gepost op: November 26, 2006, 03:37:12 »

Ik zei het nog...   Lips Sealed
Sismo
AVEN Addict

« Antwoord #96 Gepost op: November 26, 2006, 03:42:50 »

Juist daarom moest ik even kijken... Grin

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil

« Antwoord #97 Gepost op: November 26, 2006, 07:12:09 »

Ik ook, die is echt eng!!!!  Cheesy

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
Stev
AVENger

« Antwoord #98 Gepost op: November 27, 2006, 10:46:30 »

Hij komt uit een anime reeks die ik nog maar pas ontdekt heb. 't Is eigenlijk bedoeld voor Japanse tienermeisjes en huisvrouwen, maar euh..

Het lijkt heel erg op Ash uit de Pokemon serie.

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)
Sammy
Mega Mitosis
**

« Antwoord #99 Gepost op: November 28, 2006, 05:35:57 »

Citaat
Het lijkt heel erg op Ash uit de Pokemon serie.

Nou, euh.. nee.  Grin

Of enkel omdat het maar zo'n klein plaatje is. Enige wat ze gemeen hebben is de haarkleur, lijkt me.
Oordeel zelf:

Ash van Pokemon:

versus

Ritsuka van Loveless:

(de linkse, uiteraard  Grin)

Stev
AVENger

« Antwoord #100 Gepost op: November 28, 2006, 06:17:16 »

Laat ik zeggen dat ik Pokemon een afschuwelijke serie vind (het kan echter nog erger en dan mogen de kids echt niet kijken  police  ) en die Ash nooit goed bekeken heb   Undecided  
Zo te lezen/zien is "jouw" serie meer kindvriendelijk. Op welke zender komt die?  Wave

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)
Zonnekind
AVENistor

De enige echte A-phrodite

« Antwoord #101 Gepost op: November 28, 2006, 07:30:57 »

Jaa, zo kan ik mij hem weer herinneren! Ok, deze is idd een pak lelijker maar nu weet ik het tenminste weer.
Als er nu nog zijn die hun avatar dan willen veranderen, zeg het mij dan eerst, dan bekijk ik de huidige eerst nog eens heel goed Grin

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.
Sammy
Mega Mitosis
**

« Antwoord #102 Gepost op: November 28, 2006, 08:36:32 »

Laat ik zeggen dat ik Pokemon een afschuwelijke serie vind (het kan echter nog erger en dan mogen de kids echt niet kijken  police  ) en die Ash nooit goed bekeken heb   Undecided 
Zo te lezen/zien is "jouw" serie meer kindvriendelijk. Op welke zender komt die?  Wave

Hier zenden ze 'm niet uit. Romantische spanningen tussen een 12-jarige en een 20-jarige, hoewel blijkbaar acceptabel in Japan, is niet bepaald een thema waar Belgen en Nederlanders over het algemeen warm van lopen.  Grin Om maar te zwijgen hoeveel het jouw kinderen zou verwarren! 't Is allemaal heel onschuldig hoor, maar tenzij je tienerdochters hebt (of homofiele tienerzonen, hehe) denk ik niet dat ze er veel aan gaan vinden.

(Als je net zoals die Japanse huisvrouwen Ritsuka zelf schattig vindt, kan je de dvd natuurlijk wel lekker voor jezelf aanschaffen  Grin)
peter1963
A Post-whore

Ik doe gewoon wat mij niet gezegd wordt

« Antwoord #103 Gepost op: November 29, 2006, 06:35:48 »

Ja, die Ritsuka vind ik wel schattig.. ze komt zo heerlijk depro over. En dat mag ik wel !  Tongue

less is more..
Sammy
Mega Mitosis
**

« Antwoord #104 Gepost op: November 29, 2006, 06:53:28 »

Ja, die Ritsuka vind ik wel schattig.. ze komt zo heerlijk depro over. En dat mag ik wel !  Tongue

Ze? Zoals een zij en een haar? Depro inderdaad, maar Ritsuka is wel degelijk een hij!

(Start oriëntatieverwarring.. nnnnnnnnnú!  Grin)

Nee hoor, hij heeft best wel androgyne trekjes. "He is as pretty as girl", zeg maar. Verwarring is logisch. Wink
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: