Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

First world problems

Gestart door Fricai, oktober 27, 2012, 01:52:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Mijn letter v op het toetsenbord doet het niet meer. Drama, want normaal zou ik de letter gewoon op het clipboard zetten, maar ctrl+v om het vervolgens te plakken werkt dus ook niet. :'(

Nog erger, ik kan het oplossen door toetsenbord open en weer dicht te schroeven. Maar gezien dit zo vaak moet ligt er nu permanent een schroevendraaier en 14 schroeven op mijn bureau. En ik kan er niet tegen als er dingen liggen die er niet horen. xD

Lol, de x heeft het inmiddels ook begeven. Maar weer schroeven dan... :schater:

Jinny


SoulDragon

LMAO...dat is inderdaad heel irritant...keertje het toetsenbord schoonmaken?

Ik heb de laatste tijd heel veel dat mijn typen niet goed gaat, alsof ik er scheef voor zit, maar ook gewoon woorden helemaal door elkaar haal.
De coördinatie gaat niet helemaal goed ofzo :) Dat is hel bijzonder en frustrerend.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Fricai

Ik hou er niet van om dingen snel weg te gooien, ik gebruik het liever tot het letterlijk uit elkaar valt. Maar dit gebeurt een paar keer week, is wel gruwelijk irritant. :P Op de grens van wat ik aankan. xD Wellicht verwissel ik 'm met een toetsenbord elders dat ik bijna nooit gebruik. :)

Sismo

LAS IK type oznder te verbeteren krijg je dit......
Nou ja zoiets dus, ik haal altijd letters door elkaar, gebruik dan wel de goede letters voor een woord, maar door elkaar. Ook hoofdletters zijn een ramp, ik gebruik wel de shifttoets, maar laat hem blijkbaar net te vroeg weer los.... Ik heb de schuld al bij mijn schildklier gelegd  ;D .
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Fricai

Dat schijnt inderdaad een veelvoorkomend symptoom te zijn bij schildklierproblemen. :P

Ik probeer trouwens nog steeds mijn ma aan te leren om zichzelf te dwingen met 10 vingers te typen (als je dat eenmaal een tijdje forceert, kun je het in no time). Maar voorlopig gebruikt ze enkel wijsvingers, het is moeilijk om aan te zien. ;D

SoulDragon

Citaat van: Sismo op november 01, 2012, 10:26:40 AM
LAS IK type oznder te verbeteren krijg je dit......
Nou ja zoiets dus, ik haal altijd letters door elkaar, gebruik dan wel de goede letters voor een woord, maar door elkaar. Ook hoofdletters zijn een ramp, ik gebruik wel de shifttoets, maar laat hem blijkbaar net te vroeg weer los.... Ik heb de schuld al bij mijn schildklier gelegd  ;D .

Citaat van: Fricai op november 01, 2012, 11:01:20 AM
Dat schijnt inderdaad een veelvoorkomend symptoom te zijn bij schildklierproblemen. :P

Ohh, is dat zo?... interessant. Dat is inderdaad precies wat er bij mij ook gebeurd. Moet ik daar maar eens naar kijken.
Dat met die shift toets heb ik al heel lang, maar die letters door elkaar halen is iets van de laatste paar weken...ik wordt er knetter gek van. :)
Ik doe het trouwens ook als ik te snel praat, dan struikel ik ook over mijn woorden de laatste tijd...zelfs met denken...grrr

SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Sismo

Citeer
Ohh, is dat zo?...
Haha, ik hoop het, dan komt het mss nog goed met mij!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

MarkA

Vermogensbelasting moeten betalen
Then, if you don't believe it all the magic is dead

_dystopian_

Ik heb honger,

maar ben te lui om te koken :')