Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

First world problems

Gestart door Fricai, oktober 27, 2012, 01:52:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Ik zit op mijn 'werk', pak een koffie (gratis), wat blijkt... GEEN SUIKER. Het staat hier nu zo voor me, being cute and all, wachtende om gedronken te worden. Maar ik krijg zwarte koffie nauwelijks naar binnen. xD

Jinny

Ga op de bouw werken, melk vaak bedorven, suiker bestaat voor 50% uit zand en stof de koffie ook, maar die wordt gefilterd.
Ofwel, je drinkt het graag zwart.

SoulDragon

 :schater: Dat is akelig vervelend.
Volgende keer maar voor de zekerheid wat suiker van thuis meenemen....?
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Catnip

Hihi!

Ik kon vanmorgen (op maandagmorgen, ja ja) niet uitslapen omdat mijn buurman om 11 uur besloot dat de wereld moest weten dat hij wakker was, en keihard muziek ging draaien.

fee23

 :o Fricai ben je ok?? :knuffel:
:D

Vandaag had ik normaal gezien een onverwachte vrije dag, maar uiteindelijk moest ik toch werken. En nu kan ik niet om mijn speciale potloden voor de tekenles :78: Gelukkig is er koffie! ;D

Fricai

Arme jullie! xD Ik heb hier gehad dat ze maandenlang tussen 7 en 8 (:-\!) begonnen met enorm lawaaiige bouwwerkzaamheden. Dat was behoorlijk irritant. :P

SoulDragon

Citaat van: Fricai op oktober 29, 2012, 05:40:21 PM
Arme jullie! xD Ik heb hier gehad dat ze maandenlang tussen 7 en 8 (:-\!) begonnen met enorm lawaaiige bouwwerkzaamheden. Dat was behoorlijk irritant. :P

Oh, dat heeft een collega van me ook gehad laatst...lijkt me echt verschrikkelijk.

Mijn buurman is er gelukkig tegenwoordig mee opgehouden (af en toe in het weekend nog),
maar tot een paar maanden geleden had hij paar keer per week zijn muziek tot 4 uur s'nachts keihard aan staan.
Ik wist echt niet meer waar ik het moest zoeken! Daar heb ik ongeveer een jaar mee geleefd.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

fee23

Dat is nu zo bij ons, al meer dan drie weken zijn ze aan de achtergevel van ons appartement bezig. Elke dag van 8u tot 16u geboor, geslijp en gehamer.  Ik werk thuis, dus zit ik er de hele dag midden in. Mijn hoofd staat ondertussen op ontploffen en mijn dochter is nu schrikachtig voor luide geluiden geworden terwijl ze dat vroeger nooit had :-[ Die venten lopen altijd maar af en aan dus je voelt je enorm bekeken, plus ik kan de kamers niet verluchten door al dat stof. En ik ben echt een 'maniakale verluchter' volgens mijn man :P
Toch is het beter dan afbrokkelende muren! En het zou bijna voorbij moeten zijn :cheerleader:

Jinny

#8
Citaat van: fee23 op oktober 30, 2012, 11:48:22 AM
Die venten lopen altijd maar af en aan dus je voelt je enorm bekeken,
Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat die kerels over het algemeen een vrouw alleen een 'sta in de weg' vinden.
Zelfs al zou je er in je blote kont gaan staan.

fee23

't Is niet dat ik denk dat ze effectief doelbewust naar mij kijken. Maar ze staan daar wel voor mijn raam en ook al kan het hun echt niet schelen hoe de kamers erbij liggen en wat je daar loopt te doen, het is toch een vervelend gevoel. Ze mogen rap weg zijn!

essierulez

Ander 'first world problem':
Vanmorgen een uur te vroeg opgestaan omdat mijn wekker nog niet op wintertijd stond  >:(

Sismo

Toch was je nog niet erg wakker.....het is dinsdag!  :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

essierulez

Citaat van: Sismo op oktober 30, 2012, 09:44:55 PM
Toch was je nog niet erg wakker.....het is dinsdag!  :schater:
Weet ik, maar het weekend bij mijn moeder, dus de eerste dag dat ik met mijn wekker thuis wakker moet worden ;-).
Ik spraak vandaag iemand, en die had gister hetzelfde meegemaakt.

Fricai

Ahja, ik had het zondag, moest werken. Positieve verrassing. :P

Jinny

Citaat van: fee23 op oktober 30, 2012, 01:02:03 PM
't Is niet dat ik denk dat ze effectief doelbewust naar mij kijken. Maar ze staan daar wel voor mijn raam en ook al kan het hun echt niet schelen hoe de kamers erbij liggen en wat je daar loopt te doen, het is toch een vervelend gevoel. Ze mogen rap weg zijn!
Weer stilte krijgen is altijd lekker.
Ik kan er heel erg over meepraten.