AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 21, 2013, 03:00:18                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom om dit forum. De administrators Jovi_Hobbes, AceVentura en Fricai helpen u graag!

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Lesbische aseksueel  (gelezen 459 keer)
Appel
Junior Member
*

« Gepost op: Juli 18, 2012, 08:18:36 »

Hallo,

Ik vraag me af of er hier ook vrouwen zijn die op vrouwen vallen en aseksueel zijn?
Ik begrijp dat er veel aseksuele denken dat je helemaal op geen enkel geslacht valt maar voor mij is dat niet zo. Ik vind vrouwen leuk, ik vind borsten (om naar te kijken) mooi en ik vind vrouwen interessant, vagina´s zelf vind ik alleen totaal niet opwindend. (het mannelijk geslachtsdeel ook niet trouwens, maar ik vind het mannelijk lichaam nergens mooi in en dat heb ik bij vrouwen duidelijk wel)

Ik zoek dus vrouwen die op vrouwen vallen, misschien een lesbische relatie hebben of gehad hebben die met mij ervaringen uit wil wisselen via de email.

Hartelijke groet,

Appel
Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 18, 2012, 09:43:11 »

Volgens mij valt de meerderheid hier op een van beide geslachten, hoor. Uiteraard niet iedereen, maar veel iig.
Aseksueel én homoromantisch, dan heb je wel een kleine doelgroep. Maar succes, hopelijk krijg je wat reacties. Smiley
« Laatste verandering: Juli 19, 2012, 01:20:25 door Fricai » Gelogd

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
"If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #2 Gepost op: Juli 19, 2012, 07:30:13 »

De meeste leden hebben hier inderdaad wel degelijk een voorkeur voor het ene of het andere geslacht. Het gaat dan echter niet om seksuele aantrekking maar om romantische aantrekking. Ik gok dat de verdeling homo-hetero wel ongeveer hetzelfde zijn als onder de gehele bevolking.

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
Mozart
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 19, 2012, 10:32:59 »

Even een vraagje (misschien niet de geschikte plaats): kan je ook een bi aseksueel zijn? Ik bedoel dat je door beide romantisch aangetrokken wordt.
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!

« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 19, 2012, 11:30:16 »

Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen. Het verschil zit hem niet in waarnaar je aantrekking ervaart maar de soort van aantrekking.

* AceVentura kijkt even op de wiki

We hebben er zelfs een artikel over: http://asexuality.org/du/wiki/index.php?title=Biromanticus al geef ik toe dat de inhoud wat beperkt is  Grin

mila
Junior Member
*

« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 19, 2012, 11:02:56 »

Hoi Appel,

Ik ben zelf een bi-sexuele vrouw en nog a-seksueel ook. In die zin: ik kan me aangetrokken voelen tot zowel man en vrouw (en dan meer tot een vrouw) maar dan zonder de
sexuele aantrekkingskracht.
Ik heb in het verleden wel relaties gehad met zowel vrouw als man en heb met een man wel sex gehad maar dat was om de man tevreden te stellen en dat werkt dus ook niet....
Maar, ik ben dus een a-sexuele bi-sexueel.......  Als je meer wilt weten, laat maar horen..
Groet, Mila
SoulDragon
Asexy
**

The dragon with a split personality

« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 21, 2012, 09:04:02 »

Even een vraagje (misschien niet de geschikte plaats): kan je ook een bi aseksueel zijn? Ik bedoel dat je door beide romantisch aangetrokken wordt.

Wave Hier ook een bi-aseksueel.
Voor mij geld dat er mannen zijn die ik knap vind om te zien en vrouwen die ik mooi vind om te zien, niet zoveel trouwens van beide geslachten Smiley.
Of ik er een relatie mee aan ga ligt voornamelijk aan gezamelijke hobbies en waarden in het leven, dus mij maakt het niet uit of het een man of vrouw is.

SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.
mimsel
Amoeba
*

« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 22, 2012, 06:06:09 »

Hallo  Wave

Ik heb nog nooit een relatie of iets gehad en vind ook niemand echt aantrekkelijk om naar te kijken. ( ik ben meer een a-romantische aseksueel) Maar als ik ooit een relatie met iemand zou aangaan op basis van iemands persoonlijkheid, dan zal dat denk ik een vrouw zijn.

Ik kan wel geboeid raken door hoe iemand zijn.......... ja, hoe moet ik het zeggen, aura/uitstraling/gevoelswereld..... er uit ziet/voelt. Niet dat ik iemand zijn aura kan zien hoor, maar ik ben op al mijn zintuigen hypersensitief. Is af en toe best lastig, maar daardoor kijk ik veel minder naar hoe iemand er uit ziet.
Ik voel meestal of iemand een fijn/goed persoon is. Ik kan dan ook bij iemand uit de buurt blijven zonder duidelijke reden.
Meestal weet ik later wel de reden, maar op het eerste gezicht niet. Maar mijn intuitie kan dan zo sterk zijn dat ik dat maar volg.

Succes met het volgen van jou eigen pad. En ik zou willen zeggen, als je het voelt, volg dan je eigen intuitie!

Groetjes Mimsel
Appel
Junior Member
*

« Antwoord #8 Gepost op: September 11, 2012, 01:30:31 »

Hoi Appel,

Ik ben zelf een bi-sexuele vrouw en nog a-seksueel ook. In die zin: ik kan me aangetrokken voelen tot zowel man en vrouw (en dan meer tot een vrouw) maar dan zonder de
sexuele aantrekkingskracht.
Ik heb in het verleden wel relaties gehad met zowel vrouw als man en heb met een man wel sex gehad maar dat was om de man tevreden te stellen en dat werkt dus ook niet....
Maar, ik ben dus een a-sexuele bi-sexueel.......  Als je meer wilt weten, laat maar horen..
Groet, Mila

Hoi Mila,

bedankt voor je bericht! Als ik vragen heb zoek ik je op. Ik ben nu vooral aan het worstelen met mezelf wel of niet aseksueel noemen, en buiten dat, hoe ik mijn huwelijk levend kan houden. Hoe kan ik mijn partner te gemoed komen zonder mezelf te moeten wegcijferen.
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: