AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 25, 2013, 10:31:15                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Heb je je geregistreerd, maar ontvang je geen activerings-email? Stuur dan een email met daarin de naam waarmee je je hebt ingeschreven naar de administrators: dutchaven @ mail.com. (zonder spaties rond de @). Voor alle overige vragen is PM de snelste weg!

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Re:nieuw hier  (gelezen 126 keer)
Esther37
Junior Member
*

« Gepost op: Juli 15, 2012, 10:37:27 »

Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik op de juiste pagina zit om me voor te stellen. Het is ook de eerste keer dat ik reageer bij een site maar wist ook niet dat dit bestond. Dacht altijd dat het gewoon aan mij lag en nooit begrepen waar dat vandaan kwam. Weet dat slechte ervaringen heb gehad in het verleden maar verder dan dat kwam ik nooit. Ja dat geen zin heb en er niet van hou meestal, maar hoe weet je zeker dat je asexueel bent? Misschien een stomme vraag hoor, maar dit is echt nieuw voor mij.
Ooow mij naam is Esther, ben 37 jaar, gescheiden en heb 2 kinderen.

Groetjes
Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 15, 2012, 11:28:22 »

Heyhey! Smiley

Het komt vaak voor dat mensen het niet begrepen, tot ze erachter komen dat ze niet de enige zijn, en wat ervaringen kunnen uitwisselen... Is wel jammer dat je het nu pas vindt, maar beter laat dan nooit. Welkom!  Wave

PS, hoe je weet of je aseksueel bent... -- Heb je ooit gehad dat je iemand zag en er (op een seksuele manier) toe aangetrokken voelde? Zo nee, dan ben je waarschijnlijk aseksueel. Niet dat een label zo belangrijk is, maar dat is hoe we de term 'aseksueel' gebruiken, in ieder geval.

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
"If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #2 Gepost op: Juli 16, 2012, 07:32:05 »

Welkom Esther  cake
Je zat zeker in het juiste board om je voor te stellen, maar ik ben zo vrij geweest om je helemaal een eigen voorstel topic te geven. Plaats je berichten gewoon waar je denkt dat het goed is, je kunt niet veel fout doen. Als berichten eigenlijk beter op een andere plaats passen dan komt er vanzelf wel een admin langs die het voor je wil verplaatsen.

Kijk hier rustig rond en doe gerust mee met de discussies. Ook ouder discussies aanzwengelen mag!  Wave

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: