AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Juni 20, 2013, 01:26:50                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De meest gestelde vragen en de antwoorden daarop, vind je onder de paarse faq-knop of door op het logo te klikken.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 4 Omlaag Print
Auteur Topic: World Pride 2012 Londen  (gelezen 1391 keer)
Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Gepost op: Juni 16, 2012, 06:42:41 »

Ik zat er net eens naar te kijken op engelstalige forum/site, lijkt me tof om heen te gaan eigenlijk. Dacht dat er al eens iets over was gepost, maar kon niks vinden... Anyway! Is het weekend van 7/8 juli. Is een 'parade' op de zaterdag, en 'conferentie' op de zondag. Voor de rest wat rondhobbelen in Londen met mede aces. Smiley

Zat net te kijken.. vliegtuig is best betaalbaar. Als ik ook nog ruimte in een hostel vind ergens dan ga ik er probably wel naartoe. Iemand anders toevallig ook plannen? (anders moet ik alleen vliegen  Lips Sealed)

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
"If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 16, 2012, 10:08:59 »

Ik kan dan helaas niet, al had ik er wel graag naartoe gewild.
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 17, 2012, 11:29:01 »

Het klinkt op zich wel leuk, maar dat gaat voor nu niet meer lukken.
Het is toch een jaarlijks terugkerend evenement ? Misschien moeten we er volgend jaar eerder aan denken Smiley

Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!

« Antwoord #3 Gepost op: Juni 17, 2012, 04:35:04 »

Het is toch een jaarlijks terugkerend evenement ? Misschien moeten we er volgend jaar eerder aan denken Smiley

Dat dacht ik ook!
Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #4 Gepost op: Juni 26, 2012, 02:07:27 »

En... Geboekt. =]
Ik laat nog wel weten hoe het was. Tongue Ben benieuwd.

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
Bman
Amoeba
*

« Antwoord #5 Gepost op: Juni 26, 2012, 11:53:46 »

Leuk! Veel plezier in Londen.
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!

« Antwoord #6 Gepost op: Juni 26, 2012, 07:51:23 »

Veel plezier ! Kan je achteraf een leuk verslagje posten ?

Heb je trouwens nog iemand gevonden om samen mee te reizen of ga je toch alleen ?

Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #7 Gepost op: Juni 27, 2012, 12:52:46 »

Wordt wel alleen vliegen etc, helaas. Maar eenmaal daar zal ik wel rondhangen met random aces van over de wereld. =] Veel mensen blijven er gelijk wat langer, ik maak er ook een lang weekend van. Nog nooit in Engeland geweest, dus fun. Smiley

Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!

« Antwoord #8 Gepost op: Juni 27, 2012, 12:23:44 »

Zeker! Clapping
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!

« Antwoord #9 Gepost op: Juni 27, 2012, 07:52:58 »

Veel plezier Fricai ! Een jaar of 7 terug ben ik in Londen geweest, super leuke stad !

myra
Administrator
The Atrix Has You

love is friendship set on fire...

« Antwoord #10 Gepost op: Juni 27, 2012, 11:40:34 »

Leuk idee, Fricai...Veel plezier, en laat ons zeker weten hoe het voor je was!  cake

Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #11 Gepost op: Juli 10, 2012, 06:35:47 »

En hoe was het Fricai?

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #12 Gepost op: Juli 10, 2012, 09:41:49 »

Ghehe. Timing, Jovi! Tongue Ik wilde net deze thread openen en e.e.a. typen. Smiley

Ik vond het geweldig!! Cheerleader Heel blij dat ik ben gegaan.
Op vrijdag en maandag de hele dag met wat mensen rondgehangen, overal en nergens in Londen. Zaterdag en zondag na afloop met alle aces in pub gezeten. Dus me goed vermaakt, damn ik was zo kapot vandaag (vannacht doorgebracht op de vloer in Stansted Tongue).

Parade was fun, zo'n 40 mensen ofzo denk ik. En nuttig, we hebben probably duizenden flyers uitgedeeld. -- Zowel andere groepen als het 'publiek' reageerden allemaal heel nice. (Ergste reactie dat ik hoorde was iemand die naar zichzelf wees en vroeg 'how can you not like this?' -- dus pretty ok Tongue)
Conferentie was ook nice. Nog meer mensen, denk kleine 100. Ging over de geschiedenis van aseksualiteit en aven etc, over visibility projecten, successen daarin, onderzoek, ideeën voor de toekomst, etc. Ik vond het mooi, kreeg een beeld van hoever aseksualiteit heeft moeten komen, hoeveel we hebben bereikt in 10 jaar. Smiley Tevens die film gezien, was pretty nice. Al gaat het voornamelijk over David Jay -- die zei zelf ook al, tot nu toe is vooral 'zijn verhaal' verteld naar de wereld, maar dat er tig andere verhalen van allerlei mensen met verschillende situaties, gevoelens etc ook naar buiten gebracht zouden moeten worden. Smiley

Was trouwens ook heel tof om zo omringd te zijn door aces. Bijzondere ervaring! Smiley Sfeer was tof, leuk om mensen hun verhalen te horen en hun enthousiasme voor visibility/pride te zijn op de parade bijv. -- Ik ben nu ook bijzonder gemotiveerd om me in te zetten voor visibility in NL/BE. =]

Edit; Btw, voor wie twijfelt ook een keer mee te gaan naar zoiets --- een soort thank you thread op engelse forum; http://www.asexuality.org/en/index.php?/topic/76497-the-thank-you-thread-and-more-squeees-as-necessary/  --- Iedereen is behoorlijk positief! Smiley

Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #13 Gepost op: Juli 10, 2012, 10:40:43 »

Btw, hier op 22.50 ongeeer. =]
http://www.youtube.com/watch?v=wmfUt3XMkJw&feature=youtube_gdata_player
Edit; Ghe, ik zie mezelf lopen. xD En David. Tongue Mario hoorde ook bij ons, hilarisch figuur.  schater

Oh btw, denk dat het zo 50% mensen uit UK was. Verder een aantal uit VS, Canada, Duitsland, Italië, zelfs iemand uit Columbia en iemand uit Israël!
Man, als ik in de toekomst er nog geld voor heb wil ik meer internationale meetings. Tongue. Was echt awesome.

Demon
Amoeba Colony
*

''It can't rain all the time''

« Antwoord #14 Gepost op: Juli 11, 2012, 12:56:39 »

ik snap iets echter niet.. er staat op de youtube film gay pride?

I make mistakes.
I am out of control, and sometimes hard to handle
But if you can't handle me at my worst...
You don't deserve me at my best
Pagina's: [1] 2 3 4 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: