Ghehe. Timing, Jovi!

Ik wilde net deze thread openen en e.e.a. typen.
Ik vond het geweldig!!

Heel blij dat ik ben gegaan.
Op vrijdag en maandag de hele dag met wat mensen rondgehangen, overal en nergens in Londen. Zaterdag en zondag na afloop met alle aces in pub gezeten. Dus me goed vermaakt, damn ik was zo kapot vandaag (vannacht doorgebracht op de vloer in Stansted

).
Parade was fun, zo'n 40 mensen ofzo denk ik. En nuttig, we hebben probably duizenden flyers uitgedeeld. -- Zowel andere groepen als het 'publiek' reageerden allemaal heel nice. (Ergste reactie dat ik hoorde was iemand die naar zichzelf wees en vroeg 'how can you not like this?' -- dus pretty ok

)
Conferentie was ook nice. Nog meer mensen, denk kleine 100. Ging over de geschiedenis van aseksualiteit en aven etc, over visibility projecten, successen daarin, onderzoek, ideeën voor de toekomst, etc. Ik vond het mooi, kreeg een beeld van hoever aseksualiteit heeft moeten komen, hoeveel we hebben bereikt in 10 jaar.

Tevens die film gezien, was pretty nice. Al gaat het voornamelijk over David Jay -- die zei zelf ook al, tot nu toe is vooral 'zijn verhaal' verteld naar de wereld, maar dat er tig andere verhalen van allerlei mensen met verschillende situaties, gevoelens etc ook naar buiten gebracht zouden moeten worden.

Was trouwens ook heel tof om zo omringd te zijn door aces. Bijzondere ervaring!

Sfeer was tof, leuk om mensen hun verhalen te horen en hun enthousiasme voor visibility/pride te zijn op de parade bijv. -- Ik ben nu ook bijzonder gemotiveerd om me in te zetten voor visibility in NL/BE. =]
Edit; Btw, voor wie twijfelt ook een keer mee te gaan naar zoiets --- een soort thank you thread op engelse forum;
http://www.asexuality.org/en/index.php?/topic/76497-the-thank-you-thread-and-more-squeees-as-necessary/ --- Iedereen is behoorlijk positief!