Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

World Pride 2012 Londen

Gestart door Fricai, juni 16, 2012, 06:42:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Ik zat er net eens naar te kijken op engelstalige forum/site, lijkt me tof om heen te gaan eigenlijk. Dacht dat er al eens iets over was gepost, maar kon niks vinden... Anyway! Is het weekend van 7/8 juli. Is een 'parade' op de zaterdag, en 'conferentie' op de zondag. Voor de rest wat rondhobbelen in Londen met mede aces. :)

Zat net te kijken.. vliegtuig is best betaalbaar. Als ik ook nog ruimte in een hostel vind ergens dan ga ik er probably wel naartoe. Iemand anders toevallig ook plannen? (anders moet ik alleen vliegen  :-X)

Dutchamoeba

Ik kan dan helaas niet, al had ik er wel graag naartoe gewild.

AceVentura

Het klinkt op zich wel leuk, maar dat gaat voor nu niet meer lukken.
Het is toch een jaarlijks terugkerend evenement ? Misschien moeten we er volgend jaar eerder aan denken :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Citaat van: AceVentura op juni 17, 2012, 11:29:01 AM

Het is toch een jaarlijks terugkerend evenement ? Misschien moeten we er volgend jaar eerder aan denken :)


Dat dacht ik ook!

Fricai

En... Geboekt. =]
Ik laat nog wel weten hoe het was. :P Ben benieuwd.

bman

Leuk! Veel plezier in Londen.

AceVentura

Veel plezier ! Kan je achteraf een leuk verslagje posten ?

Heb je trouwens nog iemand gevonden om samen mee te reizen of ga je toch alleen ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Wordt wel alleen vliegen etc, helaas. Maar eenmaal daar zal ik wel rondhangen met random aces van over de wereld. =] Veel mensen blijven er gelijk wat langer, ik maak er ook een lang weekend van. Nog nooit in Engeland geweest, dus fun. :)

Dutchamoeba


AceVentura

Veel plezier Fricai ! Een jaar of 7 terug ben ik in Londen geweest, super leuke stad !
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Leuk idee, Fricai...Veel plezier, en laat ons zeker weten hoe het voor je was!  :cake:

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Ghehe. Timing, Jovi! :P Ik wilde net deze thread openen en e.e.a. typen. :)

Ik vond het geweldig!! :cheerleader: Heel blij dat ik ben gegaan.
Op vrijdag en maandag de hele dag met wat mensen rondgehangen, overal en nergens in Londen. Zaterdag en zondag na afloop met alle aces in pub gezeten. Dus me goed vermaakt, damn ik was zo kapot vandaag (vannacht doorgebracht op de vloer in Stansted :P).

Parade was fun, zo'n 40 mensen ofzo denk ik. En nuttig, we hebben probably duizenden flyers uitgedeeld. -- Zowel andere groepen als het 'publiek' reageerden allemaal heel nice. (Ergste reactie dat ik hoorde was iemand die naar zichzelf wees en vroeg 'how can you not like this?' -- dus pretty ok :P)
Conferentie was ook nice. Nog meer mensen, denk kleine 100. Ging over de geschiedenis van aseksualiteit en aven etc, over visibility projecten, successen daarin, onderzoek, ideeën voor de toekomst, etc. Ik vond het mooi, kreeg een beeld van hoever aseksualiteit heeft moeten komen, hoeveel we hebben bereikt in 10 jaar. :) Tevens die film gezien, was pretty nice. Al gaat het voornamelijk over David Jay -- die zei zelf ook al, tot nu toe is vooral 'zijn verhaal' verteld naar de wereld, maar dat er tig andere verhalen van allerlei mensen met verschillende situaties, gevoelens etc ook naar buiten gebracht zouden moeten worden. :)

Was trouwens ook heel tof om zo omringd te zijn door aces. Bijzondere ervaring! :) Sfeer was tof, leuk om mensen hun verhalen te horen en hun enthousiasme voor visibility/pride te zijn op de parade bijv. -- Ik ben nu ook bijzonder gemotiveerd om me in te zetten voor visibility in NL/BE. =]

Edit; Btw, voor wie twijfelt ook een keer mee te gaan naar zoiets --- een soort thank you thread op engelse forum; http://www.asexuality.org/en/index.php?/topic/76497-the-thank-you-thread-and-more-squeees-as-necessary/  --- Iedereen is behoorlijk positief! :)



Fricai

Btw, hier op 22.50 ongeeer. =]
http://www.youtube.com/watch?v=wmfUt3XMkJw&feature=youtube_gdata_player
Edit; Ghe, ik zie mezelf lopen. xD En David. :P Mario hoorde ook bij ons, hilarisch figuur.  :schater:

Oh btw, denk dat het zo 50% mensen uit UK was. Verder een aantal uit VS, Canada, Duitsland, Italië, zelfs iemand uit Columbia en iemand uit Israël!
Man, als ik in de toekomst er nog geld voor heb wil ik meer internationale meetings. :P. Was echt awesome.

Demon

ik snap iets echter niet.. er staat op de youtube film gay pride?
I make mistakes.
I am out of control, and sometimes hard to handle
But if you can't handle me at my worst...
You don't deserve me at my best