AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 21, 2013, 03:34:23                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom om dit forum. De administrators Jovi_Hobbes, AceVentura en Fricai helpen u graag!

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: ik ben benieuwd!  (gelezen 345 keer)
fee23
Amoeba Colony
*

« Gepost op: Juni 13, 2012, 09:59:43 »

Vanavond heb ik een kennismakingsgesprek met een therapeute. Ik ga naar haar toe om een aantal dingen van vroeger en nu (onder andere, maar niet als belangrijkste, mijn aseksualiteit) een plaatsje te geven, en om wat beter met stress om te leren gaan Grin Ik ga haar dus ook vertellen dat ik aseksueel ben en ben heel erg benieuwd hoe ze dit zal benaderen! Hopelijk staat ze ervoor open en komt ze niet meteen met opdrachtjes om mij te 'genezen'. Dat zou pas lachen zijn Roll Eyes

De laatste tijd gaat het heel goed tussen mijn man en mij! We kunnen er steeds opener over praten, en hij begint gelukkig te beseffen dat ik geen  praatjes verkoop en dat het waarschijnlijk niet van voorbijgaande aard is. Onze afspraken worden nog steeds mooi nageleefd, en we hebben aanvaard dat dit altijd wel tussen ons in zal staan. Als één van de twee de situatie niet meer aan kan, gaan we elk onze eigen weg. Maar hopelijk zal dat niet nodig zijn!

Maar de echte 'belavenis' is wel dit; eigenlijk ben ik stiekem soms wel een beetje opgelucht om aseksueel te zijn!!! Het brengt misschien veel problemen met zich mee, maar tussen die moeilijke momenten in heb ik toch lekker geen last van hormonale driften die zo heftig lijken te zijn bij anderen Cool
Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 13, 2012, 04:04:18 »

Ghehe. Asexuals party hardest!

De laatste tijd gaat het heel goed tussen mijn man en mij! We kunnen er steeds opener over praten, en hij begint gelukkig te beseffen dat ik geen  praatjes verkoop en dat het waarschijnlijk niet van voorbijgaande aard is. Onze afspraken worden nog steeds mooi nageleefd, en we hebben aanvaard dat dit altijd wel tussen ons in zal staan. Als één van de twee de situatie niet meer aan kan, gaan we elk onze eigen weg. Maar hopelijk zal dat niet nodig zijn!

Klinkt goed! Smiley
Ben ook wel benieuwd hoe de therapeute er tegenover staat.. succes!

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
"If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 14, 2012, 08:47:00 »

Ik hoop dat het gegaan is zoals je hoopte Fee.

Maar de echte 'belavenis' is wel dit; eigenlijk ben ik stiekem soms wel een beetje opgelucht om aseksueel te zijn!!! Het brengt misschien veel problemen met zich mee, maar tussen die moeilijke momenten in heb ik toch lekker geen last van hormonale driften die zo heftig lijken te zijn bij anderen Cool

Dat denk ik dus ook wel eens  Smiley

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
fee23
Amoeba Colony
*

« Antwoord #3 Gepost op: September 07, 2012, 08:27:43 »

Gisteren heb ik het eindelijk eens in het gesprek gegooid. En ze reageerde wel goed! Denk niet dat ze het 100% begrijpt, maar ze stelde veel gerichte vragen. We gaan erop voortbouwen, en waar ze volgens mij naartoe wilt lijkt me wel iets positief! Ze wilt samen werken aan mijn negatieve associaties er rond, en aan die druk die ik voel. En werken aan seksualiteit en intimiteit zonder dat er effectief seks bij komt kijken. Misschien wordt dat wel wat!
Lizzie7
Mega Mitosis
**

« Antwoord #4 Gepost op: September 07, 2012, 11:06:03 »

Goed zo  Clapping
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #5 Gepost op: September 07, 2012, 04:25:00 »

Dat klinkt hoopvol  Clapping

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: