Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Summerjam

Gestart door Feniks, juni 07, 2012, 11:50:11 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Feniks

Hoi luitjes  :wave:,

Ik lees hier dat er toch enkelen zin hebben in een zomerbijeenkomst. Indien er interesse is wil ik wel iets organiseren, heb dat nogal gedaan. Afgaande op de wensen: low-budget, zowel binnen of buiten, eten-drinken, kan ik jullie misschien van dienst zijn. Ik woon een dorpje juist buiten Hasselt, ik heb hier een ruimte die zo is gemaakt dat deze in een mum van tijd kan omgebouwd worden tot bar-discotheek met terras (verwacht wel geen professionele toestand), en waarin met gemak 50 man en meer kunnen vertoeven. Inzake eten, hoe en wat, dat is iets wat in samenspraak moet geregeld worden, dus dat is een zorg voor later. En dit allemaal op een afgesloten domein. Een parkeerprobleem is onbestaande en er rijdt een gratis bus van het station van Hasselt tot voor mijn deur. Dus indien gewenst wil ik deze mogelijkheid verder uitwerken om er fijne bijeenkomst van te maken. En het beste is: ik doe dit nog gratis op de koop toe   :o  !!!!  Tot wederhorens.

Dutchamoeba

Dat is een mooi aanbod, Feniks, bedankt daarvoor! Ik denk niet dat er ruimte nodig is voor 50 man, gezien het feit dat de opkomst doorgaans niet echt groot is... Je woont dus in Belgie, waardoor de afstand voor sommige Nederlanders (ik kom bv. uit Groningen) wel vrij ver is. Voor een bijeenkomst voor de Belgische leden zou dit natuurlijk wel een goede optie kunnen zijn.

Jovi_Hobbes

Wat een leuk voorstel Feniks. Hasselt is inderdaad niet al te makkelijk te bereiken vanuit Nederland, maar het probleem van de bereikbaarheid speelt natuurlijk andersom ook als we een locatie in Nederland kiezen. We kunnen natuurlijk weer een poging doen tot een dubbele meeting: 1 in het noorden en 1 in het zuiden, zodat mensen zelf kunnen beslissen wat beter bereikbaar is...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

FlowerPower

Wat leuk! Ik woon op ongeveer 20 minuten van Hasselt (met de auto).

myra

Leuk idee, Feniks. Ik woon zelf vlakbij Leuven, Hasselt is vrij goed bereikbaar :)

Mozart

Leuk idee Feniks.

Ikzelf woon in de buurt van Antwerpen dus is volgens mij wel een afstandje. En ik mag van mijn ouders niet alleen weg dus dat wordt ook lastig.

Feniks

Hey Mozart en de anderen ook natuurlijk,
Persoonlijk vind ik het traject Antwerpen-Hasselt nu zo'n geen onoverbrugbare afstand, maar dat is persoonlijk. Ik moet er natuurlijk rekening mee houden, dat een gedeelte van jullie nog studeren en de jongste onder jullie misschien ook nog niet de vrijheid hebben om te gaan en te staan waar ze willen. Zelf zijn mijn kinderen resp. twee jongedames van 20 en 16 en een zoon van 14 die autistisch is, dus ik ken de klappen van de zweep al een beetje betreft vader zijn. En ik weet, ik heb natuurlijk niet te oordelen over andere ouders, maar dat je op jou 19de nog niet alleen weg mag, is natuurlijk voor jou, en daarmee bedoel ik de zoektocht naar jezelf, een zaak dat het er niet gemakkelijker op maakt. Misschien hebben jou twijfels over jouw geaardheid in combinatie met de overbescherming iets met elkaar te maken, wie weet? Let op, ik heb ook moeite had mijn twee prinsesjes los te laten! Maar ik ben hier serieux aan het afwijken, het ging over een bijeenkomst, niet?
Ik weet het, ik ben hier nog maar enkele weken, en wou ingaan op een vraag naar een locatie en waarschijnlijk zijn er ook enkelen terecht argwanend over dit voorstel, maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar. En zelf vind ik conversaties in een samenzijn leuker dan een forum. Ik wou het er de vorige keer niet over hebben, kwestie van niet te overdrijven en ongeloofwaardig over te komen. Ik heb hier alles om een wedstrijdje of initiatie boogschieten te doen, er is hier ook een Spaanse buitenkeuken indien er magen moeten gevuld worden (maar dan heb ik natuurlijk hulp nodig ), en misschien als de ouders van sommigen weten dat, als er hier generatiegenoten van hun zijn die de verantwoordelijkheid dragen, zichzelf wat soepeler opstellen, of dat ze zelfs meekomen om een indruk op te doen? Ik geef jullie gewoon een voorzet over wat eventueel kan, en voor de rest laat maar iets horen.

Mozart

Wel ik ben eigenlijk niet iemand dat veel weggaat en daarom laten me ouders mij ook niet graag los denk ik. Heb ook een ontwikkelingsstoornis dus dat helpt volgens mij ook niet echt mee. Mijn ouders weten ook nog niet dat ik op deze site zit en aseksueel denk te zijn. Ik ben er namelijk zelf nog niet zeker van, omdat ik nog zo jong ben. Misschien vindt iedereen het in het begin vies enzo. Wat ik momenteel weet is dat ik liever een knuffel heb dan seks en dat ik seks nog heel lang niet wil (als ik het ooit ga willen).

Ben ook niet van Antwerpen trouwens. Ik woon in een dorpje ten zuiden, maar woon ver van het station. Er is wel bushalte in de buurt, maar weet niet waar die naartoe gaat.

FlowerPower

Ik weet dat als ik nu nog zou thuiswonen en tegen mijn ouders zou zeggen dat ik naar iemand zijn thuis ga die ouder is dan mij, met een hele groep mensen die ik enkel maar ken van internet, dat ik ook niet zou mogen gaan. En ik ben 23 jaar!!
Als ik dan toch zou gaan achter hun rug en ze komen erachter, dan is het kot te klein...

Maarja, ik woon nu alleen en mss zou ik dan toch komen. Maar dan moet ik een excuus verzinnen om tegen mijn ouders te zeggen dat ik bijvoorbeeld met vriendinnen wat ga doen, want ja....ze blijven mij controleren  :(

Mozart

Ik heb onlangs wel stiekem eens met iemand van internet afgesproken zonder dat mijn ouders het wisten. Maar als ik zeg ik ga met mijn vriendin naar Hasselt dan is het automatische antwoord: "Waarom Hasselt?". En dan zit ik vast. En weet ook niet of ik een vriendin ga vinden (waarschijnlijk seksueel dan) die mee zou willen, want alleen durf ik dat ook niet.

Is er trouwens al een datum vastgelegd? Of is het al voorbij?

FlowerPower

Daar kan je toch leuk shoppen? Ik weet niet van waar jij afkomstig bent, maar ik ga regelmatig shoppen in Hasselt, is gezellig daar en niet te druk.

Michelle

Hey Flower,

Is dat zo? Ben er eigenlijk nog nooit geweest :o . Maarja weet ook niet of ik het zelf zou durven. Ergens waar ik nog nooit geweest ben in het huis van iemand die ik niet ken.

FlowerPower

Dat van dat shoppen meen ik. Hasselt is wel gezellig vind ik. Als je zin hebt om eens te gaan laat je het maar weten haha :D
Lijkt mij idd ook raar om gewoon naar iemand zijn thuis te gaan die je niet kent...