Desmond
Junior Member

|
 |
« Gepost op: Juni 04, 2012, 11:45:39 » |
|
Hallo iedereen, Ik ben nieuw hier op dit forum en het is misschien beter dat ik mezelf eerst even voorstel  Mijn naam is dus Desmond, ik ben een jonge twintiger,seksueel en ik heb al een tijdje een vaste relatie. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat mijn vriendin en ik het vermoeden hebben dat ze wel eens aseksueel zou kunnen zijn. Aseksualiteit is voor mij iets volledig nieuws. Ik hoop dan ook hier enkele antwoorden te krijgen, zodat ik mijn vriendin beter kan begrijpen en we kunnen werken aan onze relatie  Oh ja, ik heb al gemerkt dat jullie iets hebben met cake :p Dus bij deze , let there be  ! 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juni 04, 2012, 04:01:31 door Desmond »
|
|
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 04, 2012, 04:12:26 » |
|
Welkom Desmond!  Ik hoop ook van harte dat je hier enkele (liefst alle) antwoorden kunt krijgen die je nodig hebt. Ik hoop dat je al lezend wijzer zult worden en anders is het stellen van vragen natuurlijk ook geen probleem!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Desmond
Junior Member

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 04, 2012, 04:45:52 » |
|
Fijne ontvangst ! ^^ Bedankt Dutchamoeba  Ik denk dat ik hier wel aan het juiste adres ben. Ondertussen heb ik al enkele persoonlijke ervaringen gelezen en die klinken allemaal zeer bekend in de oren. Het is zeer beangstigend aan de ene kant, maar ik denk dat er hier ook wel genoeg mensen zijn die hetzelfde meegemaakt hebben (of nog steeds meemaken) zoals wij nu in onze relatie en die ons kunnen helpen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 04, 2012, 05:17:16 » |
|
Dat is (gelukkig) zeker zo!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikk
Junior Member

we don't own our body, we have our body
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Juni 04, 2012, 09:06:15 » |
|
Welkom 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CJ
Member

I can see you burning with desire for...a cake
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Juni 04, 2012, 09:09:52 » |
|
welkom Desmond  Ikzelf ben hier nog maar pas. Ik twijfel nog steeds of ik aseksueel ben of niet maar wat ik hier lees vind ik ook heel herkenbaar. We (mijn vriend en ik) zitten dus in dezelfde situatie, niet goed weten hoe of wat en die onzekerheid van is het wel zo?  Ik wens jou en je vriendin alvast veel succes toe. xxoo CJ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FlowerPower
Asexy A-postle

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 04, 2012, 09:30:53 » |
|
Welkom hier! Hopelijk heb je iets aan onze verhalen. Twijfel niet om je vragen te stellen. 
|
|
|
|
|
|
Don't regret anything you do, cause in the end it makes you who you are...
|
|
|
Desmond
Junior Member

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 04, 2012, 10:01:12 » |
|
Bedankt iedereen  @CJ: Wij zitten inderdaad ook nog in die fase van onzekerheid. Het ene moment lees ik hier zaken waarvan ik denk, dit klopt als een bus. Dit zouden exact dezelfde woorden kunnen zijn van mijn vriendin, maar dan op andere momenten denk ik van neen dit klopt niet... Ik las onlangs bij iemand ook iets over frigide zijn, wat blijkbaar dus nog iets anders is. Nog veel opzoek werk te doen dus  Ik hoop dat bij jullie ook alles goed komt ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[E:V/E-LYN]™
Asexy

Movies own my pants!
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 04, 2012, 11:06:52 » |
|
Welkom! en succes met jullie relatie 
|
|
|
|
|
|
You can buy your latest Evelyn in a toy store. I come with the latest features of the kissable lips. And amazing hair which you can cut and it grows. But remember to look after your Evelyn. Cuz if you don’t, if you don’t look after your baby Evelyn, then I will die.
|
|
|
Desmond
Junior Member

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Juni 04, 2012, 11:16:30 » |
|
Thx [E:V/E-LYN]™ 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CJ
Member

I can see you burning with desire for...a cake
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Juni 04, 2012, 11:22:08 » |
|
Het ene moment lees ik hier zaken waarvan ik denk, dit klopt als een bus. Dit zouden exact dezelfde woorden kunnen zijn van mijn vriendin, maar dan op andere momenten denk ik van neen dit klopt niet... Ik las onlangs bij iemand ook iets over frigide zijn, wat blijkbaar dus nog iets anders is. Nog veel opzoek werk te doen dus  Ik hoop dat bij jullie ook alles goed komt !  Ja inderdaad, ik dus ook...gek he. Mjah, opzoeken en niet te vlug een labeltje plakken denk ik  dankje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Juni 05, 2012, 12:17:22 » |
|
Tip, er staan nog veel meer van die 'ervaringen' over seksueel-aseksueel relaties op het engelstalige forum.  Maar ofc voor anything over aseksualiteit go ahead and ask. Welkom, en succes! 
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
Lizzie7
Mega Mitosis

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Juni 05, 2012, 05:19:58 » |
|
Hoi, Welkom op het forum, fijn dat je de moeite doet om meer te weten te komen en je vriendin te begrijpen, ik maak daaruit op dat je ondanks haar mogelijke aseksualiteit toch nog verder wil met de relatie en dat is altijd goed om te horen! Veel succes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Juni 05, 2012, 07:13:15 » |
|
Welkom Desmond  Wat goed dat je de taarttraditie al hebt ontdekt  Ik hoop dat jullie hier kunnen vinden wat jullie zoeken en zoals al meer mensen hebben gezegd: schroom niet om vragen te stellen of zelf onderwerpen te starten.
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
Desmond
Junior Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Juni 06, 2012, 12:09:32 » |
|
Hoi, Welkom op het forum, fijn dat je de moeite doet om meer te weten te komen en je vriendin te begrijpen, ik maak daaruit op dat je ondanks haar mogelijke aseksualiteit toch nog verder wil met de relatie en dat is altijd goed om te horen! Veel succes
Bedankt  Inderdaad, daarom ben ik hier. Mijn vriendin is zeer belangrijk voor me, en dat ze nu misschien aseksueel zou zijn verandert niets aan mijn gevoelens. Ik wil haar nog altijd bij me. Welkom Desmond  Wat goed dat je de taarttraditie al hebt ontdekt  Ik hoop dat jullie hier kunnen vinden wat jullie zoeken en zoals al meer mensen hebben gezegd: schroom niet om vragen te stellen of zelf onderwerpen te starten. Dankje Jovi_Hobbes ^^  Als ik vragen heb zal ik die zeker stellen !  Maar voorlopig heb ik al voldoende aan de vele ervaringen die hier op het forum staan. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|