Hoi.

Als je wel verliefd wordt op jongens maar niet op meisjes kun je lesbisch wel uitsluiten, lijkt me. Aseksualiteit houdt in een seksuele orientatie waarbij je geen seksuele aantrekking ervaart -- dat zou zich uiten in dat je nooit de behoefte hebt, als je hem ziet, om 'meer' (

) te doen. Het kan ook zijn dat het lijkt (zelfs voor jou) of je dit hebt, maar dat je het wel zou voelen als je die nare ervaring van 2j terug niet had gehad (Er zitten ook verdacht veel 'slachtoffers' op AVEN altijd). Dan zou het dus technisch geen 'aseksualiteit' zijn.
Of het voor jou nu door die ervaring komt, of doordat je gewoon van nature zo bent, kunnen wij niet bepalen.. Ik denk dat je er uiteindelijk zelf wel achter komt. Het lijkt me in de tussentijd wel belangrijk dat je vriendje niet 100% verwacht dat het nog helemaal 'goed komt'. Dat is niet per se het geval, en hij moet wel bereid zijn te leven met de consequenties (een compromis op het gebied van seks?) mocht je gevoel/mening erover altijd zo blijven.
Succes met de relatie iig. En welkom.