Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: Mei 28, 2012, 01:15:09 » |
|
Goeie actie Fricai  Wie weet kan ze nog meer mensen gebruiken.
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
Ciara
Mega Mitosis

|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: Mei 29, 2012, 05:19:26 » |
|
Ik heb niets meer gehoord verder, niets van cancel of doorgaan, dus ik zie wel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: Mei 30, 2012, 12:14:15 » |
|
Gaat nog door blijkbaar, heb al reactie! Ik citeer: "Wij zijn zeker nog bezig met deze aflevering en ik ben dus ook nog steeds op zoek naar mensen die mee willen werken!" 
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
MarkA
Mitosis to the Max

|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: Mei 30, 2012, 11:02:21 » |
|
|
|
|
|
|
|
Then, if you don't believe it all the magic is dead
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: Mei 30, 2012, 11:59:12 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: Mei 31, 2012, 07:46:02 » |
|
 Klinkt goed!
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
Ish.
Junior Member

|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: Juni 04, 2012, 11:35:55 » |
|
ben heel benieuwd naar deze aflevering!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: Juni 16, 2012, 01:54:04 » |
|
Gesprek mee gehad (was wel nice  ), maar voor filmen hebben ze iemand anders (ook van het forum geloof ik). Ze zou nog op het forum zetten wanneer bekend is wanneer het wordt uitgezonden.
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
MarkA
Mitosis to the Max

|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: Juni 16, 2012, 02:13:45 » |
|
Nice! 
|
|
|
|
|
|
Then, if you don't believe it all the magic is dead
|
|
|
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: Juli 31, 2012, 11:53:53 » |
|
Mooi! 
|
|
|
|
|
|
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
|
|
|
mimsel
Amoeba

|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: Augustus 17, 2012, 08:14:07 » |
|
Euhm.... ik heb geloof ik dat programma wel een paar keer heb bekeken, maar niets hierover gezien  Is die aflevering dan afgelast of moet die nog worden uitgezonden, of stel ik nu al te moeilijke vragen omdat dit zich al langer geleden zich heeft afgespeeld? Bedenk me net dat het natuurlijk ook best kan zijn dat het pas in dit aankomende tv seizoen wordt uitgezonden? Is er iemand die mij duidelijkheid kan geven toevallig? Ik zou het best graag willen zien namelijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: Augustus 18, 2012, 03:30:12 » |
|
Komend seizoen, idd, lijkt me. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mimsel
Amoeba

|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: Augustus 18, 2012, 06:28:06 » |
|
thanks! Ik ga er op letten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ciara
Mega Mitosis

|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: Augustus 29, 2012, 04:21:59 » |
|
BNN nam vandaag weer contact met me op dat ze blijkbaar toch niet met dat andere meisje gaan filmen, maar nu is het dus de vraag of ze het nog met mij gaan doen omdat ik ik ook al voor de TLC bezig was
Dus Fricai, als je nog interesse hebt, misschien kan je ze nog ff mailen ofzo (als ze je niet al gebeld hebben)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SaskiaBNN
Junior Member

|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: Augustus 29, 2012, 05:53:23 » |
|
Hallo allemaal. Het klopt inderdaad dat we weer op zoek zijn naar mensen. Een paar maanden terug heeft Saskia contact gehad met verschillende mensen. We zouden met een meisje gaan draaien, maar inmiddels hebben we besloten om daar toch vanaf te zien. We vinden het thema wel erg interessant en ik ben dus ben ik nog steeds op zoek naar iemand die mee zou willen werken aan dit programma. (voor de andere 2 die ik heb ingesproken, ik weet niet wat jullie naam hier is, maar ik hoor graag van jullie als jullie nog interesse hebben) Mocht je interesse hebben of meer informatie willen, stuur dan een mail naar: maartje.bottelier@bnn.nl.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|