Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oproep BNN Programma "Je zal het maar zijn".

Gestart door SaskiaBNN, april 18, 2012, 11:19:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SaskiaBNN

Beste allemaal,

Mijn naam is Saskia en ik ben redacteur bij het programma "Je zal het maar zijn" van BNN. Op dit moment ben ik bezig met de voorbereidingen van het derde seizoen, dat we deze zomer/najaar gaan opnemen en vanaf september zal worden uitgezonden.

"Je zal het maar zijn" is een serie waarin jonge mensen geportretteerd worden door Sophie Hilbrand. Het programma geeft een breed beeld van hoe verschillende mensen hun leven leiden. Ze hebben allemaal een bijzonder verhaal te vertellen. Bijvoorbeeld doordat ze in een uitzonderlijke situatie verkeren of ze een ongewone keuze in het leven hebben gemaakt. Sophie Hilbrand gaat met ze op pad om hun leefwereld te portretteren.

Voor het derde seizoen ben ik aan het onderzoeken of we aandacht kunnen besteden aan aseksualiteit. Daarom zou ik graag in contact willen komen met mannen en vrouwen die aseksueel zijn en eventueel geintresseerd om mee te werken aan ons programma. Voor contact kun je mij mailen naar saskia.wiersma@bnn.nl
Ik hoop van jullie te horen!

Hartelijke groet,

Saskia Wiersma
Redacteur "Je zal het maar zijn"

Saskia.wiersma@BNN.nl

Fricai

Klinkt aardig. Heb je een (stuk) aflevering online staan ergens als voorbeeld?

SaskiaBNN


Op de site van www.bnn.nl onder het kopje, alle afleveringen. Kun je "je zal het maar zijn" alle afleveringen terug kijken.
Of misschien makkelijker, als je deze link kopieert, kom je meteen bij een aflevering terecht: http://sites.bnn.nl/page/jzhmz/video/b808fc7f8d0d18d6ea721eb791cff398

Benieuwd wat je er van vindt!

Groet,
Saskia

Ciara

Klinkt wel interessant

Grappige is, ik vind mezelf helemaal niet bijzonder. Ik ben gewoon zoals ik ben, en toevallig is dat asexueel (among other things  :P )

Ik ga er over nadenken

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

FlowerPower

Wat een leuk initiatief! Ik hoop dat iemand hierop reageert. Kan je dan laten weten wanneer dat wordt uitgezonden? En op welke zender is dat. Ken namelijk niks van Nederlandse tv aangezien ik in Belgie woon :-)

MarkA

Wat voor soort medewerking zoeken jullie? Ik wil best een steentje bijdragen maar ik hoef niet op TV :)
Then, if you don't believe it all the magic is dead

SaskiaBNN

Nou wat fijn dat de eerste reacties zo positief zijn!
@FlowerPower; Als we daadwerkelijk het onderwerp aseksueel gaan behandelen zal ik dat zeker laten weten. De uitzendingen zijn sowieso terug te vinden op de site BNN.nl of uitzendinggemist.nl dus ook vanuit Belgie kun je het altijd terug kijken.
@AMark; Uiteindelijk zoek ik iemand die voor de camera zijn/haar verhaal wil doen. Maar zou ook wel heel graag 'gewoon' mensen spreken die aseksueel zijn om er meer over te leren en ervaringen te horen. Dus als je daar voor open staat, dan hoor ik het graag. Misschien kun je dan je nummer aan mij mailen, zodat ik contact met je op kan nemen?

Groet!

Jovi_Hobbes

Goed initiatief  :klap:
Ik hoop ook dat er mensen zijn die mee willen en durven werken.
* Jovi_Hobbes vindt tv veel te eng  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Ik ook... Toch hoop ik dat er mensen bereid zijn mee te werken!

AceVentura

Citeer
Uiteindelijk zoek ik iemand die voor de camera zijn/haar verhaal wil doen. Maar zou ook wel heel graag 'gewoon' mensen spreken die aseksueel zijn om er meer over te leren en ervaringen te horen. Dus als je daar voor open staat, dan hoor ik het graag. Misschien kun je dan je nummer aan mij mailen, zodat ik contact met je op kan nemen?
Als je er geen bezwaar tegen hebt dat het via email of pm gebeurd ben ik best bereid om wat vragen te beantwoorden om je te van informatie te voorzien. Op TV vind ik ook veel te eng  :bloos:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

MarkA

Ik ben bezig om een afspraak te maken om telefonisch enige achtergrondinformatie en ervaringen te delen. Nu moeten we nog iemand vinden die graag in het spotlicht staat :P
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Dutchamoeba


MarkA

Zo, net 30 minuten gebabbeld met Saskia ^^. Ik hoop wel dat er iemand op TV wil/durft. Ik zou het bijna zelf doen maar aangezien ik niemand heb verteld dat ik aseksueel ben zou het erg ongemakkelijk worden... Is er echt niemand die zich over zijn of haar angsten heen wil zetten? :D
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Ciara

Ja, ik dus, misschien ofzo.

Ik zit er niet mee dat het op tv is, mensen die mij kennen weten het of kijken nooit BNN dus dat is het punt niet.

Ik zit er meer mee dat hoe ik asexualiteit beleef niet is zoals de rest het beleeft, en straks komt het over alsof dat van mij de enige vorm is ofzo..

is dat nog  te volgen?