AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 21, 2013, 08:39:26                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De meest gestelde vragen en de antwoorden daarop, vind je onder de paarse faq-knop of door op het logo te klikken.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Op zoek naar een lieve vrouw...  (gelezen 381 keer)
Sjoerd
Junior Member
*

« Gepost op: Mei 12, 2012, 01:53:36 »

Hallo,

Nooit gedacht dat ik nog eens zo'n oproepje zou plaatsen. Eerder heb ik ook wel eens iets op een echte datingsite gezet, maar wanneer het erop aan kwam, was ik toch bang om in een sexuele relatie terecht te komen, en dat is niet wat ik zoek. Helaas is er (nog) geen echte datingsite voor ons asexuelen. Om nu contact te zoeken met iemand in Mexico... Ik woon in de regio Friesland en het liefst zou ik een vriendschap op willen bouwen met een lieve meid uit dezelfde buurt. ('Miskien kin it wol gewoan yn it Frysk') Zelf ben ik 39 jaar oud, hbo opgeleid (dit is altijd een hot issue bij dating...) en hou van wandelen in de natuur (maar ook weer niet heel sportief...), een goed boek en lekker relaxen. Ik zou het leuk vinden om eens samen te ondernemen.  hand geven
Verdere keywords: gevoelig, voorzichtig, lief, doorzetter, betrouwbaar
Als je lid bent van het forum kun je rechtstreeks reageren...
Ik ben benieuwd!
« Laatste verandering: Juli 29, 2012, 10:50:23 door Sjoerd » Gelogd
MarkA
Mitosis to the Max
**

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 12, 2012, 02:40:48 »

Er is wel een datingsite: www.asexualitic.com . Maar ik ben bang dat er zo weinig (actieve) Nederlanders zijn dat je alsnog in Mexico belandt Tongue

Then, if you don't believe it all the magic is dead
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 12, 2012, 05:35:55 »

Dus de vraag is of je dat ervoor over zou hebben (daten met iemand in het buitenland).
Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #3 Gepost op: Mei 27, 2012, 10:38:30 »

Welkom en succes! Smiley  Wave

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
"If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: