AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Juni 19, 2013, 09:14:14                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom om dit forum. De administrators Jovi_Hobbes, AceVentura en Fricai helpen u graag!

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 4 Omlaag Print
Auteur Topic: Weinig interesse voor het contacthoekje  (gelezen 1543 keer)
tanik
Gast
« Gepost op: Maart 09, 2012, 04:33:30 »

Het verbaast mij eigenlijk erg dat er zo weinig mensen op dit forum geïnteresseerd zijn in dating.

Hoe komt dat eigenlijk ? Bang om te daten ? Bang om een leuk iemand tegen te komen ? Blij met alleen zijn ?

Vaak ook veel mensen als "gast" ingelogd ? Zijn dat aseksuelen die de stap niet durven zetten of nieuwsgierigen ?

Bij deze een oproep : aseksuele mannen of vrouwen die met een leuke toffe aseksuele vrouw van 38 jaar uit het Antwerpse willen daten om te zien of er een vonk overslaat voel u geroepen en stuur gerust een berichtje. Wie niet waagt, niet wint.  Het is niet omdat je date dat je verplicht bent een 2de keer af te spreken en direct trouwen hoeft ook niet. Wat hebben jullie te verliezen ?

groetjes

Tanik
purplerain
Junior Member
*

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 09, 2012, 04:52:01 »

Ik vind het best leuk om nieuwe mensen te leren kennen maar heb geen behoefte aan daten/dates/relaties.

Ik wens je veel succes bij het vinden van een date  Cheerleader
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 09, 2012, 05:09:14 »

Hoi Tanik,

Het was mij ook al opgevallen dat hier weinig datebehoefte is. Ook op Asexualitic, een datingsite voor aseksuelen, kom je maar weinig Nederlandstaligen tegen. Toch zou ik zeggen: veel succes en geef nooit op. (of probeer toch eens met een niet-Nederlandstalig iemand te daten; dan heb je veel meer kans...)
Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 09, 2012, 05:13:20 »

Denk dat de meerderheid op het forum een stuk jonger is dan jou, tanik. (al zou ik niet weten waarom, denk dat praktisch iedereen van rond de 38 toch wel met computers/internet overweg kan? misschien hebben ze er gewoon minder behoefte aan..)
Verder is er idd een deel van aseksuelen nooit op zoek ('aromantisch'), enja misschien is er nog een enkeling die het wel zou willen maar het daten niet ziet zitten, of te ver weg woont of zoiets. (aan die enkeling; go for it! Tongue)
 Denk dat de 'gasten' vooral geintresseerden of random surfende mensen zijn, met soms eens een twijfelaar erbij die zich daarna registreert.

Is op zich wel jammer dat er zo weinig activiteit is hier (of op een andere plek), voor nederlanders/belgen maar weinig mogelijkheid om soortgenoten te ontmoeten... Meetings zijn wel tof, maar zeldzaam en je ontmoet nog steeds maar enkele mensen. Ik ben niet 'op zoek' maar vind het wel tof mede aseksuelen te leren kennen.

Succes iig!  Wave

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
"If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
MarkA
Mitosis to the Max
**

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 09, 2012, 05:41:01 »

Citaat
Vaak ook veel mensen als "gast" ingelogd ?

Volgens mij zijn dat voornamelijk zoekmachine-bots.

Ikzelf zit nog te denken dat ik wel eens een zoekertje wil plaatsen maar ik moet eerst even wat dingen in m'n eigen leven opruimen voordat er plaats is voor een ander Wink

Then, if you don't believe it all the magic is dead
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!

« Antwoord #5 Gepost op: Maart 09, 2012, 07:58:05 »

Het verbaast mij eigenlijk erg dat er zo weinig mensen op dit forum geïnteresseerd zijn in dating.

Hoe komt dat eigenlijk ? Bang om te daten ? Bang om een leuk iemand tegen te komen ? Blij met alleen zijn ?
Simpelweg geen behoefte in mijn geval Smiley Hoewel ik -nog steeds- niet zeker ben of het aromantisch label bij mij past vind ik het op zich wel prima zo alleen.
Kijk je iets generieker dan telt de afstand toch ook vaak mee, en dan zijn we toch ineens met best wel weinig en komen we uit alle uithoeken van NL en BE.

Maar ik zou zeggen: De aanhouder wint, dus geef het niet op. Succes !

TheKingofAce
Amoeba
*

That's the thing Amy, I am not a typical bloke.

« Antwoord #6 Gepost op: Maart 09, 2012, 08:52:12 »

Hmm. Ik vind dit een fijn forum, en ook al ben ik een newbie hier zou ik het jammer vinden als door mislukte dates enige 'awkwardness' ontstaat.
Misschien heeft het met de leeftijd te maken, maar ik voel me ook niet geroepen om een datingsadvertentie te plaatsen. Ik vind datingsadvertenties een super idee, maar ik leef nog een beetje in dat idealistische denkwereldje waarin ik geloof dat liefde, minofmeer, kan komen aanwaaien.

Maargoed, ik ben wel hetero(/bicurious)romantisch dus daten lijkt me wel leuk. Ik heb eigenlijk weinig zicht op hoeveel mensen van rond de twintig aanwezig zijn hier.
Reageren mag natuurlijk altijd, maar ik vind 't alleen zijn nu ook wel prima en wieweet bevind ik mij binnenkort in een innige conversatie met iemand op het forum en komt er dan wat van.

"In my body, where the sex gland should be, there's a sécond awesome gland. True story!"
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #7 Gepost op: Maart 09, 2012, 08:53:42 »

Ik denk dat het ook meespeelt dat het misschien eng is om te reageren op een oproep van iemand die verder geen berichten plaatst. Ik denk dat het beter werkt als mensen je leren kennen via het forum en/of bijeenkomsten. Dan is het makkelijker om in te schatten of een persoon bij je past of niet.
En als ik voor mij persoonlijk spreek: reageren op een oproep en dan op "date" gaan brengt direct verwachtingen met zich mee en dat is iets waar ik zelf moeilijk mee om kan gaan. Het verpest de mogelijkheid om ongedwongen vrienden te kunnen worden zonder bijbedoelingen.

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
MarkA
Mitosis to the Max
**

« Antwoord #8 Gepost op: Maart 09, 2012, 09:07:28 »

En als ik voor mij persoonlijk spreek: reageren op een oproep en dan op "date" gaan brengt direct verwachtingen met zich mee en dat is iets waar ik zelf moeilijk mee om kan gaan. Het verpest de mogelijkheid om ongedwongen vrienden te kunnen worden zonder bijbedoelingen.

Maar is dat dan niet iets wat je afspreekt van tevoren? Als ik een oproep zou plaatsen dan gaat het mij juist expres om die meer-verwachtingen, dan zou ik op zoek zijn naar een relatie en niet in de eerste plaats naar vriendschap. Als iemand dan toch alleen vriendschap wil moet ie dat gewoon duidelijk aangeven. Ik zie contactadvertenties puur als manier om in contact te komen, net als een bijeenkomst of "gewoon" via het forum. Ze heten niet voor niets zo Wink En ik denk dat je zelfs op bijeenkomsten slechts ten dele kan inschatten of iemand bij je past of niet. Op een gegeven moment zal je toch quality time moeten doorbrengen met elkaar om elkaar écht te leren kennen, op welke manier je elkaar ook ontmoet hebt.

Then, if you don't believe it all the magic is dead
FlowerPower
Asexy A-postle

« Antwoord #9 Gepost op: Maart 09, 2012, 10:59:05 »

Ik weet van mezelf dat ik veel gelukkiger ben als ik alleen ben, dus ik heb geen interesse in dates, relaties en dergelijke. Heb hier echt geen behoefte aan.

Don't regret anything you do, cause in the end it makes you who you are...
myra
Administrator
The Atrix Has You

love is friendship set on fire...

« Antwoord #10 Gepost op: Maart 10, 2012, 12:04:44 »

Vaak ook veel mensen als "gast" ingelogd ? Zijn dat aseksuelen die de stap niet durven zetten of nieuwsgierigen ?

De mensen die nu als gast geregistreerd staan zijn mensen die zich uitgeschreven hebben op het forum...Hun postje blijft wel staan maar bij hun account staat dan 'gast'

Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #11 Gepost op: Maart 10, 2012, 03:39:59 »

Neem aan dat hij bedoelde bij het 'Gebruikers Online' onderaan de pagina. Wink

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
"If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
myra
Administrator
The Atrix Has You

« Antwoord #12 Gepost op: Maart 10, 2012, 09:44:44 »

Neem aan dat hij bedoelde bij het 'Gebruikers Online' onderaan de pagina. Wink

dat zijn idd de nieuwsgierigen Smiley

Lizzie7
Mega Mitosis
**

« Antwoord #13 Gepost op: Maart 10, 2012, 12:23:35 »

De reden kan ook gewoon zijn dat je al in een relatie zit.
myra
Administrator
The Atrix Has You

« Antwoord #14 Gepost op: Maart 10, 2012, 01:05:28 »

Ik ben het met Jovi eens : zelf was ik ook niet geneigd te reageren op iemand die schrijft dat hij of zij een partner zoekt, juist omwille van de druk die daarachter zit... Het lijkt me veel beter om spontaan ongedwongen iemand te leren kennen...Ik reageerde daarom persoonlijk enkel op zoekertjes voor vriendschap en meed date-oproepen...

ik ben zopas mijn partner tegengekomen door absoluut niet op zoek te zijn...En het was dan nog niet op aven dat ik hem gevonden heb...

Pagina's: [1] 2 3 4 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: