AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Juni 20, 2013, 05:18:21                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom om dit forum. De administrators Jovi_Hobbes, AceVentura en Fricai helpen u graag!

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: twijfel  (gelezen 420 keer)
appeltje1989
Junior Member
*

« Gepost op: Februari 23, 2012, 01:02:38 »

Hoi Iedereen,

Ik ben een meisje van 21, en ik heb sinds kort een relatie met een superlieve jongen (2 maanden). Ik hou zielsveel van hem en hij van mij, en ik hou van knuffelen en zoenen.
Echter, ik kan gewoon geen seks met hem hebben. Het lukt niet. Zodra hij over bepaalde zone's wrijft wordt ik spontaan misselijk en bevries ik. Dit is ook al gebeurt in eerdere relaties.
Ik heb nog nooit seks gehad, en weet dus ook niet of ik het "echt" niet leuk vind. Wel weet ik dat ik niets aan zelfbevredigen vind. 

Nu liet hij laatst het woord "aseksueel" vallen, en nu ben ik hier terecht gekomen.

Wat is jullie mening hier over? Ben ik aseksueel? Hoe kan ik hier achter komen?

Lieve groetjes

Ik zou het erg vinden moest mijn relatie stranden. 
MarkA
Mitosis to the Max
**

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 23, 2012, 09:27:20 »

Hoi Appeltje, welkom op het forum cake!

Wat je beschrijft zou met aseksualiteit te maken kunnen hebben, maar of je inderdaad aseksueel bent is een heel persoonlijke beslissing en dat kunnen wij niet voor jou bepalen. We kunnen je natuurlijk wel in de goede richting helpen. Kijk bijvoorbeeld op deze site eens op de pagina's Wat is aseksualiteit? en de Veelgestelde vragen en kijk eens of je je daarin herkent. Verder staan er vooral in het Stel-je-even-voor-subforum veel ervaringen van andere mensen waar je die van jou mee kan vergelijken.

Veel succes! Smiley

Then, if you don't believe it all the magic is dead
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!

« Antwoord #2 Gepost op: Februari 23, 2012, 06:46:26 »

Hoi Appeltje,

MarkA heeft al een heel goed antwoord gegeven ( Clapping) maar daar wil ik toch nog wat aan toevoegen:
Bedenk je dat aseksualiteit gaat om het niet hebben van seksuele aantrekkingskracht naar andere personen, ook je lichamelijk en of psychisch in staat bent om seks te hebben staat daar los van. Dat jij daar problemen mee hebt zou een gevolg van aseksualiteit kunnen zijn maar dat hoeft niet.

Of je daadwerkelijk aseksueel bent kan je alleen zelf bepalen, behalve de links die MarkA heeft gegeven kan je veel ervaringen en verhalen op het forum vinden. Lees die rustig door en stel vooral eventuele vragen die je hebt.

Verder natuurlijk welkom op het forum, wil je  cake ?

FlowerPower
Asexy A-postle

« Antwoord #3 Gepost op: Februari 25, 2012, 12:08:23 »

Welkom op het forum  Grin cake

Don't regret anything you do, cause in the end it makes you who you are...
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #4 Gepost op: Februari 25, 2012, 07:15:01 »

Welkom Appeltje  cake
Als je er achter wilt komen hoe het bij jou zit kun je het beste hier de verhalen van iedereen lezen en zelf deelnemen aan de discussies. Begin gerust nieuwe onderwerpen of reageer op oude onderwerpen Zo kom je er vanzelf achter of jouw gevoelens overeenkomen met die van de meeste mensen hier.

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
Lizzie7
Mega Mitosis
**

« Antwoord #5 Gepost op: Februari 25, 2012, 09:19:23 »

Nu, misschien ben ik ouderwets, maar ik vind het helemaal niet abnormaal of een teken van aseksualiteit als je na 2 maanden nog niet klaar bent voor seks in de relatie! Ligt het aan mij of gaat het allemaal toch wel heel erg snel?
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #6 Gepost op: Februari 25, 2012, 09:24:12 »

Ik geloof dat twee maanden voor een gemiddelde relatie niet extreem snel is, maar ik ben het helemaal met je eens dat dat totaal niet abnormaal hoeft te zijn. Iedereen moet dit soort dingen op zijn eigen tempo kunnen doen.
Als ik de behoefte al zou hebben zou het bij mij eerder om een termijn van 2 jaar dan 2 maanden gaan, zo lang heb ik wel nodig om iemand echt te leren vertrouwen, maar dat vindt de gemiddelde mens natuurlijk wel heel erg lang  Wink

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: