Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat is het hier lekker rustig de laatste tijd

Gestart door MarkA, januari 24, 2012, 12:36:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarkA

Then, if you don't believe it all the magic is dead

Dutchamoeba


Dutchamoeba

Het lijkt altijd wel in een soort van golfbeweging te gaan. Vlak voor de zomervakantie was er ook zo'n rustige periode. Het zal vanzelf wel weer wat levendiger worden op deze site; daar ben ik van overtuigd!

myra


Zonnekind

Ik ook :cheerleader: Misschien moeten we een feestje houden met veel :cake: en lekker drinken, dan komt iedereen wel terug op gang :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

MarkA

Citaat van: Dutchamoeba op januari 24, 2012, 12:43:14 PM
Het zal vanzelf wel weer wat levendiger worden op deze site; daar ben ik van overtuigd!

Ik hoop het. Ik zat een beetje te denken dat ik misschien nog maar eens een zoekertje moest plaatsen :bloos:. Maar daar wacht ik wel even mee tot een grote publicatie nog eens een artikel plaatst over aseksualiteit :P
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Ciara

Ik ben er ook nog :-) post alleen niet zo veel :)

Fricai

Citaat van: MarkA op januari 25, 2012, 10:54:44 PM
Citaat van: Dutchamoeba op januari 24, 2012, 12:43:14 PM
Het zal vanzelf wel weer wat levendiger worden op deze site; daar ben ik van overtuigd!

Ik hoop het. Ik zat een beetje te denken dat ik misschien nog maar eens een zoekertje moest plaatsen :bloos:. Maar daar wacht ik wel even mee tot een grote publicatie nog eens een artikel plaatst over aseksualiteit :P

Betaal het tijdschrift om er een advertentie direct onder te zetten? :P