AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 25, 2013, 05:59:59                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De meest gestelde vragen en de antwoorden daarop, vind je onder de paarse faq-knop of door op het logo te klikken.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: Zet je schoen en misschien doet Sint (of de kerstman :) ) er wel iets in.  (gelezen 565 keer)
peter1963
A Post-whore

Ik doe gewoon wat mij niet gezegd wordt

« Antwoord #15 Gepost op: December 11, 2011, 11:25:14 »

Ik zie hier in de stad, vooral in het Waterkwartier, al zoveel wanstaltigs.. Rendieren, Kerstmannen, vallende sterren, vreselijk gewoon !  Bang head

less is more..
myra
Administrator
The Atrix Has You

love is friendship set on fire...

« Antwoord #16 Gepost op: December 12, 2011, 05:16:14 »

Hoe soberder, hoe mooier...En die dikke kerstmannen vind ik ook afschuwelijk... Kleine lichtjes vind ik altijd het mooiste

Zonnekind
AVENistor

De enige echte A-phrodite

« Antwoord #17 Gepost op: December 12, 2011, 07:36:52 »

Hier ook, iedereen hangt zijn huis weer vol met alle soorten lichtjes die flitsen en van kleur veranderen en vanalle zotte dingen doen maar dan krijg ik volgend jaar op het werk weer telefoon dat hun elektriciteitsrekening zo hoog is...! Het is lelijk en het kost veel dus van mij mag het allemaal weg.

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.
peter1963
A Post-whore

Ik doe gewoon wat mij niet gezegd wordt

« Antwoord #18 Gepost op: December 12, 2011, 08:45:41 »

Zullen we een actiegroep beginnen, om al die troep stiekum 's nachts te verwijderen ?  Grin

less is more..
Lama
Amoeba Colony
*

« Antwoord #19 Gepost op: December 12, 2011, 09:51:48 »

Ah, neej joh... al die rommel is eens per jaar geweldig. Kijk, je moet het gewoon weten te beperkten tot bijvoorbeeld 1 wijk die elkaar gek maakt zodat de rest daarheen kan gaan kijken wanneer ze willen en der rest van Nederland ongestoord blijft. Ik bedoel discolampen hoeven bij mij niet elke dag mijn woonkamer in te flitsen. Dus mijn wijk mogen ze dan overslaan... haha!
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: