Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zet je schoen en misschien doet Sint (of de kerstman :) ) er wel iets in.

Gestart door Ereinion, december 04, 2011, 10:27:37 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik zie hier in de stad, vooral in het Waterkwartier, al zoveel wanstaltigs.. Rendieren, Kerstmannen, vallende sterren, vreselijk gewoon !  :banghead:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

Hoe soberder, hoe mooier...En die dikke kerstmannen vind ik ook afschuwelijk... Kleine lichtjes vind ik altijd het mooiste

Zonnekind

Hier ook, iedereen hangt zijn huis weer vol met alle soorten lichtjes die flitsen en van kleur veranderen en vanalle zotte dingen doen maar dan krijg ik volgend jaar op het werk weer telefoon dat hun elektriciteitsrekening zo hoog is...! Het is lelijk en het kost veel dus van mij mag het allemaal weg.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Zullen we een actiegroep beginnen, om al die troep stiekum 's nachts te verwijderen ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Lama

Ah, neej joh... al die rommel is eens per jaar geweldig. Kijk, je moet het gewoon weten te beperkten tot bijvoorbeeld 1 wijk die elkaar gek maakt zodat de rest daarheen kan gaan kijken wanneer ze willen en der rest van Nederland ongestoord blijft. Ik bedoel discolampen hoeven bij mij niet elke dag mijn woonkamer in te flitsen. Dus mijn wijk mogen ze dan overslaan... haha!