Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: Februari 24, 2012, 10:05:18 » |
|
Dat sowieso ja. Ik stuur ze er nog wel een klaagmail achteraan.
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: Februari 25, 2012, 11:28:09 » |
|
Beetje flauw dat er helemaal geen reactie komt. Zelfs als ze niet geïnteresseerd zijn kunnen ze toch best even een antwoord sturen waarin ze dat zeggen  Ik merk dat het tegenwoordig heel normaal is om niet te reageren via de mail als het je toch niets oplevert. Het is niet hoe ik ben, maar veel mensen zijn wel zo. Dat merk ik ook als ik eens een mailtje stuur (vaak na meer dan een jaar gewacht te hebben) naar een seksuoloog om te vragen naar de (voorlopige) resultaten. Ze beloven altijd van tevoren om je op de hoogte te houden, maar dat doen ze nooit; ik krijg zelfs nooit meer een reactie. Stank voor dank, noem ik dat. Het is de seksuologen puur om hun data te doen, in ons zijn ze niet geinteresseerd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: Februari 25, 2012, 07:17:34 » |
|
Zo is het helaas wel vaak inderdaad. Mijn ervaring is dat het regelmatig wel helpt om nog een tweede mail te sturen. In sommige gevallen zijn mensen je mail gewoon vergeten of hebben ze even wat aansporing nodig om beleefd genoeg te kunnen worden om één regeltje terug te sturen. Ik roep altijd: "nee" is ook een antwoord. Misschien niet altijd het antwoord dat je wilt hebben, maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: Maart 02, 2012, 08:19:08 » |
|
"Nee" is inderdaad ook een antwoord. Helaas is ook dat vaak al te veel gevraagd...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uffie
Amoeba Colony

pokerfACE
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: Mei 30, 2012, 09:07:45 » |
|
De film is binnenkort ook op o.a. YouTube te zien http://www.filmbuff.com/movies/asexual/ Heb zojuist nog even gevraagd of het dan niet alleen in Amerika te zien is, wordt vervolgd....
|
|
|
|
|
|
Is there any escape - A guy called Gerald
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: Mei 31, 2012, 12:50:46 » |
|
Ik ben benieuwd...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: Mei 31, 2012, 07:49:58 » |
|
Dat zou interessant zijn.
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: Juni 07, 2012, 07:25:30 » |
|
DAn wachten we maar geduldig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: Juli 14, 2012, 12:35:57 » |
|
Heb de film inmiddels gezien -- Lijkt me eerlijk gezegd behoorlijk goed om aan leken een redelijk goed beeld te geven van aseksualiteit.
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
Uffie
Amoeba Colony

pokerfACE
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: Augustus 11, 2012, 10:14:14 » |
|
Het wordt helaas een kwestie van heel veel geduld vrees ik. De film is alleen beschikbaar op Itunes en Amazon.com, en dan alleen in Amerika. Op Facebook heeft ook al iemand gevraagd of en wanneer de film in Europa te zien is, maar ..... ook geen antwoord. Hopelijk komt mijn droom van vannacht uit: ik droomde dat ik naar het filmhuis ging om (a)sexual te zien en ik had een T-shirt aan met grote letters erop ASEXUAL . Voorlopig maar de agenda van het filmhuis in de gaten houden dus.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: Augustus 12, 2012, 11:39:55 » |
|
Kun je het filmhuis niet tippen over deze film?
|
|
|
|
|
|
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
|
|
|
Uffie
Amoeba Colony

pokerfACE
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: Augustus 12, 2012, 11:41:48 » |
|
@Ereinion Ja, daar heb ik ook al aan gedacht. Ik zal eens contact met ze opnemen. Nee heb ik, ja kan ik krijgen. Wordt vervolgd....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uffie
Amoeba Colony

pokerfACE
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: September 04, 2012, 10:45:22 » |
|
Helaas, het filmhuis laat de film voorlopig niet zien, jammer. Hier is hun antwoord: Met dank voor uw mail en excuses voor de late reactie..... wij openen overmorgen met Hollywood blondes.... dus erg druk.
Ik ken de film niet.... en vooralsnog is de film niet voor Nederland aangekocht. Wij kopen geen films en het werkt helaas niet om 'zomaar' films in te zetten die geen filmrecensies krijgen. Ik denk (film is van 2011) dat hij hier wel op dvd zal verschijnen. Hopelijk geeft een ander filmhuis dat ik dit weekend heb gemaild een positiever antwoord.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: September 04, 2012, 11:10:53 » |
|
Ik denk dat dit wel de standaard reactie gaat zijn. Zoiets werd ook al gezegd bij de WorldPride Conference in Juli, dat het voorlopig in veel landen hierdoor niet te zien zou zijn. Maar uiteindelijk dus wel, hopelijk.  Ik vond hem wel goed.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|